Kurs 3ds Max + Mental Ray – zaawansowany – studio muzyczne

69

Jeśli jesteś grafikiem poszukującym nowych technik tworzenia fotorealistycznych scen w 3ds Maxie, ten kurs z pewnością będzie dla Ciebie ciekawą propozycją.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: zaawansowany
Data wydania: 2018
Czas trwania: 7 godzin

Czego się nauczysz?

Zobacz jak od podstaw powstaje profesjonalna scena 3d. Razem z kursem stworzysz trójwymiarowe wnętrze studia muzycznego wraz z instrumentami. Jeśli jesteś grafikiem poszukującym nowych technik tworzenia niesamowitych scen, ten kurs z pewnością będzie dla Ciebie ciekawą propozycją.

  • Modelowanie
    Błyskawicznie stworzysz dowolny obiekt
  • Oświetlenie
    Nauczysz się oświetlać scenę
  • Edycja
    Edytować obiekty za pomocą modyfikatorów
  • Materiały
    Dobierzesz właściwości tekstury
  • Render
    Używać silnika Mental Ray
  • Wizualizacja
    Kompletny projekt od A do

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę o 3ds Maxie
  • Dla osób, które znają już podstawy programu
  • Dla każdego fana 3ds Maxa, który chce tworzyć fotorealistyczne wizualizacje

Modelowanie

W pierwszym etapie przygody z tworzeniem instrumentów oraz studia muzycznego zaczniesz od modelowania poszczególnych obiektów. Zaprojektujesz przestrzeń studia oraz różnego rodzaju obiekty jak gitara, wzmacniacze, perkusja oraz statywy.

Oczywiście modelowane bryły nie mogą wyglądać na amatorszczyznę, dlatego zobaczysz jak za pomocą szlifowania detali można dodać realizmu do projektowanych elementów. Przekonasz się, że stworzenie nawet najbardziej wymyślnego kształtu w programie 3ds Max nie jest takie trudne. Dodasz rożnego rodzaju wcięcia, wypukłości, wgłębienia, zniekształcenia, wygładzenia.

Teksturowanie

Następnie przejdziesz do nakładania tekstur, kolorów oraz materiałów. Tutaj popracujesz z editor materials wybierając odpowiednie właściwości tekstury w zależności od typu obiektu. Zdecyduj czy chcesz dodać tkaninę, metal, skórę czy drewno. Zobaczysz jak wpłynąć na parametry poszczególnej tekstury dodając do niej szum, blask, miękkość. W teksturowaniu pomoże Ci jeden z popularniejszych silników: Mental Ray.

Oświetlenie oraz kamery

Kolejny etap na drodze do uzyskania fotorealistycznego wnętrza to ustawienie oświetlenia oraz kamer. Dowiesz się jak oświetlić pojedynczy obiekt oraz całe pomieszczenie. Dodasz do światła filtry barwne zmieniając jego charakterystykę, nauczysz się kontrolować ekspozycję manipulując światłem. W parze z ustawieniem świateł idzie również wybór i rozmieszczenie widoku kamer. Wybierzesz odpowiedni punkt widzenia ustawiając perspektywę kamery, dobierzesz głębię ostrości oraz parametry przysłony.

Rendering oraz Photoshop

Jeden z ostatnich etapów pracy w 3ds Maxie to rendering, który pozwala na wyciągnięcie ze sceny jeszcze większego realizmu. Ustawisz render w taki sposób, by wyciągnąć jak najwięcej detali. Po skończonym procesie renderingu, przeniesiesz swój projekt do Photoshopa gdzie pobawisz się narzędziami kolorystycznymi oraz ciekawymi filtrami.

1. Modelowanie
2. Modelowanie wzmacniacza, statywu
3. Modelowanie gitara
4. Detale gitary, perkusja
5. Teksturowanie
6. Światła, rendering, kamera
7. Poprawa w Photoshopie

Dodaj ocenę