Kurs pozycjonowania SEO – rozszerzenie podstaw

59

Popraw swoje pozycje, sprawdź aktualne wytyczne i rozszerz swoją wiedzę na temat SEO

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 4 godziny 30 minut

Czego się nauczysz?

Z kursem nauczysz się zdobywać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Zobaczysz na czym polega prawidłowe wykonanie optymalizacji strony, treści, linków oraz grafiki. Pokażemy Ci jak zdobywać dobre linki z różnych źródeł.

Ten kurs to kontynuacja podstawowego kursu pozycjonowania, który został wydany jakiś czas temu. Jego celem jest pokazanie dodatkowych działań, które są ważne w dzisiejszych czasach, myśląc o samodzielnym pozycjonowaniu witryny. W kursie poznasz wiele przydatnych metod oraz narzędzi, które będą skutkowały lepszą optymalizacją Twojej strony. Opowiem Ci o tym jak prowadzić działania w social media, jakie są popularne narzędzia dobierania słów kluczowych oraz badające optymalizację witryny.

Nauczysz się też wielu ciekawostek jak np. czym różni się liczba mnoga od pojedynczej w zapytaniu i zobaczysz jak może wpłynąć na wyniki wyszukiwania. Wdrożysz uporządkowane dane do kodu swojej witryny oraz dokonasz testu tych danych za pomocą narzędzi Googla. W kursie pokażę Ci najważniejsze narzędzia do analizy konkurencji. Należą do nich między innymi Semrush oraz Ahrefs.

  • Dobierzesz słowa kluczowe
  • Poznasz narzędzia pomocne przy dobieraniu słów
  • Dowiesz się czym są fragmenty z podpowiedzią
  • Zobaczysz jak skonfigurować uporządkowane dane
  • Dowiesz się czym jest krótki i długi ogon
  • Dowiesz jak działają mikromomenty
  • Dowiesz się jak używać Google trends
  • Przeanalizujesz optymalizację i szybkość witryny
  • Wykonasz test optymalizacja mobilnej
  • Prześledzisz działania konkurencji
  • Sprawdzisz duplikację treści
  • Zobaczysz jak marketing wideo pomaga w SEO
  • Zoptymalizujesz swoje działania wideo marketingowe
  • Dowiesz się co to jest Canonical ULR oraz mapa witryny
  • Skompresujesz pliki graficzne
  • Ustawisz treści, opisy, tytuły oraz przyjazne linki
  • Dokonasz optymalizacji strony opartej o WordPressa
  • Dowiesz się, jak prawidłowo korzystać z mediów społecznościowych

Dla kogo jest ten kurs?

Dla osób, które chcą samodzielnie rozpocząć pozycjonowanie strony. Ponad 7 godzinne szkolenie stanowi doskonałe rozwiązanie dla wszystkich właścicieli firm, którzy myślą o samodzielnym rozpoczęciu pozycjonowania bez udziału zewnętrznej agencji.

Dla każdego kto rozpoczyna przygodę z SEO. Kurs przeznaczony jest dla początkujących adeptów pozycjonowania oraz wszystkich osób chcących nadać tempa swojej stronie. Bez względu czy jesteś właścicielem sklepu internetowego, czy też prowadzisz lokalny biznes, bloga, stronę hobbystyczną – jeżeli chcesz wypromować swoją firmę to musisz nauczyć się pozycjonowania.

Poznaj SEO od a do z

  • Ten kurs został stworzony dla osób, które są posiadają własne strony i chcą je samodzielnie rozwijać pod kątem SEO.
  • Kurs stworzony z myślą o osobach, które obejrzały pierwszą część kursu Podstawy SEO i chcą poszerzyć swoją wiedzę o nowe, aktualne możliwości.

Rozszerzenie Twojej wiedzy SEO

Jeśli cały czas szukasz nowych możliwości, które działają w roku 2021, to ten kurs jest dla Ciebie. Na początek poznasz podstawowe zasady związane z SEO. Zyskasz wiedzę o tym, jakie działania warto wykonywać i co się ostatnio zmieniło, a także poznasz strategie i techniki, które pomogą Ci znaleźć się w czołówce wyszukiwań Google lub Bing. W kursie zobaczysz kilka najlepszych narzędzi, które pomogą w procesie zdobywania pozycji.

