Odbierz kurs w newsletterze

Kurs Substance Alchemist (3D Sampler)

Zobacz jak wydajniej i szybciej tworzyć materiały i tekstury na potrzeby projektów, korzystając z narzędzia Substance Alchemist.

Odbierz kurs za darmo w newsletterze 🔗

Czego się nauczysz?

Substance Alchemist (znany pod nazwą Adobe Substance 3D Sampler), to program do tworzenia tekstur i materiałów na potrzeby grafiki 3d. Jest popularny wśród twórców gier komputerowych i filmów, został wykorzystany przy produkcji takich gier Uncharted 4, Call of Duty BlackOps 3 i Halo Wars 2.

Ten kurs pomoże Ci nauczyć się podstawowych technik tworzenia tekstur i materiałów za pomocą Substance Alchemist, a także zrozumieć, jak można wykorzystać te umiejętności w praktyce. Po zakończeniu kursu będziesz w stanie tworzyć własne, unikalne tekstury i materiały, które będą miały realistyczny wygląd.

  • Jak poruszać się po interfejsie?
  • Jak korzystać z narzędzi programu?
  • Jak tworzyć materiały od podstaw?
  • Jak edytować atrybuty?
  • Jak mieszać materiały ze sobą?
  • Jak korzystać z filtrów i generatorów?
  • Jak zapisywać swoje projekty?
  • Jak exportować je do innych programów?

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla wszystkich twórców gier i osób zajmujących się projektowaniem grafiki 3d.
  • Dla osób, które chcą szybko tworzyć tekstury i materiały na potrzeby projektu.

Szybkie tworzenie materiałów i tekstur

Program jest zoptymalizowany pod swoją główną funkcję, jaką jest tworzenie i edycja materiałów. Co za tym idzie, praca z materiałami jest znacznie szybsza niż w innych tego typu narzędziach.

Możesz używać gotowych wzorów i szablonów, a także tworzyć własne za pomocą narzędzi do edycji obrazów i tekstur. Pokażę Ci po kolei wszystkie etapy pracy w programie, począwszy od zapoznania się z interfejsem, po tworzenie materiałów i eksportowanie ich do Zbrusha.

Narzędzie wspomagające pracę grafik

Substance Alchemist, to poręczna aplikacja, zaprojektowana specjalnie do zarządzania i tworzenia materiałów cyfrowych. Jest to dobry wybór dla osób, które chcą szybko stworzyć materiały, by skupić się na dalszej pracy w programach typu Zbrush czy Blender.

Za pomocą tej potężnej aplikacji, projektanci mogą tworzyć wszystko, co przyjdzie im do głowy, bez względu na to, czy będzie to projekt materiałów, tkanin, tekstur lub kamieni.

Motywacja

Pokażę Ci różne metody jakimi posługują się liderzy, by motywować swoich pracowników. Zobaczysz jak poradzić sobie z motywacją, gdy tradycyjne techniki okażą się nieskutecznie. Pobudzisz zespół do dalszych działań i dasz jasno określone zadania.

Opowiem Ci o czynnikach 3 technikach, które pomogą Ci zbudować entuzjazm w zespole. Poznasz pojęcie motywacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kiedy ją stosować, a kiedy może być nieskuteczna.

Poznasz potrzeby ludzi, dzięki czemu zastosujesz je w motywowaniu pracowników. Ponadto opowiem Ci o motywowaniu i nagradzaniu, które nie jest związane z korzyściami finansowymi.

1. Wprowadzenie
Workflow
Interface
Podstawowe pojęcia
Objaśnienie obszaru pracy

2. Główny etap budowy materiału
Budowa materiałów
Edycja atrybutów
Mieszanie materiałów
Dodawanie filtrów
Dodawanie generatorów
Export/import w S.Painter

3. Substance Alchemist i Zbrush
Importowanie map Hights do Zbrusha na kanał Alpha

Dodaj ocenę