fbpx
Kurs pozycjonowania

Z kursem nauczysz się zdobywać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Zobacz na czym polega prawidłowe wykonanie optymalizacji strony, treści, linków oraz grafiki. Pokażemy Ci jak zdobywać dobre linki z różnych źródeł. Opowiemy o linkach dobrych jak i tych złych.

    Poziom: podstawy

    Data wydania: 2016

    Czas trwania: 7 h 19 min

    Program: brak

Pozycjonowanie nie takie straszne

W dzisiejszych czasach wiele osób chcących rozwinąć swój biznes w internecie inwestuje w profesjonalne witryny z mnóstwem funkcji i ładną grafiką. Następnie strona wgrywana jest na serwer w celu przyciągnięcia klientów. I tutaj następuje pierwsze rozczarowanie ponieważ odwiedziny strony są równe zeru, a strona nie przynosi nam żadnych korzyści. Niestety dobrze zaprojektowania witryna nie zdobędzie sama klientów. Jeśli Twoim celem jest zarabianie na stronie to koniecznie musisz zainteresować się pozycjonowaniem.

Czego się nauczysz ?

Etap 1 – optymalizacja witryny
Poznasz czynniki wpływające na pozycje, ustawisz meta tagi, zobaczysz jak tworzyć przyjazne dla wyszukiwarki teksty, zastosujesz nagłówki i wyróżnienia. Zmienisz wygląd linków na bardziej przyjazny, stworzysz prawidłowe linkowanie wewnętrzne oraz nauczysz się unikać duplikacji treści.

Etap 2 – Dobór słów kluczowych
Odpowiedni dobór słów kluczowych to jeden z czynników składających się na skuteczne pozycjonowanie. Musimy wcielić się w rolę naszego klienta i pomyśleć po jakich słowach będzie on szukał naszej firmy. Dobieranie fraz kluczowych to również analiza naszej konkurencji. W tym rozdziale nauczysz się dobierania fraz pod pozycjonowanie, dowiesz się jaka jest różnica między frazami lokalnymi, co to jest długi ogon i dlaczego warto go stosować. W lekcji opowiemy również o polskich znakach, odmianach frazy, wielkości liter.

Etap 3 – Analiza konkurencji
Poznanie mocnych i słabych stron Twojej konkurencji pozwoli Ci przyjąć odpowiednią strategię działań i przegonić rywali. W tej części kursu nauczysz się rozpoznawać swoich głównych konkurentów, śledzić ich statystyki, analizować ich słowa kluczowe oraz metody linkowania.

Etap 4 - Indeksowanie
Zobacz jak pomóc robotom wyszukiwarek odnaleźć Twoją witrynę. Poznaj narzędzie Google webmaster tools. Polepsz widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania.

Etap 5 – Zdobywanie pozycji
Jeden z ważniejszych procesów w celu podniesienia widoczności strony dla Google. Etap ten składa się ze zróżnicowanych działań, a do najważniejszych możemy zaliczyć prawidłowy profil linkowania, marketing treści. W tym dziale zobaczysz również jak wykorzystać Twoją konkurencję do zdobywania linków. Dowiesz się co to jest zaplecze oraz jak i kiedy stosować linki nofollow.

Etap 6 – Monitorowanie działań
Śledzenie jak zmieniają się pozycje pozwoli Ci oszacować skuteczność Twoich działań. Poznaj darmowe narzędzie do monitoringu pozycji, które jest idealną alternatywą dla płatnych konkurentów.
Dla kogo jest ten kurs ?
Dla osób, które chcą samodzielnie rozpocząć pozycjonowanie strony
Ponad 7 godzinne szkolenie stanowi doskonałe rozwiązanie dla wszystkich właścicieli firm, którzy myślą o samodzielnym rozpoczęciu pozycjonowania bez udziały zewnętrznej agencji.
Dla każdego kto rozpoczyna przygodę z SEO
Kurs przeznaczony jest dla początkujących adeptów pozycjonowania oraz wszystkich osób chcących nadać tempa swojej stronie. Bez względu czy jesteś właścicielem sklepu internetowego, czy też prowadzisz lokalny biznes, bloga, stronę hobbystyczną – jeżeli chcesz wypromować swoją firmę to musisz nauczyć się pozycjonowania.
Poznaj SEO od a do z

