Kurs strategie marketingowe dla dociekliwych

59

Naucz się nowych strategii marketingu online i wykorzystaj je w rozwoju Twojej firmy.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 3 godziny 50 minut

Co w kursie?

Ten kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą czegoś więcej niż to, co oferują najpopularniejsze formy marketingu online: płatne kampanie Facebooka czy Google Ads. Jeśli masz swój produkt, lub chcesz zareklamować usługę, stronę internetową, to warto znać inne, czasem niecodzienne formy marketingu. Należy do nich między innymi marketing szeptany, real, buzz, wirusowy, ambient, product seeding.

Jeśli nie jesteś w stanie zatrudnić eksperta ds. marketingu, a powyższe zagadnienia brzmią dla Ciebie obco, to najlepszym sposobem poznania nowych metod marketingu jest ten kurs.

Czego się nauczysz?

  • Poznasz niecodzienne strategie marketingowe
  • Jak można wykorzystać grupy na Facebooku?
  • Jak z wyczuciem tworzyć real marketing?
  • Czym charakteryzuje się product seeding?
  • Czym jest ambient marketing?
  • Poznasz techniki na marketing wirusowy
  • Co to jest buzz marketing i marketing szeptany?
  • Pokaże Ci szereg narzędzi wspomagających działania marketingowe
  • Zobaczysz mnóstwo przykładów z dobrymi praktykami marketingowymi

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem i starają się korzystać ze wszystkich dostępnych możliwości reklamy.
  • Ten kurs jest odpowiedni dla każdego z podstawową znajomością koncepcji marketingowych.

Grupy Facebookowe

W tej części kursu opowiem Ci o o tym, jak grupy na Facebooku mogą wspomóc Twój marketing lub zostać głównym kanałem komunikacji z klientami. Pokażę Ci świetne przykłady grup z naszego kraju, na których warto się wzorować.

Marketing wirusowy

Jednym z trudniejszych sposobów na marketing, jest marketing wirusowy. Zobaczysz czym się charakteryzuje i jak się do niego przygotować stosując techniki podane w kursie. Pokażę Ci polskie jak i zagraniczne materiały wideo, które trwale wpisały się w pamięć klientów.

Real marketing

Ten typ marketingu jest bardzo lubiany przez klientów, o ile jest stworzony z wyczuciem.By naświetlić Ci działanie real marketingu, pokażę Ci case study udanych kampanii, dzięki którym możesz się zainspirować.

Product seeding

W tym rozdziale poznasz korzyści z wprowadzania marketingu typu product seeding i dowiesz się na czym polega. Przekonasz się, czy warto zainteresować się tym sposobem reklamy, w nawiązaniu do Twojej marki oraz na koniec zobaczysz profile Instagramowe, które świetne wykorzystują product seeding.

Marketing szeptany

Wzbudzenie zainteresowania produktem lub marką i pobudzenie konsumentów do dyskusji, to kolejny trend w nowoczesnym marketingu. Zobaczysz dlaczego warto się nim zainteresować oraz jak wdrożyć go w działania reklamowe Twojej firmy.

Monitorowanie

Social listening oraz monitorowanie tego co się mówi o Twojej marce, to złożony proces. Nauczę Cię jak śledzić, to co klienci mówią o Twoich produktach i jakich narzędzi warto użyć.

Grupy FB
1.0 Korzyści i etapy tworzenia grupy na Facebooku
1.1 Zarządzanie grupą na Facebooku
1.3 Facebook groups case study

Marketing wirusowy
2.0 Marketing wirusowy
2.1 Marketing wirusowy – techniki
2.2 Marketing wirusowy – case study
2.3 Marketing wirusowy – study case zagraniczne

Ambient marketing
3.0 Ambient marketing oraz zalety
3.1 Przykłady ambient marketingu

Real marketing
4.0 RealTime marketing – strategie
4.1 Study case – Cyberpunk
4.2 Study Case – Ikea real time marketing

Product seeding
5.0 Product seeding
5.1 Product seeding – korzyści
5.2 Product seeding – jak to działa
5.3 Przykłady product seeding

Marketing szeptany
6.0 Marketing szeptany
6.1 Marketing szeptany statystyki i strategie
6.2 Buzz marketing
6.2 Wykorzystanie tweetów przy marketingu

Social listening
7.0 Social listening
7.0 Przykłady social listening

Narzędzia
8.0 Narzędzia do monitorowania mediów
8.1 Narzędzia hashtagów
8.2 Narzędzia influencerskie

Dodaj ocenę