Kurs Copywriting

99

Naucz się wpływać na decyzje zakupowe twoich klientów odpowiednio napisanym tekstem. Przekonaj się jak pisać perswazyjne oferty, redagować klikalne reklamy oraz przyciągające uwagę nagłówki.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2018
Czas trwania: 9 godzin

Czego się nauczysz?

Naucz się wpływać na decyzje zakupowe twoich klientów odpowiednio napisanym tekstem. Przekonaj się jak pisać perswazyjne oferty, redagować klikalne reklamy oraz przyciągające uwagę nagłówki. W kursie dowiesz się jak pisać językiem korzyści oraz czym charakteryzuje się praca Copywritera.

  • Praca nad formą
    Dowiesz się jak ludzie czytają teksty, jak stosować fonty i jaki jest najlepszy rozmiar dla tekstów, odstępy, interlinie. Ponadto dowiesz się jakie długości tekstów są najskuteczniejsze oraz jak dzielić długi tekst.
  • Praca nad stylem
    Zobaczysz jak pracować nad stylem pisania, tworzyć skuteczne nagłówki oraz jakie są rodzaje tekstów. Ponadto nauczysz się używać czasowników, przymiotników i rzeczowników w odpowiedni sposób.
  • Jak pisać klikalne nagłówki?
    Zobaczysz jaką dużą rolę odgrywa dobrze napisany nagłówek w mailach oraz artykułach.
  • Napiszesz tekst od A do Z
    W ostatniej lekcji napiszesz tekst z wykorzystaniem poznanych technik, trików i sztuczek.
  • Język korzyści
    Przekonasz się jak pisać skuteczne komunikaty wpływające na decyzje i jakich słów oraz zdań warto używać.
  • Teksty perswazyjne
    Nauczysz się wpływać na emocje i decyzje za pomocą słów i sztuczek, które poznasz.
  • Jak zredagować stronę o nas?
    Napiszesz skuteczny tekst na stronę firmową w rubryce o nas. Przekonasz się, że dział “o firmie” nie musi być nudny.
  • Jak napisać opis produktu?
    Coś dla właścicieli sklepów internetowych. Na podstawie istniejących sklepów pokażemy Ci błędy oraz dobre techniki.
  • Jak pisać reklamy?
    Dowiesz się czym charakteryzuje się skuteczność w reklamie AdWords oraz Facebook Ads. Dzięki tekstom uzyskasz większą klikalność osób faktycznie zainteresowanych produktem.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla właścicieli firm oraz sklepów online. W kursie dowiesz się jak pisać perswazyjne teksty reklamowe, oferty oraz jak komunikować się z klientami.

Dla marketerów, agencji interaktywnych. Jeśli zajmujesz się reklamą, pozycjonowaniem to umiejętność redagowania dobrych artykułów będzie bardzo przydatna w Twojej pracy.

Dlaczego warto poznać sekrety copywritingu?

Tekst pisany to najważniejszy element komunikacji większości firm. Słowem pisanym przedstawiasz swoją firmę, tworzysz komunikaty reklamowe, opisujesz produkty oraz usługi, które Twoja firma posiada w ofercie.

Jednak czy zastawiałeś się kiedyś dlaczego Twoja konkurencja sprzedaje więcej mimo, że macie ten sam asortyment oraz ceny? Jedną z przyczyn może być skuteczniej napisana oferta. Copywriting czyli sztuka pisania tekstów, to bardzo potężne narzędzie w rękach doświadczonej osoby. Potrafi przekonać klienta do zakupu lub skorzystania z usług. Czasem za pomocą jednego dodanego słowa Twoja reklama będzie wpływać na psychikę czytelnika w taki sposób, że bez zastanowienia skorzysta z oferty.

Czy posiadasz dar przekonywania? A może tylko Ci się tak wydaje? Nic nie szkodzi, ponieważ możesz się tego nauczyć i wpływać na decyzje zakupowe twoich klientów odpowiednio napisanym tekstem.

Wyróżnisz się z tłumu za pomocą niebanalnych tekstów

Jeśli nie czujesz się pisarzem i nie stać Cię na zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za redagowanie tekstów dla Twojej firmy, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Kurs copywritngu, który masz przed sobą pozwoli Ci opanować metody na pisanie ciekawych i angażujących tekstów. Dzięki temu znacznie podniesiesz atrakcyjność Twoich ofert co przyczyni się na wyższą sprzedaż, budowanie wizerunku marki oraz zwiększenia zaufania dla Twojej firmy.

Nie pozwól żeby Twoje teksty były banalne jak u konkurencji. Wyprzedź ją i zobacz jak oczarować czytelnika słowami. Oczywiście nie jest to łatwa sztuka ponieważ dzisiaj jesteśmy atakowani tekstami z każdej strony i z biegiem czasu stajemy się uodpornieni na wszelkie komunikaty reklamowe. Za pomocą naszego kursu dowiesz się jak sprawić, żeby klient ponownie zwrócił uwagę na Twoje teksty i czytał je od deski do deski.

