Kurs Google Ads poziom II

69

Wejdź na kolejny poziom, twórz i rozwijaj swoje kampanie w Google Ads

Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2020
Czas trwania: 4 godziny

Czego się nauczysz?

Kolejna część kursu przeznaczona jest dla osób, które chcą rozwinąć swoją wiedzę na temat Google Ads. Po ukończeniu tego szkolenia będziesz rozwijać i optymalizować swoje kampanie w Google Ads. W kursie nauczysz się tworzyć różnego rodzaju kampanie reklamowe, jak kierowanie reklam na YouTube, reklama aplikacji czy reklama wyświetlania w Gmailu.

Dowiesz się jak stosować listy odbiorców, dobierać słowa kluczowe, które powodują konwersję. Dzięki wiedzy z kursu z łatwością podepniesz pod reklamy Google Analytics, co pozwoli Ci na lepsze śledzenie konwersji.

W tym 4-godzinnym kursie Google Ads przejdziesz od poziomu początkującego do średnio zaawansowanego. Od teraz zagadnienia takie jak remarketing czy tworzenie list odbiorców nie będą dla Ciebie czarną magią. Dowiesz się jak tworzyć dynamiczne reklamy banerowe oraz jak posługiwać się regułami.

  • Dowiesz się jak monitorować konwersje
  • Utworzysz kampanie, określisz jej cel
  • Nauczysz się tworzyć listy odbiorców
  • Utworzysz wykluczenia słów oraz miejsc
  • Zobaczysz jak stosować remarketing
  • Zobaczysz jak śledzić konwersje
  • Wdrożysz tag konwersji do swojej strony
  • Wyświetlisz reklamy na swoim kanale YouTube
  • Wdrożysz kampanie In-stream na YouTube
  • Dodasz wyświetlanie reklam do Gmaila
  • Utworzysz dynamiczne reklamy banerowe
  • Wykorzystasz Google Merchant Center
  • Przygotujesz plik zakupowy
  • Włączysz diagnostykę reklam mierząc ich skuteczność
  • Nauczysz się tworzyć reklamy dynamiczne
  • Poznasz możliwości reguł oraz skryptów

Dla kogo jest ten kurs?

Początkujący i bardziej zaawansowani użytkownicy Google Ads, którzy chcą dokładniej przyjrzeć się, jak prawidłowo skonfigurować kampanie i tworzyć nietuzinkowe reklamy

Poznaj dodatkowe możliwości

W kursie zaczniesz od nauki i poszerzenia swojej podstawowej wiedzy o Google Ads. Zobaczysz jak szybko poruszać się między kampaniami, reklamami oraz grupami, jak stosować rozszerzenia reklam. Ustawisz listę wykluczających słów kluczowych. Nauczysz się definiować słowa kluczowe wykorzystując różne narzędzia.

W tej części pokażę Ci również jak utworzyć raportowanie danych wybranej kampanii, dzięki czemu przeanalizujesz różne zmienne kampanii np. łącząc je z Google Data Studio. Ponadto wykorzystasz diagnostykę reklam, co pozwoli Ci zmierzyć skuteczność reklam oraz zobaczyć ich podgląd w wyszukiwarce.

Konwersje

Kolejny rozdział, to informacje na temat łączenia konta Ads z Google Analytics, co znacznie rozbuduje statystyki Twoich działań. Dzięki temu dowiesz się, które reklamy powodują konwersje, oraz które słowa kluczowe prowadzą do konwersji. Wdrożysz konwersje i cele do swojego konta, czyli prześledzisz zakupy, wysłane formularze, odtworzenie filmu lub zapisanie się do newslettera. Oczywiście, by konwersje działały, pokażę Ci jak wdrożyć tag Google Ads do WordPressa.

Google Merchant Center

Dla właścicieli e-commerce przydatny może okazać się rozdział na temat tworzenie kampani produktowych w Google Ads. Nauczysz się jak dodawać produkty oraz jak utworzyć plik produktowy. Przejdziesz przez proces łączenia usługi Merchant Center z Twoim kontem reklamowym Google Ads.

Youtube, Gmail

W następnych lekcjach zobaczysz jak tworzyć kampanie wideo, czyli reklamy typu In-stream, wyświetlane na YouTube. Wybierzesz kategorię, odbiorców, dopasujesz słowa kluczowe oraz inne zmienne, które pozwolą wyświetlać wideo, pod odpowiednim typem filmów. Kolejną ciekawą umiejętnością wyniesioną z kursu, będzie wiedza o tym jak wyświetlać reklamy w Gmailu.

Skrypty, reguły

Opowiem również o działaniach zbiorczych oraz o tym jak tworzyć nowe reguły. Zobaczysz jak posługiwać się skryptami, które mogą okazać się przydatne przy dużych kampaniach. Skrypty pozwalają automatycznie wprowadzać zmiany na koncie, kampaniach, reklamach np. hurtowa zmiana stawek reklam.

Uzupełnienie podstaw
1.0 Marketing Google Ads
1.1 Typy Kampanii Google Ads
1.2 Możliwości Kierowania Reklam
1.3 Licytacja Reklam początek
1.4 Cele, Klienci, Produkty i Usługi
1.5 Wstęp do Tworzenia Kampanii

Rozszerzone opcje kampanii i reklam
2.0 Kampania Promowania Aplikacji
2.1 Nowa Kampania
2.2 Listy Odbiorców Youtube
2.3 Słowa Kluczowe
2.4 Narzędzia Słów Kluczowych
2.5 Reklamy Tekstowe
2.6 Zarządzanie i Edycja Kampanii
2.7 Szybkie Wstęp Do Raportowania
2.8 Narzędzie Planowania
2.9 Reszta Opcji Kampanii

Konwersje
3.0 Konfiguracja Google Analytics
3.1 Konwersje i Importowanie Celów z Google Analytics
3.2 Zasoby Wspólne
3.3 Kampanie i Reklamy

Google Merchant Center
3.4 Google Dla Sprzedawców
3.5 Google Merchant Center
3.6 Kampania Google Merchant Center

Skrypty, Youtube, Gmail
4.0 Tworzenie Kampanii Youtube
4.1 Reguły i Skrypty
4.2 Reklamy Gmail
4.3 Tworze Kampanii Gmail

Remarketing
5.0 Reklamy Dynamiczne
5.1 Kampanie Remarketingowe
6.0 Wskazówki

Dodaj ocenę