Wyprzedaż
1 Ocena

Kurs SEO samodzielny audyt

75 65

W kursie dowiesz się, jak samodzielnie przeprowadzić audyt SEO witryny za pomocą najlepszych narzędzi optymalizacyjnych.

Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2021
Czas trwania: 4 godziny 20 minut

Czego się nauczysz?

Celem tego kursu jest nauczenie Cię identyfikacji problemów związanych z optymalizacją strony oraz poznanie sposobów na ich wyeliminowanie. Przeprowadzając odpowiedni, ręczny audyt optymalizacji pod kątem SEO, upewnisz się, że stan Twojej strony jest zgodny z algorytmami wyszukiwarki.Odkryjesz drzemiący potencjał Twojej strony i zobaczysz ile do tej pory marnowałeś szans, by poprawić pozycje.

Kurs pozwoli Ci odkryć aktualny stan witryny oraz prowadzonych działań SEO i zobaczyć, co wymaga poprawy i co warto jeszcze zrobić, abyś podniósł swoje pozycje. W kursie poznasz pojęcia, strategie, narzędzia i trendy, by samodzielnie zoptymalizować stronę. Pod koniec kursu uzyskasz wypełnioną listę kontrolną problemów związanych z SEO na temat Twojej witryny.

  • poznasz darmowe i płatne narzędzia pomocne przy diagnostyce SEO
  • utworzysz mapę słów kluczowych
  • dowiesz się na jakie słowa kluczowe widoczna jest Twoja witryna
  • poznasz wszystkie linki prowadzące do Twojej strony
  • prześledzisz konkurencję
  • poznasz najpopularniejsze błędy optymalizacji
  • nauczysz się naprawiać częste błędy SEO
  • nauczysz się pracować z narzędziem Ahrefs
  • wychwycisz błędy on-site oraz off-site
  • zoptymalizujesz opisy, tytuły, nagłówki, obrazki
  • wychwycisz błędy w kodzie strony
  • dowiesz się co to są dane uporządkowane
  • wykorzystasz Google Search Console
  • nauczysz się pracować z plikiem robots oraz sitemap
  • zobaczysz na jakie parametry warto zwrócić uwagę w Google Analytics
  • utworzysz własną checklistę do sprawdzenia

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla właścicieli witryn internetowych z podejściem „zrób to sam”, którzy nie boją się technologii i poważnie podchodzą do swoich biznesów online.
  • Dla osób, które zleciły pozycjonowanie zewnętrznej firmie i chcą samodzielnie zweryfikować jej działania.
  • Dla osób, które znają już podstawy SEO i chcą poszerzyć swoją wiedzę o nowe narzędzia i techniki.

Bądź przed konkurencją

SEO to bardzo dynamicznie zmieniająca się branża. Jeśli nadążasz za zmianami algorytmów masz potencjał, aby pokonać konkurencję. Wykonując audyt SEo, zbadasz słowa kluczowe, treści, linki, szybkość, poprawność kodu. Sprawdzisz konkurencje oraz dokonasz wielu innych działań, korzystając z wypunktowanej listy.

Badanie słów kluczowych

Kurs da Ci odpowiedź na kilka ważnych pytań związanych z badaniem słów kluczowych. Poznasz bezpłatne i płatne narzędzia do generowania słów kluczowych, dowiesz się jakie pozycje zajmujesz na poszczególne słowa oraz na jakie frazy pozycjonuje się Twoja konkurencja.

Optymalizacja treści

W tej sekcji poznasz najważniejsze czynniki optymalizacyjne zarówno on-site czyli wewnątrz witryny jak i off-site czyli na zewnątrz. Sprawdzisz poprawność treści, tytułów, nagłówków, nasycenie słów kluczowych oraz meta dane. Dowiesz się jak sprawdzić dane strukturalne i jak zadbać o wygląd strony w wyszukiwarce. Przekonasz się czy zdjęcia i grafiki na Twojej stronie są odpowiednio zoptymalizowane.

Profil linków

Poznasz narzędzia oraz metody na ustalenie czy Twoja strona posiada poprawny profil linkowania. Przeskanujesz zarówno linki zewnętrzne czyli backlinki pochodzące z innych stron jak i wewnętrzne, sprawdzając ich jakość. Wyłapiesz niedziałające linki oraz poznasz popularne przekierowania.

Pomocne narzędzia

Przez cały czas trwania kursu będziesz poznawał/a możliwości płatnych i darmowych narzędzi, niezbędnych podczas tworzenia audytu SEO. Nauczysz się odczytywać dane i wykorzystywać je tworząc audyt z narzędzi takich jak Ahrefs, Ubersuggest, Netpeak, Website auditor, PowerSuite, Lighthouse, Semstorm, Google Search Console oraz Analytics. Pokażę Ci również kilka ciekawych wtyczek pod przeglądarkę Chrome oraz pod WordPressa, które z pewnością pomogą Ci w samodzielnej diagnostyce pod kątem optymalizacji.

Podstawy
Audyt SEO
Wskazówki dotyczące SEO
Typy oraz zmienne SEO

 

Narzędzia do audytu
Darmowe narzędzia audytu SEO
Google search console oraz Inne darmowe narzędzia
Błędy i przekierowania
Audyt strony Ahrefs
Naprawa błędów audytu
Weryfikacja oraz inne narzędzia Ahrefs
Audyt witryny – narzędzia Netpeak
Audyt witryny – WebSite Auditor
Inne narzędzia od SEO Power Suite
Scream Frog SEO Spider or BeamUsUp
Xenu oraz Lighthouse
Semstorm, MySiteAuditor, RavenSeoTools
Mobilna diagnostyka, uporządkowane dane oraz inne narzędzia
Wtyczki Chrome
Wtyczki WordPress
Google Search Console oraz Google Analytics jako filtrowanie
Szablon oraz Checklista
Własny audyt

  1. Olgierd Kruszyński

    Wiele narzędzi, wiele wiedzy. Dla osób, które już liznęły minimalnych podstaw SEO.

Dodaj ocenę