Perswazyjne teksty kluczem sprzedaży

Po 9 godzinach nauki i zdobyciu wiedzy, która jest zawarta w tym szkoleniu będziesz potrafił pisać teksty, które wpływają na podświadomość czytelnika. Od teraz Twoje reklamy, e-maile, artykuły, opisy produktów będą o wiele atrakcyjniejsze i przede wszystkim skuteczniejsze. Przekonasz się co wywołuje emocje w klientach i jakie słowa temu sprzyjają. Zobaczysz również jakich słów nie lubią czytelnicy oraz jakie wyrażenia wywołują konkretne emocje, co sprawi, że będziesz w stanie nakłonić czytelnika do podjęcia konkretnych działań podyktowanych emocjami.

Nauczysz się pisać językiem korzyści

Kurs to konkretna i rozległa dawka wiedzy, skierowana głównie na pisanie tekstów internetowych czyli tzw. webwriting. Dowiesz się jak pisać komunikaty na Facebooku, jak formułować skuteczne nagłówki, jak pisać maile w zależności od adresata oraz jak formułować teksty w zależności od grupy docelowej.

Opowiemy o bardzo popularnym ostatnio temacie jakim jest język korzyści. Podamy wiele przykładów z życia wziętych na skuteczne wykorzystania języka korzyści oraz przykłady jak tego nie robić. Przeanalizujemy działające na rynku firmy oraz sklepy, byś mógł zobaczyć jakie błędy są popełniane w tekstach. Dowiesz się jak ludzie czytają teksty, jak sprawić, żeby zainteresowanie Twoimi tekstami było większe, jak pisać klikalne reklamy AdWords oraz jak unikać tzw. lania wody czyli tekstów, które nic nie wnoszą. W ostatnim etapie tego kursu nauczysz się pisać od zera artykuł sponsorowany z wykorzystaniem zdobytej wiedzy.

Tutaj omówimy wszystkie składowe tekstu od nagłówka, po wstęp, rozwinięcie oraz zakończenie. Wszystko w taki sposób, by tekst nie był tylko tekstem reklamowym, a ciekawą lekturą dla czytelnika.

PROWADZĄCY: AGATA

1. Wprowadzenie

– co to jest copywriting ?
– formalne zagadanienia pracy
– co tworzy copywriter ?
– portfolio copywritera
– John Emory Powers – pierwszy copywriter
– jak się rozwijać jako copywriter
– najczęstsze błędy

2. Forma

– jak ludzie czytają ?
– fonty
– rozmiar liter, kolumn, interlini
– kolorystyka
– podział tekstu
– długość tekstu

3. Treść

– styl
– jak pracować nad własnym stylem ?
– narzędzia online
– FOG Index
– nagłówki, tytuły, śródtytuły
– rodzaje artykułów
– precle
– call to action

4. Emaile

– temat wiadomości
– treść
– savoir-vivre w e-mailach
– newslettery

5. Język korzyści

– czym jest język korzyści ?
– wkorzystanie
– jak pisać językiem korzyści
– język korzyści w opisie działalności

6. Social Media

– Facebook forma i treść postów
– Instagram
– Tweeter
– Ogólne zasady

7. Inne formy pracy

– hasła i slogany reklamowe
– nazwy marek
– ghostwriting
– content marketing
– storytelling
– biała księga ( white paper )

—————————–

PROWADZĄCY: RAFAŁ

8. Grupa docelowa
9. Jak ludzie czytają
10. Jak napisać stronę o nas
11. Jak pisać klikalne nagłówki
12. Jak pisać reklamy na Facebooku
13. Jak pisać skuteczne reklamy AdWords
14. Jak pisać teskty do opisu produktu
15. Jak pisać maile
16. Jak podtrzymać zainteresowanie tekstem
17. Jak unikac tekstów ktore nic nie wnoszą
18. Jak używać czasowników, przymiotników oraz rzeczowników
19. Język korzyści przykłady
20. Korzystne i niekorzystne słowa
21. W jakiej formie osobowej pisać
22. Piszemy tekst perswazyjny

  1. Anna K

    Kurs idealny! Za niewielką cenę otrzymałam multum przydatnych informacji, które z pewnością wykorzystać w nowej sferze zawodowej.

    Opcja “mówiona” dotarła do mnie o wiele lepiej niż suchy tekst, dzięki czemu łatwiej i szybciej mogłam przetworzyć i zapamiętać wszystkie wskazówki. Z czystym sercem, polecam!

  2. Norbert

    Bardzo dobry stosunek ceny i jakości. Dużo się dowiedziałem najpierw o kompletnych podstawach. Następnie mamy już praktyczne wskazówki, które mogą być pomocne nie tylko amatorom w tej dziedzinie.

  3. Angelika

    Kurs jest faktycznie dla osób początkujących. Przyjemnie prowadzony, znajdują się w nim konkretne wskazówki.

  4. Korek

    Konkrety, konkrety oraz wylewające się z kursu porady i triki to olbrzymie zalety. Kwintesencja tego co powinna umieć osoba pisząca teksty w internecie. Nie zawiodłem sie!

  5. Roman

    Bardzo dobrze merytorycznie przygotowany kurs. Wdrożyłem już kilka wskazówek z kursu w moim sklepie i zobaczymy jakie będą efekty. Czas kursu zleciał mi bardzo szybko.

Dodaj ocenę