Kurs jak budować relacje i komunikować się z klientami

79

Jak budować relacje i komunikować się z klientami? Nauczę Cię jak powinna wyglądać skuteczna rozmowa z klientem.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 5 godzin 20 minut

Co w kursie?

Budowanie relacji z klientami stanowi jedną z lepszych strategi dla przedsiębiorców. Dzięki zadbaniu o relacje, nie musisz ciągle pozyskiwać nowych klientów. O wiele lepiej jest zapewnić wyjątkową obsługę, tak by klient chciał do Ciebie wrócić. Zachwyć dotychczasowych klientów, a oni przyprowadzą do Ciebie swoich znajomych.

W tym kursie pokażę Ci techniki na budowanie dobrego doświadczenia klientów, co zaowocuje większą ilością pozytywnych opinii, większą sprzedażą, większym napływem stałych klientów i rozwojem firmy.

Nauczę Cię jak powinna wyglądać skuteczna rozmowa z klientem i jakie pytania stosować, by poprowadzić dialog według Twoich ustaleń. Zobaczysz przykłady pytań i odpowiedzi, wyciągnięte z typowej rozmowy z klientem.

Czego się nauczysz?

  • Nauczysz się zarządzać relacjami
  • Poprawisz cykl życia klienta
  • Zbudujesz lojalność i długofalowe relacje
  • Poznasz techniki skutecznej komunikacji
  • Nauczysz się zadawać prawidłowe pytania klientowi
  • Zamienisz negatywnych klientów w lojalnych klientów
  • Dowiesz się czym jest Elevetor Pitch
  • Zrozumiesz czym jest CRM w obsłudze klienta
  • Poznasz kilkanaście narzędzi CRM

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób zajmujących się sprzedażą, menadżerów, przedstawicieli, specjalistów obsługi klienta.
  • Dla każdego, kto chce zwiększyć swoją bazę klientów i generować przychody poprzez mądre zarządzanie relacjami.

Techniki budowania relacji oraz komunikacji z klientami

W tym kursie dowiesz się jak pozytywnie wchodzić w interakcje z klientami, jak się skutecznie  komunikować i jak zapewnić wysoki standard obsługi. Otrzymasz mnóstwo wskazówek jak tworzyć długofalowe relacje i jak rozpoznać typ klienta, by na tej podstawie dostosować do niego rozmowę. Ponadto dowiesz się:

  • dlaczego klienci nie kupują u Ciebie
  • dlaczego klienci nie powracają
  • jak poradzić sobie z trudną osobowością klienta
  • jak stosować pytania otwarte
  • jak poradzić sobie z obiekcjami klientów
  • jakie są nowe trendy w obsłudze klientów

Naucz się korzystać z systemów CRM i zarządzaj klientami

W kursie pokażę Ci różne rodzaje narzędzi typu systemy CRM. Zobaczysz jak pomogą Ci one budować lojalność klientów oraz zarządzać ich obsługą. Dzięki znajomości CRM zwiększysz konwersję, wdrożysz automatyzację oraz dokonasz analizy sprzedaży. Przekonasz się jak łatwo możesz zarządzać dużą ilością zgłoszeń klientów, nadając im priorytet oraz przypisując etykiety. Pokażę Ci również jak komunikować się z klientem za pomocą platformy CRM oraz chatu.

Techniki relacji z klientami
Relacje z klientami – korzyści, jak budować
Wskazówki – budowanie długofalowej relacji z klientem
Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie
Dlaczego klienci odchodzą
Jak radzić sobie z trudnym klientem – ćwiczenia
Jak rozpoznać typ osobowości klienta
Przykłady wywierania wpływu w social media
Technika Elevator Pitch – oferowanie produktu lub usługi
Technika Elevator Pitch – rozmowa
Rola pytań w obsłudze klienta
Stosowanie pytań otwartych i zamkniętych
Jak poradzić sobie z obiekcjami klienta
Przykłady pytań i odpowiedzi – rozmowa z klientem
Nowe trendy w obsłudze klienta

Systemy CRM pomocne w obsłudze klienta
Capsule CRM
BenchmarkONE
Engagebay
Airtable – CRM
Myfreshworks
Apptivo
Flowlu
Bitrix
Insightly
Realy Simple Systems
Less Annoying CRM
Hubspot
Chat oraz Komunikacja z Klientem
Narzędzia Story Telling

Dodaj ocenę