3 Ocena

Kurs marketing online dla fotografa i filmowca

89

Kurs pokaże Ci jak rozwijać swój fotograficzny lub filmowy biznes wykorzystując potęgę social media oraz internetu. Pozna sekrety marketingu internetowego.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2019
Czas trwania: 5 godzin 30 minut

Czego się nauczysz?

Musisz jednak wiedzieć, że samo posiadanie strony internetowej nie przyniesienie efektów jeśli zaniedbasz takie aspekty jak optymalizacja oraz pozycjonowanie. Twoje usługi nie rozreklamują się same jeśli nie będziesz aktywnie korzystał z nowoczesnych metod marketingu jak Facebook Ads, Instagram, Youtube, Google Maps.

Dzisiaj firmy walczą o klientów, a osoby które polegają tylko na rekomendacji zadowolonych klientów prędzej czy później zamkną swój biznes. Po prostu oddadzą klientów firmom, które potrafią stosować skuteczny marketing internetowy.

Jeśli pojęcia takie jak pozycjonowanie, remarketing, reklamy śledzące ścieżkę zakupową, pixel Facebooka, newsletter, optymalizacja, copywriting są Ci obce, to powinieneś sprawdzić nasz kurs.

Jeśli nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z internetem to koniecznie obejrzysz ten kurs i przekonaj się, że nie potrzebujesz agencji do prowadzenia marketingu. Wszystko wykonasz samodzielnie.

W tym kursie nauczymy wszystkich fotografów i filmowców jak aktywnie pozyskiwać klientów stosując proste jak i zaawansowane strategie marketingu online.

  • Tworzenia i konfigurowania reklam na Facebooku
  • Pracy z pixelem Facebooka oraz tworzenia reklam remarketingowych czyli śledzących
  • Zaawansowanego remarketingu podzielonego na etapy. Oznacza to, że klient będzie spotykał się z Twoją firmą w różnych sytuacjach
  • Pokażemy Ci jak w reklamach dobierać sobie fajnych klientów, z którymi prawdopodobnie dobrze będzie Ci się pracować
  • Dowiesz się jak docierać do bogatych klientów
  • Nauczysz się podstaw SEO i optymalizacji pod pozycjonowanie
  • Zobaczysz jak dobierać słowa kluczowe oraz pozyskiwać linki w branży foto
  • Zobaczysz jak dobierać słowa kluczowe oraz pozyskiwać linki w branży foto
  • Opowiemy Ci o tym co powinna mieć dobra strona www
  • Nauczymy Cię pisać teksty, które sprzedają – wykorzystując język korzyści
  • Nauczymy Cię pisać tekst, które sprzedają – wykorzystując język korzyści
  • Opowiemy o tym jak prowadzić profil na Instagramie i Faebooku
  • Poznasz techniki promocji firmy na Youtubie oraz w Mapach Googla

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla wszystkich z branży foto i wideo
    Kurs jest przeznaczony dla fotografów, którzy chcą zwiększyć potencjał biznesowy poprzez wykorzystanie darmowych jak i płatnych technik marketingu online.
  • Dla osób, którzy chcą się reklamować
    Dla fotografów, którzy nie wiedzą za co zabrać się w swoich działaniach marketingowych. Dla właścicieli firm, którzy chcą pozyskać nowych klientów i zbudować skuteczny wizerunek.

Profil oraz reklamy na Facebooku i Instagramie

Zaczniemy od podstaw czyli jak prowadzić profil na Facebooku oraz Instagramie. Opowiemy o częstych błędach oraz pokażemy Ci przykłady dobrze prowadzonych profili. Następnie przejdziemy do zapoznania się z mechanizmem Facebook Ads gdzie na początek zainstalujesz na swojej stronie piksel śledzący klientów.

Dowiesz się jak targetować swoje reklamy dla osób, które faktycznie są zainteresowane Twoimi usługami czyli będą brać ślub i poszukują fotografa. Stargetujemy reklamy na potencjalnie ciekawych klientów oraz na tych nieco bogatszych. Nauczysz się tworzyć reklamy dla bardziej opornych klientów, którzy potrzebują dodatkowej zachęty.

Nauczysz się tworzyć grupy niestandardowych odbiorców, reklamy 3 etapowe czyli takie, które śledzą klienta w zależności od tego jaki ruch wykonał względem reklamy lub co zrobił na Twojej stronie. Tego typu reklamy są bardzo skuteczne ponieważ docierają do faktycznie zainteresowanych osób.

