fbpx
3ds Max wizualizacja wnętrza

Zobacz jak na Twoich oczach powstaje wnętrze i twórz je razem z kursem.
Wykorzystaj moc 3d Maxa. Przejdź na kolejny poziom i twórz wspaniałe projekty w technice 3d.

    Poziom: średnio zaawans.

    Data wydania: 2016

    Czas trwania: 5 h 

    Program: 3ds Max 2015

Czego się nauczysz ?

Modelowanie
Pierwszy etap to stworzenie bryły wnętrza. W tej części poznasz większość narzędzi oraz funk

Teksturowanie
Drugi etap to dobranie tekstur oraz kolorów do ścian, mebli oraz innych elementów.

Rendering
Ostatni etap to nadanie świateł i ustawienie kamer. Teraz możesz już wyrenderować pomieszczenie.
Dla kogo jest ten kurs ?
Dla osób, które chcą poznać 3ds Maxa
Szkolenie 3ds Max – wizualizacja wnętrza przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników 3ds Maxa. Stanowi on doskonałe wprowadzenie dla osób raczkujących w tym programie.
Dla każdego kto poznał już podstawy
Będzie on również dobrym odświeżeniem wiedzy dla osób nieco bardziej wprawionych.
Niezliczone możliwości

3ds Max to najbardziej znany program w kategorii programów do tworzenia grafiki 3d. Pozycje lidera zawdzięcza przede wszystkim dzięki ogromnemu wachlarzowi narzędzi oraz funkcji Jego możliwości są praktyczne nieograniczone a jedyną granicą zdaje się być Twoja wyobraźnia oraz umiejętności.

W programie możesz stworzyć wizualizację, elementy 3d, realistyczne animacje, efekty specjalne do filmów oraz gier. Kolejnym plusem przemawiającym na korzyść 3ds Maxa jest ogromna ilość dodatków oraz wtyczek przy pomocy, których dodamy nowe funkcje.

Należy również wspomnieć o sporej liczbie silników renderujących z którymi współpracuje 3ds Max. To wszystko sprawia, że po program sięgają zarówno amatorzy trójwymiarowego świata jak również profesjonalni graficy, animatorzy, filmowcy, twórcy gier.

Modeluj, nakładaj tekstury, renderuj

Podczas trwania kursu zostaniesz wprowadzony do świata tworzenia grafiki w programie 3ds Max 2015. W pierwszej kolejności poznasz interfejs, dokonasz wszelkich ustawień, dowiesz się jakie narzędzia oraz skróty klawiaturowe oferuje program.

W kolejnym kroku przystąpisz do ustawień siatki, by wreszcie zacząć modelować pierwszy element naszego wnętrza. W międzyczasie zobaczysz jakie są sposoby na modelowanie brył takich jak prostokąty oraz koła.

Poznaj funkcje programu

Przejdziesz przez niemal wszystkie funkcje dostępne w programie: funkcja bevel, extrude, inset, outline, flip, chamfer, connect, lattice, turbosmooth. Następnie zaczniesz tworzyć ściany, szafki, zlew,kuchenkę, okap oraz półki gdzie dowiesz się czym jest konwertowanie, dzielenie, wycinanie i łączenie obiektów. Etap ten skupia się na kształtowaniu powierzchni, tworzeniu wypukłości, wytłaczaniu elementów.

Fotorealistyczna kuchnia

Po wymodelowaniu najważniejszych elementów wnętrza kuchni zaczniesz tworzyć dodatki i wykończenia, tak by nadać mu fotorealistyczny charakter. Podczas tych prac nauczysz się tworzenia odbić, dopasowywania perspektywy, klonowania obiektów, snapowania.

Gdy wnętrze Twojej kuchni zostanie wymodelowane pora przystąpić do nakładania tekstur i kolorów. Przypiszesz materiały do obiektów oraz zobaczysz czym jest fizyka obiektów i jak ją zastosować w praktyce. W tej części kursu nie zabraknie również jednej z ważniejszych rzeczy przy tworzeniu wizualizacji czyli ustawień kamer oraz nakładania świateł i odbić. Końcowy etap to renderowanie sceny.

Spis lekcji

1. Ustawienia
– widok
– skroty klawiszowe
– ustawienia siatki
– konwertowanie,dzielenie obiektu
– modyfikatory
– edycja polygonów
– funkcja bevel, extrude, inset, outline, flip, chamfer, connect
– modelowanie brył, koła

2. Modelowanie ścian szafek, drzwiczek, szuflad, zlew, kuchenka, okap, półki
– skalowanie
– łączenie i wycinanie obiektów
– tworzenie wypukłości
– kształtowwanie powierchni
– soft selection

3. Tworzenie wykończeń
– klonowanie obiektów
– spnapowanie

4. Modelowanei naczyń
– funkcja lattice
– funkcja turbosmooth
– tworzenie grup

5. Elementy wykońzenia – gniazdka, kable, sprzęty kuchenne
– odbicia
– dopasowywanie perspektywy
– kolorowanie
– nadawanie tekstur
– światła
– fizyka obiektów – mastefix
– obiekty kolizyjne i dynamiczne
– dobieranie mateiałów na tekstury
– renderowanie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “3ds Max wizualizacja wnętrza”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *