Kurs Unreal Engine – wtyczki, dodatki – jak przyśpieszyć pracę?

89

Kurs Unreal Engine: wtyczki, dodatki, pluginy to przewodnik, który pokaże Ci, jak przyspieszyć tworzenie gier dzięki gotowym assetom.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2024
Czas trwania: 2 godziny 50 minut

🎮 Czego się nauczysz?

Naucz się efektywnie instalować i integrować wtyczki, odkryj darmowe zasoby i szablony, które przyspieszą Twoją pracę. Poznaj najpopularniejsze szablony ruchu postaci, narzędzia do tworzenia gier sandbox i zaawansowane systemy walki.

Zrozum, jak tworzyć pełnowymiarowe gry RPG, wizualne nowele oraz JRPG, a także jak zarządzać runami, statystykami i złożonymi mechanikami fabularnymi. Dowiedz się, jak wykorzystać pluginy, aby zoptymalizować produkcję gier i łączyć systemy ruchu z budowaniem, tworząc zaawansowane środowiska gier.

🕹️ Dla kogo jest ten kurs?

  • Kurs jest dla osób, które chcą przyspieszyć i zoptymalizować pracę z Unreal Engine. Dzięki gotowym wtyczkom i assetom zrealizujesz złożone projekty szybciej i efektywniej.
  • Kurs przeznaczony dla osób, które znają już podstawy oraz interfejs programu.

🎮 Wstęp

W tej części nauczysz się, jak zainstalować i skonfigurować wtyczki oraz jak optymalnie korzystać z wbudowanych narzędzi Unreal Engine. Przedstawię Ci również zakładkę Free Unreal Marketplace, gdzie znajdziesz darmowe zasoby, które mogą pomóc Ci w szybkim rozwoju projektu. Zrozumiesz, jak wykorzystywać podstawowe szablony, które oferuje silnik.

  • Nauczysz się szybko i efektywnie instalować oraz integrować wtyczki w projekcie.
  • Odkryjesz darmowe zasoby, które zaoszczędzą czas i wzbogacą Twój projekt.
  • Zrozumiesz, jak korzystać z szablonów, by szybciej rozpocząć pracę nad grą.

🎮 Korzystanie z wtyczek i dodatków

Tutaj dowiesz się, jak implementować zaawansowane wtyczki i gotowe projekty, które znacznie przyspieszą rozwój gry. Przyjrzymy się najlepszym rozwiązaniom, które można z łatwością zaimplementować w swoim projekcie, nawet przy tworzeniu gier AAA.

  • Poznasz najpopularniejszy szablon ruchu postaci używany w dużych projektach.
  • Nauczysz się szybko tworzyć budynki i elementy w grach sandbox, co ułatwi rozwój projektu.
  • Poznasz narzędzia do szybkiego uruchamiania projektów z funkcjami, które ułatwią pracę od podstaw.
  • Dowiesz się, jak wprowadzać interakcję z otoczeniem w czasie rzeczywistym.
  • Odkryjesz szablon z systemami postaci, ekwipunku i innymi elementami do tworzenia gier RPG.
  • Opanujesz elastyczny system walki, który dostosujesz do różnych typów gier.
  • Nauczysz się tworzyć wizualne nowele, zarządzać runami i statystykami, wzbogacając projekty.
  • Poznasz mechaniki tworzenia gier JRPG, w tym turowe walki, rozwój postaci i zarządzanie drużyną.
  • Dowiesz się, jak korzystać z szerokiej gamy pluginów, by przyspieszyć i usprawnić pracę nad projektem.

🎮 Stworzenie projektu z assetów

W tej sekcji nauczysz się, jak połączyć różne gotowe szablony i wtyczki, aby stworzyć unikalny projekt. Skupimy się na połączeniu systemów, takich jak zaawansowany system ruchu ALS i system budowania, aby stworzyć kompletną grę.

  • Nauczysz się łączyć systemy ruchu postaci z systemem budowania, tworząc złożone środowiska gier.
  • Zgłębisz tworzenie mechanik run i zadań, które dodadzą głębi fabularnej Twojej grze.

Wstęp
1.1 Instalacja wtyczek oraz wykorzystanie wbudowanych
1.2 Zakładka free unreal marketplace
1.3 Podstawowe szablony wbudowane w silnik

Korzystanie z wtyczek i dodatków
2.0 Bazowy projekt locomotion – najpopularniejszy dla gier AAA
2.1 Easy building system
2.2 Gotowy projekt lyra
2.3 Croput
2.4 Complete RPG
2.5 Dynamic combat system
2.6 Visual novel framework, runes, statistics systems
2.7 JRPG template
2.8 Plugins

Stworzenie głównego projektu z assetów
3.0 Merge ALS + building
3.1 Runy i quest system

Dodaj ocenę