1 Ocena

Kurs SEO narzędzia

69

Zoptymalizujesz stronę, zdobędziesz linki, prześledzisz konkurencję, zaczniesz monitorować swoje działania za pomocą najpopularniejszych narzędzi SEO.

Poziom: podstawy, średnio zaawansowany
Data wydania: 2020
Czas trwania: 4 godziny 20 minut

Czego się nauczysz?

W tym kursie poznasz ponad 30 narzędzi oraz usług, które musi znać każdy dobry pozycjoner oraz osoba samodzielnie pracująca przy swojej witrynie pod kątem SEO. Dzięki znajomości tych narzędzi zadbasz o wszystkie czynniki, które wpływają na ranking Twojej strony. Poznasz narzędzia przydatne w kwestiach technicznych jak zbudowanie mapy witryny, ustawienie kompresji obrazów czy poprawność w kodzie.

Nauczysz się dbać o elementy SEO wewnątrz Twojej strony jak i na zewnątrz czyli przeanalizujesz linki wewnętrzne jak i backlinki, dokonasz pełnego audytu strony stosując różne metody i narzędzia. Pod koniec tego kursu będziesz znał rynek usług SEO, co pozwoli Ci samodzielnie dobrać odpowiednie narzędzie.

  • Poznasz ponad 30 najlepszych narzędzi SEO
  • Przeanalizujesz linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
  • Prześwietlisz działania konkurencji
  • Dobierzesz słowa kluczowe
  • Zadbasz o techniczne aspekty SEO
  • Zoptymalizujesz treść
  • Zadbasz o kwestie SEO w WordPressie
  • Nauczysz się korzystać z darmowych narzędzie Googla
  • Poznasz darmowe jak i płatne wersje narzędzi
  • Zaznajomisz się z Ahrefs, Senuto, Semrush, Majestic
  • Zaczniesz monitorować efekty swoich działań
  • Zadbasz o prędkość strony

Dla kogo jest ten kurs?

  • Kurs dla każdego związanego z branżą pozycjonowania na etapie początkującym i średnio zaawansowanym
  • Kurs dla osób, które samodzielnie chcą wypozycjonować własną stronę firmową, sklep czy bloga

Narzędzia Googla

Przygodę rozpoczniesz od poznania podstawowych narzędzi, które oferuje Ci Google, a mam tu na myśli Google Search Console. Zobaczysz jak podpiąć stronę pod to narzędzie, nauczysz się korzystać z opcji i zobaczysz stan swojej witryny w wyszukiwarce. Dodasz do witryny mapę strony.

Wykorzystasz również następne Googlowskie narzędzie czyli web.dev, gdzie zdiagnozujesz elementy SEO i stworzysz mini audyt Twojej strony.

W tej części poznasz również narzędzie PageSpeed Insights, które jest jednym z najczęściej wybieranych narzędzi do analizy prędkości strony. Dodatkowo pokażę Ci możliwości wtyczki lighthouse, która przekaże Ci wiele cennych informacji na temat elementów, które możesz poprawić na swojej stronie.

Pełna analiza SEO

Istnieje wiele narzędzi, które świetnie nadają się do przeanalizowania strony pod kątem SEO. W tym kursie zobaczysz możliwości większości popularnych usług, które zostały stworzony z myślą o pozycjonerach. Nauczysz się korzystać między innymi z takich narzędzi jak ScreaminFrog, Semrush, Ahrefs, Senuto, SEO PowerSuite czy Majestic.

Pokażę Ci ich opcje, przeprowadzę przez interfejs oraz przedstawię większość ważnych funkcjonalności, tak byś mógł samodzielnie pracować w każdym z tych narzędzi.

Dzięki znajomości powyższych narzędzi dokonasz kompletnego audyty strony pod kątem SEO. Poznasz uszkodzone linki, dowiesz się jak linkuje Twoja konkurencja, zobaczysz średnie pozycje Twojej strony jak i strony konkurencji. Sprawdzisz poprawność meta opisów i tytułów. Zobaczysz linki wewnętrzne i zewnętrzne prowadzące do Twojej witryny, wyłapiesz błędy w kodzie, strukturze opisu i kompresji obrazów. Poznasz również usługi, które będą na bieżąco monitorować pozycje słów kluczowych, co jest bardzo ważne, gdy chcesz mieć wiedzę na temat efektów Twoich działań.

Słowa kluczowe

Kolejnym ważnym elementem poprawnego SEO jest odpowiedni dobór słów kluczowych na jakie będziesz pozycjonować swoją witrynę. Z pomocą przyjdą Ci kolejne narzędzia, które omówię i pokaże ich możliwości. Zaczniesz od Googlowskiego planera słów kluczowych. Poznasz również narzędzie, które stworzy dla Ciebie wizualną mapę myśli proponowanych słów kluczowych.

Dowiesz się na jakie słowa kluczowe Twoja witryna jest widoczna w Google i na jakie zapytania jest najwięcej wejść. Przebadasz również popularne wyszukiwania, by odpowiednio dobrać słowo kluczowe pod kątem tego, czego szukają Twoi klienci. Nauczysz się ustawiać dane strukturalne oraz walczyć z duplikacją treści.

SEO na WordPressie

Jednym z działów w kursie, jest zadbanie o elementy SEO na stronie opartej o WordPressa. Pokażę Ci pełną konfigurację najpopularniejszej wtyczki Yoast SEO. Dodatkowo poznasz Rankmatch czyli kolejną wtyczkę, która posiada mnóstwo opcji oraz ustawień związanych z pozycjonowaniem WordPressa.

Wstęp
Narzędzia SEO – wstęp
Inne Narzędzia oraz G2
Techniczne Narzędzia

Google narzędzia
Google Search Console
Google Search Console Przegląd
Google Search Console Zmienne oraz Sitemap
Diagnostyka – WebDev
Diagnostyka – PageSpeed Insights
Diagnostyka – Lighthouse

ScreamingFog Spider
Przegląd Screaming Frog Spider
Screaming Frog – Funkcjonalność
Funkcje Screaming Frog

Słowa kluczowe
Google Ads I Planer Słów Kluczowych
Answer The Public
Google Trends
Uporządkowane Dane

Duplikacja treści
Siteliner

Semrush
Semrush wstęp
Semrush Panel
Semrush Inne Opcje

Ahrefs
Ahrefs wstęp
Panel Ahrefs
Narzędzia Ahrefs
Inne Narzędzia Ahrefs

Senuto
Senuto
Panel Senuto

WordPress
Wordpress Plugins
Yoast SEO
Yoast Seo – Funkcjonalność
Rankmath
All In One SEO

PowerSuite
SEO PowerSuite – Rank Tracker
Website Auditor i Link Assistant
SEO Powersuite Spy Glass

Inne narzędzia
SERanking
Raven SEO Tools
Raven SEO Tools – Funkcje
Netpeak Spider _ Checker
RankRanger
Inne Narzędzia

 

 

  1. Paweł Górski

    Jeśli znasz podstawy seo to ten kurs będzie dobrym uzupełnieniem o ciekawe narzędzia. Część z nich znałem jak np. ahresf ale jest tu wiele nowych, które mi się przydały. 5 gwiazdek za kurs i lektora.

Dodaj ocenę