Kurs 3ds Max – modelowanie statku kosmicznego

39

Opanuj sztukę skutecznego modelowania bez względu na rodzaj kształtu. Przekonaj się, że praca z bryłą nie jest wcale taka trudna.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2018
Czas trwania: 2 godziny 50 minut

Czego się nauczysz?

  • Edit poly
    Modelowanie przy użyciu edit poly
  • Turbosmooth
    Jakie działanie daje turbosmooth
  • Klonowanie
    Zobacz jak powielać elementy oraz całe obiekty
  • Plane
    Dodaj podstawowe tekstury
  • Selection
    Zobacz jak posługiwać się opcją selection
  • Extrude
    Dowiesz się do czego służy ta opcja

Dla kogo jest ten kurs?

Dla początkujących osób, które chcą nauczyć się podstaw modelowania w 3ds Maxie

Wstęp do modelowania

Modelowanie jest jednym z najistotniejszych elementów tworzenia grafiki 3d. To pierwszy etap pracy nad sceną, od którego zależy czy projekt będzie udany. Może i jest to żmudny i nudny proces, ale jeśli nie przyłożysz się do modelowania odpowiednio, Twoje projekty nigdy nie będą zachwycać. Dlatego też, temu zagadnieniu poświęciliśmy ten kurs wideo, w którym pokażemy Ci praktyczną pracę z modelowaniem bez względu na rodzaj kształtu.

Twórz elementy Science Fiction

Jeśli zaczynasz przygodę z programem 3ds Max, to pozycja tego kursu będzie idealnym wstępem. Bo to właśnie modelowanie sprawia początkującym sporo trudności. My postanowiliśmy pokazać jak to się robi w praktyce, gdzie podczas 3 godzin pracy będziesz tworzyć różnego rodzaju elementy futurystyczne. Zobaczysz jak powstaje statek kosmiczny, czołg, robot, elementy broni. Wiedza ta, pozwoli Ci zaprojektować własne modele np. na potrzeby gier czy filmów SF.

1. Element silnika, podwozie
2. Skrzydła, działo
3. Detale statku,  statek nr 2
4. Statek nr 3
5. Modelowanie robota

Dodaj ocenę