fbpx
Kurs 3ds Max - zaawansowany - studio muzyczne

Zobacz jak od podstaw powstaje profesjonalna scena 3d. Razem z kursem stworzysz trójwymiarowe wnętrze studia muzycznego wraz z instrumentami.  Jeśli jesteś grafikiem poszukującym nowych technik tworzenia niesamowitych scen, ten kurs z pewnością będzie dla Ciebie ciekawą propozycją.

  • Poziom: zaawansowany
  • Data wydania: 24.10.2017
  • Czas trwania: 7 godzin
  • Program: 3ds Max 2017
Dlaczego warto rozwijać swoją wiedzę o 3ds Maxie ?

Program 3ds Max jest na rynku graficznym już ponad 20 lat i z każdym kolejnym wydaniem wyznacza nowe standardy wśród programów 3d. Możliwości tego programu już dawno wyszły po za amatorskie narzędzia i dziś program wykorzystywany jest w profesjonalnych produkcjach. Dlatego chcąc rozwijać swoje umiejętności jako grafik powinieneś znać ten program od podszewki.

Czego się nauczysz ?

Modelowanie
Błyskawicznie stworzysz dowolny obiekt

Oświetlenie
Nauczysz się oświetlać scenę

Edycja
Edytować obiekty za pomocą modyfikatorów

Materiały
Dobierzesz właściwości tekstury

Render
Używać silnika Mental Ray

Wizualizacja
Kompletny projekt od A do Z
Dla kogo jest ten kurs ?
Dla osób, które...
chcą poszerzyć swoją wiedzę o 3ds Maxie
Dla osób, które...
znają już podstawy programu
Dla każdego fana 3ds Maxa
który chce tworzyć fotorealistyczne wizualizacje
Dla ciekawskich
praktycznej pracy w programie
Modelowanie

W pierwszym etapie przygody z tworzeniem instrumentów oraz studia muzycznego zaczniemy od modelowania poszczególnych obiektów. Zaprojektujesz przestrzeń studia oraz różnego rodzaju obiekty jak gitara, wzmacniacze, perkusja oraz statywy.

Oczywiście modelowane bryły nie mogą wyglądać na amatorszczyznę dlatego zobaczysz jak za pomocą tworzenia detali można dodać realizmu do projektowanych elementów. Nauczysz się tworzyć i edytować obiekty bez względu na ich kształt. Przekonasz się, że stworzenie nawet najbardziej wymyślnego kształtu w programie 3ds Max nie jest takie trudne. Dodasz rożnego rodzaju wcięcia, wypukłości, wgłębienia, zniekształcenia, wygładzenia.

Teksturowanie

Następnie przejdziesz do rzeczy, którą graficy uwielbiają ponieważ na tym etapie projekt zaczyna przypominać realistyczną fotografię. Oczywiście mówimy tutaj o nakładaniu tekstur, kolorów oraz materiałów. Tutaj popracujesz z editor materials wybierając odpowiednie właściwości tekstury w zależności od typu obiektu. Zdecyduj czy chcesz dodać tkaninę, metal, skórę czy drewno. Zobaczysz jak wpłynąć na parametry poszczególnej tekstury dodając do niej szum, blask, miękkość. W teksturowaniu pomoże nam jeden z popularniejszych silników: Mental Ray.

Oświetlenie oraz kamery

Kolejny etap na drodze do uzyskania fotorealistycznego wnętrza to ustawienie oświetlenia oraz kamer. Dowiesz się jak oświetlić pojedynczy obiekt oraz całe pomieszczenie. Dodasz do światła filtry barwne zmieniając jego charakterystykę, nauczysz się kontrolować ekspozycję manipulując światłem. W parze z ustawieniem świateł idzie również wybór i rozmieszczenie widoku kamer. Wybierzesz odpowiedni punkt widzenia ustawiając perspektywę kamery, dobierzesz głębię ostrości oraz parametry przysłony.

Rendering oraz Photoshop

Jeden z ostatnich etapów pracy w 3ds Maxie to rendering, który pozwala na wyciągnięcie ze sceny jeszcze większego realizmu i doszilfowania projektu. Ustawisz render w taki sposób, by wyciągnąć jak najwięcej detali. Po skończonym procesie renderingu, przeniesiesz swój projekt do Photoshopa gdzie pobawisz się narzędziami kolorystycznymi oraz ciekawymi filtrami.

Spis lekcji

1. Modelowanie
2. Modelowanie wzmacniacza, statywu
3. Modelowanie gitara
4. Detale gitary, perkusja
5. Teksturowanie
6. Światła, rendering, kamera
7. Poprawa w Photoshopie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “Kurs 3ds Max – zaawansowany – studio muzyczne”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *