Co w kursie?
Głównym tematem tego kursu jest perswazja personalna, czyli umiejętność skutecznego negocjowania, która składa się na wiele czynników. Możesz do nich zaliczyć kreatywne myślenie, szybkie reagowanie oraz poznanie technik, dzięki którym skutecznie przekonasz rozmówcę do swoich racji.
Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak prowadzić rozmowę z klientami, jak przeprowadzić skuteczne negocjacje, jak wychodzić z sytuacji kryzysowych. Poznasz triki, które stosują sprzedawcy, byś poczuł się komfortowo oraz przekonasz się jak manipulują nami media. Wszystkie te wiadomości możesz wykorzystać, by samemu stać się lepszym negocjatorem lub gdy chcesz uodpornić się na tego typu sztuczki.
Czego się nauczysz?
- Wykorzystasz specjalne zwroty, by zwiększyć siłę przekonywania
- Zrozumiesz kiedy ludzie próbują wpłynąć na Twoje decyzje
- Poczujesz się pewniej podczas rozmowy z klientem
- Poznasz lepiej ludzkie zachowania oraz mowę ciała
- Zobaczysz jak komunikują się różne typy osobowości
- Dowiesz się jak poradzić sobie z manipulacją
- Poznasz metody negocjacji
- Zobaczysz co zrobić, gdy ktoś odrzuca Twoją ofertę
- Dowiesz się jak ocenić charakter rozmówcy
- Obejrzysz techniki wykorzystywane przez media
- Zobaczysz jakie metody stosują politycy
- Poznasz wskazówki dotyczące komunikacji telefonicznej
- Obejrzysz przykłady: Bill Clinton, Stave Jobs, Krzysztof Bosak
Dla kogo jest ten kurs?
- Kurs jest dobrym wyborem dla wszystkich, którzy nie chcą ulegać wpływom innych osób.
- Dla osób, które chcą wypracować w sobie umiejętność skutecznego negocjowania i radzenia sobie z konfliktami.
Komunikacja
W pierwszym rozdziale tego szkolenia opowiem Ci o sposobach skutecznej komunikacji. Dowiesz się jak prowadzić komunikację przez telefon oraz jak powinna przebiegać rozmowa w zależności od typu osobowości Twojego rozmówcy. Przekonasz się jak duży wpływ na komunikację ma mowa ciała, wyraz twarzy, postawa ciała, gesty, kontakt wzrokowy, dotyk, ton głosu. Przekażę Ci również kilka istotnych porad na temat asertywności.
Negocjacje
Kolejny rozdział to poznanie metod na skuteczne negocjacje. Dowiesz się jak przygotować się do negocjacji, jak rozpocząć i je prowadzić oraz jak z sukcesem zakończyć każdą negocjację. Zobaczysz co zrobić, gdy ktoś mimo wszystko odrzuca Twoje oferty.
Ponadto dowiesz się jak wychodzić z konfliktów obronną ręką. Ocenisz charakter rozmówcy i dopasujesz odpowiednie metody łagodzenia konfliktu. Pokażę Ci również kilka mitów krążących wokół negocjowania.
Manipulacja
Manipulacja bardzo często wykorzystywana jest we wszelkiego rodzaju przekazach, ofertach, negocjacjach oraz w codziennej komunikacji. Poznasz metody manipulacji, które stosował Steve Jobs. Dowiesz się jak uodpornić się na manipulację oraz poznasz techniki manipulacji wykorzystywane w podrywaniu płci pięknej.
Ponadto pokażę Ci przykłady jak media manipulują swoim przekazem, by osiągnąć zamierzony cel.
Perswazja zakupowa
Ostatni rozdział to perswazja zakupowa, czyli jak przekonać klienta do zakupu. Dowiesz się jakie triki stosują sprzedawcy w rozmowie z klientem.
Michał Wróbel –
Kurs doskonały, bardzo wszechstronny. Wydaje się, że obejmuje wszystkie podstawy, o co mi chodziło. Instruktor wyjaśnił rzeczy i jest łatwy do zrozumienia.