Pozycjonowanie jest najlepsza reklamą dla Twojej witryny i pozwala na dotarcie oraz przebicie się wśród gąszczu konkurencyjnych stron. Jak wiadomo klienci szukający danej usługi lub firmy zawężają swoje poszukiwania tylko do pierwszych wyników w wyszukiwarce. Zatem jeśli Twojej strony tam nie ma, szansa na odwiedziny potencjalnego klienta spada. Pamiętaj, że czas i środki poświęcone na zdobywanie dobrych pozycji z pewnością przełożą się na rentowność Twojej firmy.

Pozycjonowanie strony to:
  •  jedna z najskuteczniejszych form reklamy
  •  wzrost odwiedzin strony to lepsza kondycja finansowa firma
  •  promocja i kształtowanie wizerunku firmy
  •  osiągnięcie przewagi nad konkurencją

Sztuka pozycjonowania i optymalizacji stron to szereg czynników składających się na poprawę widoczności strony w wyszukiwarce. Jeśli chcesz samodzielnie zająć się pozycjonowaniem i optymalizacją własnej witryny, a nie wiesz od czego zacząć – zacznij od przerobienia naszego kursu.

Poznaj kompletny proces pozycjonowania

Jest to kompletny przewodnik, który wprowadzi Cię w świat nowoczesnego SEO. Dzięki szkoleniu nauczysz się podnosić i utrzymywać pozycje Twojej witryny. Dokonasz optymalizacji oraz analizy konkurencji. Dobierzesz słowa kluczowe, zaindeksujesz stronę. Zobaczysz jak prawidłowo budować profil linkowania i monitorować efekty Twoich działań.

Czy kurs jest nadal aktualny ?

Metody pozycjonowania przedstawione w kursie są zgodne z wytycznymi Googla, nie używamy zakazanych technik. Poradnik został podzielony na kilka etapów podczas których uczysz się najważniejszych zagadnień SEO. Są to neutralne i ponadczasowe metody i mimo tego, że został wydany w 2016 roku nadal jest aktualny.

Spis lekcji

OPTYMALIZACJA

1. Czynniki wpływające na pozycje
2. Tytuł strony
3. Opis strony
4. Nasycenie słów kluczowych w treści
5. Unikalność treści
6. Problem duplikacji
7. Przekierowania z www na http
8. Linkowanie wewnętrzne
9. Parametr alt
10. Przyjazne linki
11. Jak sprawdzić domenę
12. Mobilna wersja, szybkość strony

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

13. Jak dobierać słowa kluczowe
14. Frazy ogólne i lokalne
15. Długi ogon
16. Polskie znaki, odmiana
17. Dobór słów pod kątem nawigacji

ANALIZA KONKURENCJI

18. Ilość wyników
19. Planer słów
20. Analiza konkurencji w traffic travis
21. Analiza optymalizacji konkurencji
22. Analiza konkurencji w Semstorm
23. Analiza linków konkurencji
24. Gdzie pisza o konkurencji

INDEKSOWANIE

25. Google Webmaster tools
26. Mapa witryny
27. Dane strukturalne

LINK BUILDING

28. Linki no foolow i dofollow
29. Zasady zdobywania linków
30. Katalogi
31. Forum i blogi
32. Media społecznościowe
33. Marketing treści
34. Inne metody
35. Zaplecze

MONITOROWANIE POZYCJI

36. Monitorowanie pozycji darmowe
37. Monitorowanie pozycji płatne

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “Kurs pozycjonowania”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *