Czego się nauczysz?
- Edit poly
Modelowanie przy użyciu edit poly - Turbosmooth
Jakie działanie daje turbosmooth - Klonowanie
Zobacz jak powielać elementy oraz całe obiekty - Plane
Dodaj podstawowe tekstury - Selection
Zobacz jak posługiwać się opcją selection - Extrude
Dowiesz się do czego służy ta opcja
Dla kogo jest ten kurs?
Dla początkujących osób, które chcą nauczyć się podstaw modelowania w 3ds Maxie
Wstęp do modelowania
Modelowanie jest jednym z najistotniejszych elementów tworzenia grafiki 3d. To pierwszy etap pracy nad sceną, od którego zależy czy projekt będzie udany. Może i jest to żmudny i nudny proces, ale jeśli nie przyłożysz się do modelowania odpowiednio, Twoje projekty nigdy nie będą zachwycać. Dlatego też, temu zagadnieniu poświęciliśmy ten kurs wideo, w którym pokażemy Ci praktyczną pracę z modelowaniem bez względu na rodzaj kształtu.
Twórz elementy Science Fiction
Jeśli zaczynasz przygodę z programem 3ds Max, to pozycja tego kursu będzie idealnym wstępem. Bo to właśnie modelowanie sprawia początkującym sporo trudności. My postanowiliśmy pokazać jak to się robi w praktyce, gdzie podczas 3 godzin pracy będziesz tworzyć różnego rodzaju elementy futurystyczne. Zobaczysz jak powstaje statek kosmiczny, czołg, robot, elementy broni. Wiedza ta, pozwoli Ci zaprojektować własne modele np. na potrzeby gier czy filmów SF.