Kurs Twinmotion animowane wizualizacje

69

Poznaj Twinmotion i twórz realistyczne, animowane wizualizacje, renderowane w czasie rzeczywistym.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 3 godziny

Czego się nauczysz?

Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich osób, które chcą wykorzystać potencjał Twinmotion 2020 projektując w czasie rzeczywistym. Bez nauki skomplikowanych procedur, tak jak w Unreal Engine, w ciągu kilku godzin będziesz mógł cieszyć się gotowymi wizualizacjami, tym samym cały czas pracując z technologią oferowaną przez Unreal. Musisz wiedzieć, że Twinmotion oparty jest na silniku Unreal, jednak praca w nim jest o wiele prostsza.

Z kursem nauczysz się Twinmotion, który znajduje się czołówce branży projektantów gier, architektów, osób związanych z wizualizacjami i animacją. Posiada świetne narzędzia do tworzenia animacji, mnóstwo gotowych obiektów, rozbudowany system roślinności oraz szereg zjawisk pogodowych. Z kursem zobaczysz jak korzystać z narzędzi do rzeźbienia, malowania i teksturowania terenu, animowana scen, tworzenia ruchu, korzystania ze zmiennych oraz ścieżek czy operowania światłem.

  • interfejsu, narzędzi, skrótów klawiaturowych
  • tworzenia fotorealistyczne wizualizacje wnętrz
  • ustawienia świateł i wstawiania nowych źródeł światła
  • nauczysz się pracować ze światłem naturalnym i sztucznym
  • importowania map z realnego świata
  • manipulacji pogodą, dodawania deszczu, śniegu, wiatru
  • rzeźbienia, skalowania, modelowania terenu
  • renderowania w czasie rzeczywistym
  • nakładania materiałów i korzystania ze zmiennych
  • tworzenia animowanych postaci
  • kreślenia ścieżki i zmiennych poruszania się postaci
  • tworzenia ruchu oraz definiowania jego zmiennych
  • zapisywania projektów jako animacji, zdjęcia i panoramy

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób związanych z projektowaniem budynków, architektów, deweloperów BIM.
  • Dla twórców gier i osób związanych z animacją, efektami specjalnymi, tworzeniem scen.

Projektowanie charakterów

Wybierzesz bohaterów Twojej sceny dodając wirtualne postacie. Zobaczysz jak dokonać animacji ruchu, wybierając różne pozycje, sposób poruszania się. Dzięki temu możesz tworzyć statyczne sceny, jak również animowane, gdzie Twoi bohaterowie będą tańczyć, biegać czy po prostu siedzieć. Określisz ścieżkę, po której mają poruszać się postacie oraz dobierzesz zmienne. Ustawisz również zachowanie ludzi, czyli możesz wybrać co mają robić np. patrzeć na telefon.

Projektowanie otoczenia

Zobaczysz jak za pomocą narzędzia Contex, stworzyć mapę opartą o realny świat. Wystarczy wpisać lokalizację, a program wczyta mapę np. Twojego miasta. To świetna funkcjonalność dla wszystkich twórców gier, jak i projektantów, którzy chcą tworzyć realistyczne wizualizacje architektoniczne oparte o rzeczywiste miejsca.

Program oferuje wiele dodatków i obiektów, które pozwolą Ci dowolnie kształtować tworzony teren. W łatwy sposób stworzysz pagórki, doliny, dodasz trawę i drzewa, a nawet określisz takie detale jak wiek drzew czy siłę wiatru. Ustawisz również zjawiska meteorologiczne, dodając deszcz, śnieg, wiatr, smog. Pokażę Ci jak dostosować dynamicznie zmieniającą się porę dnia i roku w zależności od położenia geograficznego danej sceny.

Ruch i zmienne

Poznasz sposoby na tworzenie ruchu ulicznego, ustawiając kierunek ruchu, jego szybkość czy natężenie. A może chciałbyś zdefiniować zmienne, gdy samochód podjeżdża pod szlaban, a ten się otwiera? To i wiele innych zachowań, na które będziesz mieć wpływ definiując ruch, nauczysz się dzięki temu kursowi.

Praktyczne wizualizacje

W kursie cały czas będziesz uczył się, tworząc różne projekty. Na koniec stworzysz nieco większe sceny, dzięki temu zobaczysz jak wykorzystać zdobytą wiedzę przy projektowaniu wizualizacji. Stworzysz projekt budynku wraz z całą mapą i otoczeniem, zjawiskami pogody oraz światłem naturalnym i sztucznym.

Panel
1.1 Twinmotion opcje oraz panel
1.2 Content Browser

 

Narzędzia
2.0 Budowa oraz test narzędzi
2.1 Vegetation Paint
2.2 Character Path
2.3 Ruch publiczny oraz inne narzędzia

 

Animacja uliczna
3.0 Dostosowanie i edycja obiektów
3.1 Media oraz Prezenter
3.2 Phase Scene
3.3 Export

 

Wizualizacja architektoniczna
4.0 Tworzenie własnego projektu Cz.1
4.1 Stworzenie własnego projektu Cz.2
4.2 Stworzenie własnego projektu Cz.3

 

Inne opcje
5.0 Inne opcje światła
5.1 Inne opcje interaktywności

Dodaj ocenę