Wordpres optymalizaca SEO

Duży rozdział kursu został poświęcony optymalizacji WordPressa. Poznasz najważniejsze wtyczki pomocne przy pracach związanych z SEO. Począwszy od popularnej Yoast SEO, po mniej znane narzędzia WordPressa. Przejdziesz przez cały proces konfiguracji, tak by wycisnąć z Twojego WordPressa jak najwięcej. Połączysz WordPressa z Google Search Console. Ponadto ustawisz canonical URL, przyjazne linki oraz poznasz metody na pisanie prawidłowych treści pod względem SEO. Na koniec podepniesz plik robot.txt pod WordPressa. Pokażę Ci również jak dodać wtyczkę, która zoptymalizuje grafikę na Twojej stronie. Zobaczysz też jak wdrożyć certyfikat SLL.

Marketing wideo a SEO

Jednym z działań skutecznego SEO jest marketing wideo. Opowiem Ci czym charakteryzuje się skuteczna kampania wideo oraz pokażę Ci jak śledzić jej statystyki. Dowiesz się jak działają algorytmy YouTube, co sprawia, że wideo staje się popularne oraz zobaczysz sposoby na podniesienie rankingu Twojego filmu.

Słowa kluczowe
1.0 Seo
1.1 Opanowanie trafności słów kluczowych
1.2 Mechanizm wyszukiwarki
1.3 Badania nad słowami kluczowymi
1.4 Odczyt rezultatów
1.5 Fragmenty z odpowiedzią
1.6 Narzędzia słów kluczowych
1.7 Narzędzie Wordtracker
1.8 Krótkie i długie słowa kluczowe
1.9 Liczba mnoga vs liczba pojedyncza
1.10 Mapowanie słów kluczowych
1.11 Cykl zakupów
1.12 Obserwacje
1.13 Używanie Google Trends
1.14 SEO Bing

Social media
2.0 Kanały Social Media B2B
2.1 Kanały Social Media B2C
2.2 Optymalizacja Social Media, wskazówki
2.3 Udostępnianie treści społecznościowych przyjaznych dla SEO
2.4 Harmonogram platform
2.5 Kredo Social Media

Testowanie narzędzia
3.0 BuzzSumo
3.1 Google Search Console
3.2 Narzędzie Web Dev
3.3 Google Test My Site oraz Lighthouse
3.4 Screaming Frog SEO Spider
3.5 Uporządkowane dane
3.6 Narzędzie do testowania danych uporządkowanych
3.7 SEMrush
3.8 Ahrefs
3.9 Siteliner

SEO Youtube
4.0 Atuty wideo
4.1 Platformy wideo
4.2 Statystyki i typy Wideo
4.3 Zaangażowanie materiałów Wideo
4.4 Statystyki Youtube
4.5 Podpisy i napisy
4.6 Osadzenie i optymalizacja
4.7 Algorytmy Youtube
4.8 Czynniki popularności
4.9 Współczynnik CTR
4.10 Własne miniaturki
4.11 Dopasowanie wstępu
4.12 Kategorie
4.13 Karty
4.14 Cross-Promote
4.15 Wyświetlenia, czas oglądania i retencja
4.16 Demografia, urządzenie, wiek
4.17 Spersonalizowane rankingi

WordPress optymalizacja
5.0 Wtyczki WordPress
5.1 Yoast Seo
5.2 Rank Math Seo, Insights, Cerberus
5.3 Canonical URL
5.4 Media optymalizacja
5.5 Nawyki tytuł
5.6 Permalink i tytuł
5.7 Robots
5.8 Sieć dostarczania treści CDN
5.9 Sitemap
5.10 Smush i kompresja
5.11 SSL
5.12 Test optymalizacji mobilnej
5.13 WordPress Cache
5.14 Podsumowanie

Dodaj ocenę