Co w kursie?
W kursie poznasz najpotężniejsze wskazówki perswazji w marketingu, zobaczysz jak działają i jak z nich korzystać w zależności od tego, co chcesz sprzedać. Dowiesz się jak wykorzystać taktyki marketingowe i zasady psychologiczne, aby lepiej zaspokajać potrzeby klientów i zwiększać sprzedaż. Zrozumiesz podstawy psychologii i dlaczego techniki perswazyjne są tak ważne w marketingu
Czego się nauczysz?
- Poznasz techniki manipulacji sprzedażowej
- Wiedza ta pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż
- Uzyskasz zrozumienie podstaw psychologii
- Dowiesz się, jak psychologia wpływa na proces zakupu
- Zobaczysz wiele przykładów marketingu perswazyjnego
- Nauczysz się tworzyć zachęty marketingowe
- Ustalisz ceny dbając o ich postrzeganie
- Zdefiniujesz potrzeby i problemy klientów
- Poznasz wiele przekonywujących elementów
- Stworzysz niezapomniane wrażenia klientów
Dla kogo jest ten kurs?
- Kurs będzie dobrym wyborem dla wszystkich, którzy chcę zwiększyć swoją sprzedaż: właścicieli firm, osób prowadzących sklepy tradycyjne oraz online.
Zasady psychologiczne
Dzięki temu szkoleniu zidentyfikujesz etapy procesu zakupowego i wykorzystasz taktyki psychologiczne w celu zwiększenia sprzedaży. Zastosujesz taktyki marketingowe oparte na zasadach psychologicznych, aby lepiej zaspokajać potrzeby klientów. Celem stosowania psychologii w marketingu nie jest nakłanianie ludzi do kupowania rzeczy, których nie potrzebują. Celem jest zrozumienie zachowań zakupowych, motywacji i potrzeb konsumentów, a tego nauczy Cię ten kurs. Zyskasz lepsze zrozumienie tego, jak myślą Twoi potencjalni i klienci, a to pozwoli Ci skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby.
Perswazja w marketingu
W pierwszym rozdziale kursu, poznasz ogólne techniki wykorzystywane przez marketerów. Dowiesz się czym jest profilowanie, jakie sztuczki wykorzystują marketerzy tworząc reklamy w social media oraz czym jest grywalizacja. Ponadto w każdym rozdziale pokażę Ci kilka przykładów tzw. case study, gdzie zobaczysz jak działające firmy wykorzystują perswazję.
Perswazja w e-commerce
Kolejny rozdział to techniki, dzięki którym sprawisz że ludzie poczują się komfortowo i staną się podekscytowani Twoim produktem online. Pokażę Ci na czym polega psychologia cen w sklepie internetowym, jak wykorzystać pewne pięcioliterowe słowo, co to jest efekt Barnuma. Ponadto poznasz kilka sztuczek na pisanie przekonywujących opisów produktów. Zobaczysz przykłady marketingu perswazji na polskim i zagranicznym rynku.
Po co mi ta wiedza?
Zrozumienie manipulacji sprzedażowej może dać Ci pewność, że podejmujesz właściwe decyzje zakupowe, dzięki czemu nie będziesz podatny na marketingowe sztuczki. Jednak przede wszystkim wiedza ta, będzie przydatna, gdy prowadzisz biznes oparty o sprzedaż i chcesz poznać taktyki, które wpłyną na lepsze decyzje zakupowe Twoich klientów.