fbpx
Kurs Facebook dla firm

Razem z kursem Facebook dla firm zobaczysz jak prowadzić profil, o czym pisać posty, jak komunikować się z fanami, jakich błędów unikać.

  • Poziom: średnio zaawans.
  • Data wydania: 28.10.2016
  • Czas trwania: 5 godz 20 minut
  • Program: FB2016
Czy każda firma powinna być obecna na Facebooku ?

Dowiedz się o czym pisać na profilu, jakich błędów unikać, jak komunikować z klientami. Wyciśnij jak najwięcej korzyści z prowadzonych działań marketingowych na Facebooku.
Dzisiaj prowadzenie firmy w internecie nie może ograniczać się tylko do stworzenia samej strony internetowej. W czasach gdy przesyt rynku jest bardzo duży przez olbrzymią konkurencję musimy znaleźć sposób na dotarcie do nowych klientów. Firmy szukają nowych kanałów na pozyskanie klientów oraz miejsca na promowanie swoich produktów. Jednym z miejsc, w których powinna znaleźć się Twoja firma jest Facebook

Jest to obecnie najpopularniejszy portal społecznościowy i lekceważąc w nim swoją obecność dajesz przewagę konkurencji. Portal ten to doskonałe źródło na zdobycie nowych klientów oraz na otrzymywaniu dobrych relacji ze stałymi klientami. Do tego stanowi świetnie źródło komunikacji z Twoją firmą. Dzięki niemu jesteś w stanie dotrzeć do wybranej grupy docelowej w Twojej okolicy, mieście, kraju.
Praktycznie każda szanująca się marka jest obecna na Facebooku, garściami czerpiąc korzyści jakie przynosi ten portal. Niezależnie od tego czy prowadzisz sklep czy firmę usługową, portal ten pozwoli wspomóc działania wizaerunkowo-marketingowe Twojej firmy.

Musisz jednak zdać sobie sprawę, że Facebook żyje własnym życiem i obecność na tym portalu rządzi się swoimi prawami. Do tego dochodzą cały czas nowe opcje jakie serwują nam twórcy tego serwisu, dlatego tak łatwo obrócić zalety i korzyści w nieprawidłowe prowadzenie profilu.

Dzisiaj prowadzenie firmy w internecie nie może ograniczać się tylko do stworzenia samej strony internetowej. W czasach gdy przesyt rynku jest bardzo duży przez olbrzymią konkurencję musimy znaleźć sposób na dotarcie do nowych klientów. Firmy szukają nowych kanałów na pozyskanie klientów oraz miejsca na promowanie swoich produktów. Jednym z miejsc, w których powinna znaleźć się Twoja firma jest Facebook.

Czego się nauczysz ?

Jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych

jakich błędów unikać

jak komunikować się z fanami

jak zaciekawić fanów treściami

przeanalizujesz statystyki

jak zwiększyć zasięg

zobaczysz pomysły na posty

zorgranizujesz ciekawe konkursy

stworzysz notatkę, wydarzenie, pokaz zdjęć

dodasz do profilu sklep
Dla kogo jest ten kurs ?
Dla firm...
które myślą o założeniu profilu firmowego. Osoby, które już prowadzą profil również znajdą w kursie mnóstwo cennych wskazówek oraz trików dzięki czemu profil nabierze rozpędu i zacznie tętnić życiem.
Dla prowadzących profile
W tym znajdziesz szkoleniu przydatne informacje, które możesz wykorzystać w zarządzaniu profilu firmy, strony hobbystycznej, a nawet strony prywatnej.
Dla marketingowców
Pozycja będzie również dobrym sprawdzianem wiedzy dla wszystkich specjalistów ds. marketingu internetowego, brand managerów, osób związanych z PR oraz komunikacją w firmie.
Opanujesz podstawy komunikacji na FB

Sama obecność Twojej marki na Facebooku nie wystarczy. Musisz nauczyć się zasad jakimi trzeba kierować się chcąc tworzyć dobre interakcje z fanami. Dlatego też przedstawiamy Ci nasz kurs, który jest owocem i zbiorem wiedzy, którą pozyskaliśmy przez kilka ostatnich lat prowadząc kilka profili firmowych dla naszych klientów. Razem z kursem w pełni wykorzystasz potencjał jaki daje Ci Facebook, zobaczysz jak angażować fanów, jak pisać ciekawe posty, jak rozmawiać z klientami. Z kursem opanujesz ten portal społecznościowy na tyle byś mógł z powodzeniem samodzielnie prowadzić ciekawy i funkcjonalny profil dla Twojego biznesu.

Zbudujesz profil, który przynosi zyski

Wiedza, którą wyniesiesz z kursu zaowocuje stworzeniem idealnego Fanpage’a, który sprzedaje i pobudza do działania. Twoi klienci są wszędzie, mają różne zainteresowania, mieszkają w różnych miejscach, maja różne zainteresowania. Dzięki Facbookowi oraz naszemu kursowi ściągniesz ich w jedno miejsce – na profil Twojej firmy.

Poznasz techniczne aspekty budowania profilu

Szkolenie za rękę poprowadzi Cię przez wszystkie techniczne etapy budowana strony profilowej oraz zwiększania wizerunku i rozpoznawalności marki. Na początku zobaczysz jak skonfigurować wszystkie przydatne opcje Fanpage’a. Nauczysz się pisać posty i poznasz zasady jakimi trzeba kierować się pisząc ciekawe treści. Dowiesz się kiedy publikować posty oraz jakie posty wzbudzają największe zainteresowanie.

Dowiesz się jak pisać ciekawe posty

Kurs zawiera mnóstwo wskazówek typu ciekawe pomysły na posty oraz zorganizowanie konkursów. Poznasz metody na urozmaicenie postów oraz samego Fanpeg’a dodatkowymi zakładkami i aplikacjami. Zobaczysz również jakie błędy często popełniają firmy na Facebooku dzięki czemu unikniesz typowych wpadek. Szkolenie pokaże Ci jak zwiększać liczbę fanów oraz zasięg.

Zobaczysz przykłady profili

Odkryjesz metody na komunikację z klientami, zobaczysz mnóstwo przykładów i porównań profili prowadzonych prawidłowo oraz takich, w których można coś ulepszyć. Dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi branżami oraz stworzyć sklep z poziomu Fanpeg’a.

Spis lekcji

1. Czy warto ?
2. Zakładanie strony
3. Ustawienia, szybkie odpowiedzi, ustawienie prywatnosci
4. Ustawienia widoku strony, sekcje, recenzje
5. Publikacja postow
6. Wydarzenia i notatki
7. Usługi
8. Kiedy publikować posty ?
9. Format wideo na Facebooku
10.Jak prowadzić Fanpage ?
11.Jak pisać posty ?
12.Pomysły na posty
13.Pomysły na posty cz.2
14.Emotki, hasztagi
15.Grafika na Facebokku
16.Błędy przy prowadzeniu profilu
17.Jak radzić sobie w trudnych branżach
18.Jak organizować konkursy ?
19.Charakterystyka wartościowego contentu
20.Edge rank
21.Zaproś
22.Obsługa klienta na Facebooku
23.Zakładamy sklep
24.Aplikacje
25.Przydatne narzędzia
26.Statystyki

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “Kurs Facebook dla firm”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *