Kurs strategie cenowe

49

Zwiększ swój zysk stosując odpowiednie strategie cenowe. Poznaj najlepsze taktyki tworzenia cen.

Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 2 godziny

Co w kursie?

Spośród ważnych decyzji, jakie muszą podjąć właściciele firm, ustalanie cen jest bez wątpienia jedną z najtrudniejszych. To od dobrej taktyki cenowej zależy końcowy zysk firmy. Skuteczna strategia cenowa nie tylko pomoże Ci sprzedać Twoje produkty lub usługi w krótkim okresie, ale także zwiększy Twoją rentowność w dłuższej perspektywie. Poznaj różne strategie cenowe i dowiedz się, które z nich najlepiej sprawdzają się w przypadku Twoich produktów lub usług.

Czego się nauczysz?

  • Naucz się tworzyć ceny, które sprawią, że będziesz konkurencyjny
  • Poznaj triki psychologiczne wpływające na postrzeganie ceny
  • Jak sprawić by cena wyglądała na niższą?
  • Jak złagodzić ból klienta z wydawaniem pieniędzy?
  • Co motywuje ludzi do zakupów?
  • Dlaczego obniżanie cen to często nie najlepszy pomysł?
  • Jak przedstawiać ceny wizualnie, by wyglądały na atrakcyjne?
  • Jak ustalać ceny dla wartościowych produktów np. dom, samochód?
  • Jak wywołać szybsze reakcje zakupowe?
  • Jak prawidłowo ustalać rabaty?

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla wszystkich właścicieli biznesów, sprzedawców, osób prowadzących sklepy internetowe oraz stacjonarne.

Naucz się ustalać i przekazywać ceny

Poznaj triki jak wpłynąć na postrzeganie ceny, by klient odebrał ją jako niższą. Dowiedz się jakie czynniki motywują ludzi do zakupu i dlaczego nie są to tylko obniżki. Poznaj małe, skuteczne detale zwiększające sprzedaż, które każdy może wdrożyć przy ustalaniu cen. Ponadto dowiesz się czy i jak zaokrąglać końcówki ceny.

Zobaczysz jak wpłynąć na psychologię małych cen produktowych oraz bardzo dużych kwot jak ceny nieruchomości.Dowiesz się jak sortować produkty pod względem cenowym oraz jak zmotywować klienta do zakupów. Poznaj triki co robić i czego nie robić przy ustalaniu promocji i rabatów. Naucz się technik psychologicznych jak efekt wabika, centralna pozycja, kadrowanie itd.

Case study

W czasie kursu nauczysz się nie tylko teorii, ale pokażę Ci też wiele przykładów, gdzie zastosowano techniki cenowe. Dzięki temu przekonasz się, że przy niemal każdym cenniku w internecie sprzedawcy manipulują  przekazem cenowym.

Strategie cenowe dla e-commerce

Jeden z rozdziałów kursu poświęcony został omówieniu kwestii ustalania cen w sklepach internetowych. Poznasz sztuczki, które pomogą Ci zwiększyć wartość koszyka oraz wpłyniesz na szybsze decyzje zakupowe klientów.Dowiesz się jak zmienić klienta, który nie jest chętny do zakupu, w klienta, który jest skłonny wydać pieniądze. Przebrniesz przez cały cykl zakupowy klienta. Na koniec zobaczysz jak ustalać rabaty w sklepie online.

Zwiększ sprzedaż

Strategie cenowe, to również dążenie do zwiększenia wartości koszyka zakupowego każdego klienta. Poznasz takie metody jak rekomendacje, upsell, pakiety, personalizację, zakotwiczenie ceny, oferty czasowe i wiele więcej.

Dzięki szkoleniu poznasz sztuczki na zmniejszenie bólu płacenia, tak by Twój klient był zadowolony, gdy wydaje u Ciebie pieniądze. W temacie strategii cenowych musisz jeszcze wiedzieć jak ustalać strategie cenowe z konkurentami i dlaczego zmniejszenie ceny, to nie najlepszy pomysł.

Techniki cenowe
Wpłynięcie na postrzeganie
Motywacja do zakupu
Płynność, referencje oraz sortowanie
Przedstawianie cen oraz rabaty i proces decyzyjny
Sztuczki psychologiczne w ustawianiu ceny

Przykłady
Studycase – porównanie planów cenowych w Webbuilders
Sutdycase – ceny monitorowania social media

E-commerce i sklep tradycyjny
Wycenianie sztuczek dla sklepów e-commerce
Psychologiczne wyzwalacza
Rabaty
Zwiększenie wartości koszyka
Powstrzymanie klientów przed ustalaniem ceny
Ból płacenia i doskonałość konsumpcji
Sposoby na walkę cenową
Zestawienie kosztów produktu

Dodaj ocenę