Kurs techniki perswazyjne w marketingu

59

Dowiedz się jakie techniki stosują sprzedawcy oraz marketerzy, by nakłonić Cię do zakupu.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 3 godziny 50 minut

Co w kursie?

W kursie poznasz najpotężniejsze wskazówki perswazji w marketingu, zobaczysz jak działają i jak z nich korzystać w zależności od tego, co chcesz sprzedać. Dowiesz się jak wykorzystać taktyki marketingowe i zasady psychologiczne, aby lepiej zaspokajać potrzeby klientów i zwiększać sprzedaż. Zrozumiesz podstawy psychologii i dlaczego techniki  perswazyjne są tak ważne w marketingu

Czego się nauczysz?

  • Poznasz techniki manipulacji sprzedażowej
  • Wiedza ta pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż
  • Uzyskasz zrozumienie podstaw psychologii
  • Dowiesz się, jak psychologia wpływa na proces zakupu
  • Zobaczysz wiele przykładów marketingu perswazyjnego
  • Nauczysz się tworzyć zachęty marketingowe
  • Ustalisz ceny dbając o ich postrzeganie
  • Zdefiniujesz potrzeby i problemy klientów
  • Poznasz wiele przekonywujących elementów
  • Stworzysz niezapomniane wrażenia klientów

Dla kogo jest ten kurs?

  • Kurs będzie dobrym wyborem dla wszystkich, którzy chcę zwiększyć swoją sprzedaż: właścicieli firm, osób prowadzących sklepy tradycyjne oraz online.

Zasady psychologiczne

Dzięki temu szkoleniu zidentyfikujesz etapy procesu zakupowego i wykorzystasz taktyki psychologiczne w celu zwiększenia sprzedaży. Zastosujesz taktyki marketingowe oparte na zasadach psychologicznych, aby lepiej zaspokajać potrzeby klientów. Celem stosowania psychologii w marketingu nie jest nakłanianie ludzi do kupowania rzeczy, których nie potrzebują. Celem jest zrozumienie zachowań zakupowych, motywacji i potrzeb konsumentów, a tego nauczy Cię ten kurs. Zyskasz lepsze zrozumienie tego, jak myślą Twoi potencjalni i klienci, a to pozwoli Ci skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby.

Perswazja w marketingu

W pierwszym rozdziale kursu, poznasz ogólne techniki wykorzystywane przez marketerów. Dowiesz się czym jest profilowanie, jakie sztuczki wykorzystują marketerzy tworząc reklamy w social media oraz czym jest grywalizacja. Ponadto w każdym rozdziale pokażę Ci kilka przykładów tzw. case study, gdzie zobaczysz jak działające firmy wykorzystują perswazję.

Perswazja w e-commerce

Kolejny rozdział to techniki, dzięki którym sprawisz że ludzie poczują się komfortowo i staną się podekscytowani Twoim produktem online. Pokażę Ci na czym polega psychologia cen w sklepie internetowym, jak wykorzystać pewne pięcioliterowe słowo, co to jest efekt Barnuma. Ponadto poznasz kilka sztuczek na pisanie przekonywujących opisów produktów. Zobaczysz przykłady marketingu perswazji na polskim i zagranicznym rynku.

Po co mi ta wiedza?

Zrozumienie manipulacji sprzedażowej może dać Ci pewność, że podejmujesz właściwe decyzje zakupowe, dzięki czemu nie będziesz podatny na marketingowe sztuczki. Jednak przede wszystkim wiedza ta, będzie przydatna, gdy prowadzisz biznes oparty o sprzedaż i chcesz poznać taktyki, które wpłyną na lepsze decyzje zakupowe Twoich klientów.

Techniki marketingowe
Strategie perswazyjne
Profilowanie perswazyjne
Perswazja w reklamach social media
Grywalizacja w eCommerce
Techniki perswazji marketingu przykłady
Techniki perswazji w marketingu
Metoda peak end rule
Przykłady polskiego marketingu perswazji

Ecommerce
Perswazyjne techniki ecommerce
Psychologia cen w sklepie internetowym
Pięcioliterowe słowo
Efekt Barnuma
5 sztuczek copywritingowych
Specyfika oraz przewaga
5 psychologicznych haków

Sklep tradycyjny
Techniki Manipulacji w reklamach – przykłady
Rodzaje manipulacji w sklepach fizycznych
Zachęty marketingowe
Perswazja oraz psychologia cen – przykłady

Rozwinięcie technik
Problemy klientów
Niedostatek
Techniki i strona docelowa
Komunikacja i elementy przekonywujące
Autorytet – przykłady
Dowód społeczny i zachowanie konsumentów
Kolejne kroki
Kolejne kroki  cz2

Dodaj ocenę