Czego się nauczysz?
Myśląc o marketingu sieciowym, jednym z pierwszych kroków jest utworzenie strony firmowej oraz wykorzystanie płatnej promocji w Facebook Ads. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie kompleksowy kurs, w którym przebrniesz przez wszystkie etapy poznania mechanizmu Facebooka. Podczas 7 godzinnego szkolenia utworzysz stronę firmową, poznasz najnowszy interfejs Facebooka oraz zapoznasz się z podstawami tworzenia reklam.
Dla bardziej zaawansowanych użytkowników, mamy lekcje na temat wdrożenia chatbota czy budowania skomplikowanych lejków sprzedażowych, wykorzystując remarketing. Dołącz do tego kursu i dowiedz się, jak wypromować swoją markę, produkt lub usługę.
- Nauczysz się podstaw Facebooka
- Poznasz strukturę oraz zasady tworzenia stron na Facebooku
- Poznasz nowy interfejs stron oraz nowy wygląd Business Managera
- Dodasz sklep do strony firmowej
- Wdrożysz chatbota oraz ustawisz reguły odpowiedzi
- Ustawisz automatyczne odpowiedzi w Messengerze
- Nauczysz się tworzyć reklamy
- Zobaczysz jak poruszać się w nowym Managerze reklam
- Utworzysz reklamy dynamiczne
- Wdrożysz pixel Facebooka
- Zdefiniujesz grupy podobnych i niestandardowych odbiorców
- Zdobędziesz umiejętność targetowania reklam
- Przeanalizujesz statystyki
- Nauczysz się budowania lejków sprzedażowych
- Stworzysz remarketing dla opornych klientów
- Zobaczysz zaawansowany sposób na remarketing 3 etapowy
- Stargetujesz reklamę na bogate osoby
- Zobaczysz jak utworzyć wydarzenia oraz Facebook Live
Dla kogo jest ten kurs?
Dla początkujących osób, które chcą zapoznać się z marketingiem na Facebooku i reklamami.
Dla osób, które znają już podstawy, ale chcą rozwinąć swoją wiedzę o zaawansowany remarketing.
Dla osób, które chcą poznać najnowszy interfejs Facebooka, wdrożony w 2020 roku.
Dla wszystkich osób, które chcą wykorzystać remarketing oraz lejki sprzedażowe.
Nowy wygląd Facebooka
W 2020 roku Facebook dosyć znacznie zmienił interfejs. Zmiany dotknęły zarówno opcje tworzenia stron jak i Business Managera, w którym tworzy się reklamy. Dlatego też uaktualniliśmy ten kurs, o nowy interfejs. Dzięki temu zobaczysz jak wygląda i jak pracować z nowym wyglądem. Wiele opcji zostało przeniesionych w inne miejsce, dlatego warto być na bieżąco.
Strona firmowa
Kurs rozpoczniesz od utworzenia strony firmowej, gdzie ustawisz wszystkie niezbędne elementy wpływające na wygląd. Zdecydujesz jakie elementy powinna posiadać Twoja strona, skonfigurujesz opcje prywatności. Dodatkowo urozmaicisz stronę o opcjonalne składniki jak sklep, który umożliwia zakup z poziomu Facebooka czy oferty i wydarzenia. Nauczysz się ustawiać automatyczne odpowiedzi, które są bardzo pomocne, gdy akurat jesteś offline.
Chatbot
W kolejnym rozdziale zostaniesz zaznajomiony z pojęciem chatbota. Dzięki niemu możesz skonfigurować automatyczne oraz inteligentne odpowiedzi w Messengerze. Przede wszystkim zobaczysz jak wdrożyć chatbota na stronę Facebooka, korzystając z usługi Chatfuel. Następnie ustawisz pytania i odpowiedzi oraz ich schemat działania w zależności od tego jak zachowa się użytkownik.
Reklama Facebook Ads od podstaw
Następny rozdział, w którym poznasz podstawy marketingu sieciowego, wykorzystując płatne reklamy Facebooka. Zostaniesz przeprowadzony przez całą strukturę tworzenia reklam oraz zasady posługiwania się kontem reklamowym.
Zobaczysz jak obsługiwać się Business Managerem i zaczniesz wdrażać swoje pierwsze kreacje reklamowe. Poznasz całą strukturę tworzenia reklam, od tworzenia
kampanii, zestawów, po pojedyncze reklamy. W tym celu utworzysz różne typy reklam od prostych po bardziej zaawansowane, również te wykorzystujące pixel Facebooka.
Oczywiście utworzysz grupy niestandardowych i podobnych odbiorców. Nauczysz się również posługiwania statystykami, dzięki czemu zobaczysz czy Twoje działania przynoszą efekty.
Remarketing i lejek sprzedażowy
Wdrożenie pixela, dzięki któremu otrzymujesz możliwość remarketingu, to jedna z ważniejszych możliwości jakie oferuje system Facebook Ads Dlatego też, temu zagadnieniu poświęcony został rozbudowany rozdział kursu, który przeprowadzi Cię od prostego stworzenia remarketingu, aż po zaawansowany remarketing z zastosowaniem reguł oraz wykluczeń. Przekonasz się, jak dzięki reklamom budować lejek sprzedażowy.
Musisz wiedzieć, że targetowanie reklam jednoetapowych, gdzie od razu oferujesz swój produkt nie jest najlepszym pomysłem. Dlatego też nauczymy Cię tworzyć proste i bardziej zaawansowane lejki, gdzie będziesz docierał do klienta poprzez różne etapy. W zależności od tego na jakim etapie jest Twój przyszły klient, będziesz tworzył dla niego odpowiednio zaplanowane reklamy.
Dodatkowo dowiesz się jak docierać do zamożnych klientów oraz klientów, którzy są podobni do Ciebie i Twoich zainteresowań.
Olga Kwiecień –
Bardzo dużo lekcji i wiedzy. Mega podobało mi się tworzenie lejka za pomocą reklam. Przyznam, że nigdy bym na to nie wpadła i jest to dla laika czarna magia. Ale oglądając lekcję po raz trzeci, udało mi się stworzyć również zaawansowany lejek sprzedażowy. Gratuluję wiedzy.