fbpx
Kurs 3ds Max - modelowanie statku kosmicznego

Myślisz o zawodzie grafika ? To powinieneś w jednym placu mieć umiejętność tworzenia różnych kształtów. Kurs ten będzie świętym wstępem do bardziej zaawansowanej pracy z przygotowaniem kompletnej sceny. Zobacz jak można fajnie bawić się w programie 3ds Max, nawet wtedy gdy włączasz go po raz pierwszy.

  • Poziom: podstawy
  • Data wydania: 09.10.2017
  • Czas trwania: 2 godz 50 min
  • Program: 3ds Max 2017
Dlaczego wybrać 3ds Maxa do modelowania ?

Każdy kto zetknął się kiedyś z grafiką na pewno słyszał o programie 3ds Max. Jest to niewątpliwy lider wśród programów grafiki trójwymiarowej. Za jego pomocą powstają Hollywoodzkie produkcje filmowe oraz elementy gier wideo. Jak wiadomo rynek ten jest ogromny, a zarazem rozwijający się w bardzo szybkim tempie. Dziś gry wideo to nie tylko zabawa, to potężny biznes. Dlatego też dobry grafik zawsze znajdzie prace.

Czego się nauczysz ?

Edit poly
Modelowanie przy użyciu edit poly

Turbosmooth
Jakie działanie daje turbosmooth ?

Klonowanie
Zobacz jak powielać elementy oraz całe obiekty

Plane
Dodaj podstawowe tekstury

Selection
Zobacz jak posługiwać się opcją selection

Extrude
Dowiesz się do czego służy ta opcja
Dla kogo jest ten kurs ?
la osób, które
chcą nauczyć się podstaw modelowania
Dla wszystkich, którzy...
chcą sobie przypomnieć program
Dla grafików 3d
ciekawskich praktycznej pracy w programie
Twórz elementy Science Fiction

Modelowanie jest jednym z najistotniejszych elementów podczas procesu tworzenia grafiki 3d. To pierwszy etap pracy nad sceną, od którego zależy czy projekt będzie udany. Może i jest to żmudny i nudny proces, ale jeśli nie przyłożysz się do modelowania odpowiednio, Twoje projekty nigdy nie będą zachwycać. Dlatego też temu zagadnieniu poświęciliśmy ten kurs wideo, w którym pokażemy Ci praktyczną pracę z modelowaniem bez względu na rodzaj kształtu jaki chcemy uzyskać.

Wstęp do modelowania

Jeśli zaczynasz przygodę z programem 3ds Max to pozycja tego kursu będzie idealnym wstępem. Bo to właśnie modelowanie sprawia początkującym sporo trudności. My postanowiliśmy pokazać jak to się robi w praktyce gdzie podczas 3 godzin pracy będziemy tworzyć różnego rodzaju elementy futurystyczne. Zobaczysz jak powstaje statek kosmiczny, czołg, robot, elementy broni. Wiedza ta pozwoli Ci zaprojektować własne modele np. na potrzeby gier czy filmów SF.

Spis lekcji

1. Element silnika, podwozie
2. Skrzydła, działo
3. Detale statku,  statek nr 2
4. Statek nr 3
5. Modelowanie robota

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “Kurs 3ds Max – modelowanie statku kosmicznego”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *