Wyprzedaż
1 Ocena

Kurs Google Ads podstawy

Pierwotna cena wynosiła: 59zł.Aktualna cena wynosi: 49zł.

Dowiedz się, jak szybko rozpocząć przygodę z reklamą Google Ads i dotrzeć do większej liczby klientów.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2020
Czas trwania: 2 godziny 20 minut

Czego się nauczysz?

W tym kursie dowiesz się wszystkiego co niezbędne, by stworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe. W kursie poznasz najważniejsze elementy tworzenia kampanii, które zapewnią Ci nowych klientów. Dowiesz się wszystkiego co niezbędne do zarejestrowania konta i poruszania się po zakładkach Google Ads. Zobaczysz czym różni się kampania od grupy reklam oraz dobierzesz słowa kluczowe korzystając z kilku ciekawych narzędzi. Nauczysz się analizować utworzone reklamy i tworzyć raporty z przeprowadzonych kampanii. Na koniec wdrożysz kod konwersji, dzięki któremu zobaczysz skuteczność swoich działań.

  • struktury działania reklam i dobierania słów kluczowych
  • targetowania reklam i zdefiniowania celu
  • tworzenie raportów i śledzenia konwersji
  • łączenia reklam z Google Analytics

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla małych firm tworzących reklamy samodzielnie
  • Przedsiębiorcy, którzy szukają nowych kanałów sprzedaży
  • Właściciele nowych stron internetowych lub blogów, którzy potrzebują natychmiastowego ruchu i sprzedaży

Google Ads dla zielonych

W nieco ponad 2 godziny dowiesz się, jak tworzyć kampanie Google Ads, które zwiększą ruch na Twojej stronie oraz podniosą sprzedaż Twojego biznesu online. Szkolenie krok po kroku, skierowane jest dla początkujących i zupełnie zielonych osób, które chcą szybko korzystać z możliwości jakie daje narzędzie Google Ads.

Dla małych firm

Obecnie praktycznie każda firma online musi mieć przewagę nad konkurencją, a zazwyczaj ta przewaga ma charakter online. Jeśli chcesz rozwijać swoją działalność, to jednym z etapów marketingu internetowego jest zastosowanie płatnych reklam w wyszukiwarce Google. W kursie pokażę Ci, że każdy bez względu na wiedzę, może samodzielnie stworzyć swoją pierwszą, prostą kampanie reklamową, bez konieczności angażowania ekspertów. Po ukończeniu tego kursu będziesz uzbrojony w wiedzę potrzebną do uruchomienia pierwszej, zarabiającej kampanii.

Czy to dla mnie?

Google Ads to złożony internetowy system promocji, z którego korzystają firmy oraz specjaliści marketingu internetowego. Płatne reklamy pozwalają w szybki sposób dotrzeć to potencjalnych klientów, bez konieczności oczekiwania na efekty pozycjonowania strony. Jeśli jeszcze nigdy nie korzystałeś z tego systemu i chciałbyś samodzielnie spróbować utworzyć płatne reklamy dla swojej firmy, tym samym wdrożyć kolejny kanał sprzedaży, to ten kurs JEST DLA CIEBIE. Jeśli natomiast znasz już podstawy Google Ads lub nie chcesz wydawać pieniędzy na płatne reklamy to ten kurs NIE JEST DLA CIEBIE.

Google Ads w jeden wieczór

Istnieją setki poradników dla reklam Google Ads, ale większość z nich sprawia, że ​​czujesz się przytłoczony licznymi funkcjami panelu. W tym kursie zawęzimy przekazywane informacje do najistotniejszych elementów, które doprowadzą Cię do utworzenia pierwszej kampanii i sprzedaży.

Wstęp

1. Wstęp
1.1 Pojęcia

Pay-Per-Click (Przegląd)

2. Przegląd Google Ads
2.1 Siec Reklamowa
2.2 Typy Reklam
2.3 Korzysci Google AdWords
2.4 Zrozumienie Struktury Google AdWords
2.5 Określ Cele
2.6 Zdefiniuj Swój Produkt
2.7 Kim jest twój Klient
2.8 Sukcesywna Kampanie Google

Opis i Struktura Działania

3. Rejestracja Konta
3.1 Przeglad Google Ads
3.2 Kampanie Reklam
3.3 Grupy Reklam
3.4 Reklamy i Rozszerzenia

Słowa Kluczowe (Używanie, Targetowanie i Narzędzia)

4.0 Słowa Kluczowe
4.1 Burza Mózgów
4.2 Narzędzia Słów Kluczowych
4.3 Planer Słów Kluczowych
4.4 Opcje Targetowania Słów Kluczowych
4.5 Dopasowanie Zbliżone
4.6 Dopasowanie Zdania
4.7 Dopasowanie Dokładne
4.8 Dopasowanie Negatywne

Stworzenie swojej pierwszej kampanii

5.0 Wybór Kampanii
5.1 Wskazówki Skutecznych Kampanii
5.2 Grupy Reklamowe
5.3 Reklamy

Monitorowanie i analiza

6.0 Wstęp Do Raportowania
6.1 Edycja Kampanii
6.2 Własne Raporty
6.3 Połączenie Google AdWords z Google Analytics
6.4 Czym są Konwersje
6.5 Śledzenie Konwersji
6.6 Wersje Robocze i Eksperymenty
6.7 Rekomendacje
6.8 Strony Docelowe

Podsumowanie

7.0 Podsumowanie

  1. Jagoda Kowalińska

    ciekawy i uzyskałam wiele potrzebnych informacji w zakresie Adsów.

Dodaj ocenę