Opowiemy o różnych celach i formatach jakie może mieć Twoja reklama: konwersje, wyświetlenia filmu, pozyskanie kontaktów, rozpoznawalność, zasięg, aktywność, wiadomości. Dzięki temu Twoja reklam będzie odsyłać do strony internetowej lub jeśli wolisz bezpośrednio do messengera, skąd klient może zapytać od razu o ofertę.

Skuteczna strona WWW

Każdy mniejszy lub większy biznes powinien mieć własną stronę internetową. Jednak co zrobić, żeby strona zachęcała do przeczytania oferty i wysłania zapytania?

  • Dowiesz się na przykładach jak powinno wyglądać dobre portfolio
  • Pokażemy Ci fajny szablon dla fotografów pod WordPressa i powiemy dlaczego szablony typu paralax i one page to nie najlepszy wybór dla małej firmy
  • Opowiemy o tym jak napisać na stronie skuteczne ofertę z wykorzystaniem zasad copywritingu. Zobaczysz jak pisać oferty językiem korzyści
  • Pokażemy Ci jak prowadzić bloga i co na nim pisać. Stworzymy rozpiskę przykładowych tematów jako inspiracje
  • Zobaczysz jak powinien wyglądać dobry formularz kontaktowy, by nie zniechęcał klientów do wysłania zapytania

Pozycjonowanie

Wiele osób traktuje ten temat jako wiedzę tajemną, niechętnie dzieląc się informacjami. Mało, które szkolenie dla fotografów porusza temat optymalizacji oraz pozycjonowania witryny. Tymczasem musisz wiedzieć, że pozycjonowanie przebija wszystkie inne formy reklamy i patrząc z dłuższej perspektywy jest jednym z najtańszych rozwiązań. W naszym kursie chcemy Ci pokazać, że każdy może samodzielnie wykonać podstawy pozycjonowania.

  • Dowiesz się jak ustawić tytuł oraz opis w WordPressie
  • Zainstalujesz do WordPressa wtyczkę wspomagająca pozycjonowanie
  • Ustawisz przyjazne linki
  • Nauczysz się dobierać słowa kluczowe
  • Poznasz metody na zdobywanie linków z różnych źródeł
  • Zoptymalizujesz zdjęcia – rozmiar, wagę, opis, tytuł

Poznaj fundamenty marketingu

Kurs to fundament marketingu dla każdego biznesu. Przykłady omawiamy pod kątem fotografii (z naciskiem na ślubną) ale porady mają zastosowanie dla każdej firmy, która samodzielnie chce tworzyć marketing.

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

  • masz otwarty umysł i jesteś w stanie poświęcić kilka godzin na naukę, w efekcie czego poznasz najważniejsze techniki
  • chcesz zdobyć nowych klientów i nowe umowy
  • chcesz zatrzymać obecnych klientów
  • chcesz zbudować silny wizerunek

1. Strona internetowa
– WordPress + szablon
– portfolio
– blog – jak prowadzić
– jaki powinien być formularz kontaktowy
– pisanie oferty – elementy copywritingu

2. Samodzielne pozycjonowanie
– podstawy seo, wtyczka WordPress
– dobór słów kluczowych
– link building
– optymalizacja zdjęć

3. Marketing lokalny
– google maps

4. Youtube

5. Facebook
– jak prowadzić profil na FB
– podstawy reklam – piksel, cele
– reklama – ścieżka klienta bez piksela
– wprowadzenie do remarketingu
– remarketing na opornych
– reklama remarketing 3 etapowy
– reklamy etapowe: grupy odbiorców, messenger
– jak dobierać sobie fajnych klientów – targetowanie
– targetowanie na bogatych klientów

6. Instagram
– jakie posty pisać
– jakich hasztagów używać
– jak pozyskiwać klientów
– przykłady dobrych profili
– tworzenie reklam

  1. Kamil

    Ocena nie może być inna jak najwyższa. Niesamowita ilość wiedzy oraz przystępny sposób przekazania tematów, które dla laika są skomplikowane. Bardzo dobre metody na tworzeniu reklam Facebooka, lejków sprzedażowych. Dla mnie również rozdział o SEO bardzo pomocny. Za tą cenę, w porównaniu z konkurencją jest bardzo tanio.

  2. Anna

    Rewelacja. Wszystko wytłumaczone krok po kroku. Bardzo zrozumiale. Dziękuję 🙂

  3. FotoSolo

    Jestem bardzo zadowolona z zakupu tego kursu. Bardzo przydatna wiedza. Wszystkie ważne elementy wytłumaczone i pokazane, krok po kroku. Polecam z całego serca. Danka

Dodaj ocenę