Czego się nauczysz?
W tym kursie dowiesz się wszystkiego co niezbędne, by stworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe. W kursie poznasz najważniejsze elementy tworzenia kampanii, które zapewnią Ci nowych klientów. Dowiesz się wszystkiego co niezbędne do zarejestrowania konta i poruszania się po zakładkach Google Ads. Zobaczysz czym różni się kampania od grupy reklam oraz dobierzesz słowa kluczowe korzystając z kilku ciekawych narzędzi. Nauczysz się analizować utworzone reklamy i tworzyć raporty z przeprowadzonych kampanii. Na koniec wdrożysz kod konwersji, dzięki któremu zobaczysz skuteczność swoich działań.
- struktury działania reklam i dobierania słów kluczowych
- targetowania reklam i zdefiniowania celu
- tworzenie raportów i śledzenia konwersji
- łączenia reklam z Google Analytics
Dla kogo jest ten kurs?
- Dla małych firm tworzących reklamy samodzielnie
- Przedsiębiorcy, którzy szukają nowych kanałów sprzedaży
- Właściciele nowych stron internetowych lub blogów, którzy potrzebują natychmiastowego ruchu i sprzedaży
Google Ads dla zielonych
W nieco ponad 2 godziny dowiesz się, jak tworzyć kampanie Google Ads, które zwiększą ruch na Twojej stronie oraz podniosą sprzedaż Twojego biznesu online. Szkolenie krok po kroku, skierowane jest dla początkujących i zupełnie zielonych osób, które chcą szybko korzystać z możliwości jakie daje narzędzie Google Ads.
Dla małych firm
Obecnie praktycznie każda firma online musi mieć przewagę nad konkurencją, a zazwyczaj ta przewaga ma charakter online. Jeśli chcesz rozwijać swoją działalność, to jednym z etapów marketingu internetowego jest zastosowanie płatnych reklam w wyszukiwarce Google. W kursie pokażę Ci, że każdy bez względu na wiedzę, może samodzielnie stworzyć swoją pierwszą, prostą kampanie reklamową, bez konieczności angażowania ekspertów. Po ukończeniu tego kursu będziesz uzbrojony w wiedzę potrzebną do uruchomienia pierwszej, zarabiającej kampanii.
Czy to dla mnie?
Google Ads to złożony internetowy system promocji, z którego korzystają firmy oraz specjaliści marketingu internetowego. Płatne reklamy pozwalają w szybki sposób dotrzeć to potencjalnych klientów, bez konieczności oczekiwania na efekty pozycjonowania strony. Jeśli jeszcze nigdy nie korzystałeś z tego systemu i chciałbyś samodzielnie spróbować utworzyć płatne reklamy dla swojej firmy, tym samym wdrożyć kolejny kanał sprzedaży, to ten kurs JEST DLA CIEBIE. Jeśli natomiast znasz już podstawy Google Ads lub nie chcesz wydawać pieniędzy na płatne reklamy to ten kurs NIE JEST DLA CIEBIE.
Google Ads w jeden wieczór
Istnieją setki poradników dla reklam Google Ads, ale większość z nich sprawia, że czujesz się przytłoczony licznymi funkcjami panelu. W tym kursie zawęzimy przekazywane informacje do najistotniejszych elementów, które doprowadzą Cię do utworzenia pierwszej kampanii i sprzedaży.
Jagoda Kowalińska –
ciekawy i uzyskałam wiele potrzebnych informacji w zakresie Adsów.