Kurs Pinterest marketing i reklama

45

Ten kurs Pinterest krok po kroku przeprowadzi Cię za rękę i pokaże, jak tworzyć i rozwijać działania biznesowe na tej platformie

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2020
Czas trwania: 2 godziny 10 minut

Czego się nauczysz?

Zastanawiasz się, jak zacząć działania marketingowe na platformie Pinterest? Co przypiąć? Kiedy przypiąć? Jak skłonić ludzi do „śledzenia” Twojego profilu? Chcesz przełożyć działania na Pintereście na zdobycie ruchu i zwiększenie sprzedaży, a jednocześnie nie chcesz marnować czasu na prowadzenie kolejnego kanału społecznościowego?

Ten kurs przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia i optymalizacji profili na platformie Pinterest. Dowiesz się jak założyć i skonfigurować konto oraz tworzyć atrakcyjne treści, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.

  • Zobaczysz różnice między kontem osobistym i biznesowym
  • Stworzysz i uzupełnisz swój profil
  • Zintegrujesz profil z innymi profilami social media
  • Nauczysz się tworzyć piny
  • Prześledzisz statystyki
  • Dowiesz się co to są piny rozszerzone
  • Poznasz zewnętrzne narzędzia przydatne w pracy z Pinterest
  • Zobaczysz najpopularniejsze tematy na Pinterest
  • Pokażę Ci ciekawie zbudowane profile biznesowe
  • Zobaczysz jak tworzyć płatne reklamy na Pinterest
  • Utworzysz ciekawe widgety i osadzisz na stronie
  • Zainstalujesz tag śledzący konwersje

Dla kogo jest ten kurs?

  • Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli lubisz uczyć się nowych sposobów budowania swojej firmy.
  • Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto chce zapoznać się z możliwościami jakie niesie platforma Pinterest.

Pintereset dla biznesu

Potencjał platformy Pinterest jest w Polsce wykorzystywany przez niewielki odsetek biznesów. To daje Ci olbrzymią przewagę nad konkurencją, ponieważ platforma ta potrafi przyciągnąć klientów, których nie znajdziesz na innych platformach social media. W kursie opowiem Ci jak sprawić, by moc Pinteresta zadziałała na Twoją firmę, zainspirujesz się poznając dobrze prowadzone profile biznesowe oraz prześledzisz statystyki prowadzonych działań.

Odkryjesz nie tylko jak korzystać z Pinteresta, ale poznasz też funkcje tej platformy, które są znane nielicznym. Czy wiesz co to są piny rozszerzone i kiedy możesz je wykorzystać? A może chcesz wiedzieć jak stworzyć widgety z poziomu platformy i osadzić je na Twojej stronie opartej o WordPressa?

Pinterest reklama Ads

Nie tak dawno platforma Pinterest umożliwiła tworzenie płatnej reklamy. Dlatego chcę Ci pokazać jak dostać się do centrum reklamowego i skonfigurować swoją pierwszą kampanie reklamową. Razem ustawimy cel Twojej kampanii oraz określimy odbiorców na podstawie zainteresowań, lokalizacji oraz wieku. Ponadto pokażę Ci narzędzie manager tagów, który pozwoli Ci zainstalować tag śledzący konwersje. Wdrożysz go na swoją stronę i sprawdzisz poprawność działania.

Dlaczego warto używać Pinteresta w biznesie?

W dzisiejszym świecie dobry marketing polega na dzieleniu się tym, co się teraz dzieje, a treść wizualna pozostaje najpotężniejszym narzędziem do przekazywania informacji i generowania zaangażowania konsumentów. Używając Pinteresta do wizualnej promocji własnych produktów i zdobycia pozycji eksperta w swojej branży, otworzysz kanał, za pośrednictwem którego możesz dotrzeć do tysięcy nowych klientów na całym świecie, niezależnie od branży lub niszy.

Ponadto portale jak Facebook czy Instagram są zdominowane przez marketerów, przez co trudniej jest dotrzeć do odbiorców, zarówno przez ruch organiczny jak i płatnymi reklamami. Pinterest nie jest jeszcze tak „oblegany”, co pozwoli Ci wykorzystać jego świeżość.

Profil i ustawienia
1.0 Pinterest wstęp
1.1 Przegląd
1.2 Tworzenie Pinów
1.3 Integracje
1.4 Statystyki

Optymalizacja
2.0 Warunki korzystania z Pinterest
2.1 Piny rozszerzone oraz Rich Pins Validator
2.2 Wskazówki dotyczące pinów i tablic
2.3 Optymalizacja Profilu oraz Eksplorowanie
2.4 Inne Narzędzia Pinterest
2.5 Cele i Zadania Marketingowe
2.6 Tworzenie Tablic Wskazówki
2.7 Kategorie oraz Inspiracje
2.8 Case Study – Profile Pinterest
2.9 Pinterest SEO

Płatne reklamy
3.1 Centrum Reklamowe oraz Tworzenie Kampanii Reklamowej
3.2 Zaangażowanie w treści
3.3 Tworzenie Widgetów
3.4 Instalowanie Tagów i Konwersje
3.5 Wskazówki Dotyczące Reklam
3.6 Podsumowanie

Dodaj ocenę