fbpx
Kurs Photoshop zaawansowany dla grafika

Poznaj jeden z popularniejszych programów grafiki 3d. Naucz się modelowania, teksturowania, oświetlenia oraz renderowania tworząc własny projekt.

  • Poziom: podstawy
  • Data wydania: 02.10.2017
  • Czas trwania: 5 godzin 30 minut
  • Program: Blender 2.78
Czego się nauczysz ?

Siatki
Modelowanie przy użyciu siatki obiektu

Materiały i tekstury
Zobacz jak nakładać i mapować tekstury na powierzchnie.

Obiekty
Obracanie, konwertowanie, zaznaczanie, edycja obiektów.

Obiekty inteligentne
Dzięki nim w szybki sposób możesz utworzyć mockupy

Kamery i oświetlenie
Manipuluj w scenie oświetleniem oraz ustawieniem kamer.

Modyfikatory
Naucz się pracować z modyfikatorami przy tworzeniu obiektów
Dla kogo jest ten kurs ?
Dla osób, które...
chcą poznać Blendera od podstaw
Dla wszytkich, którzy
chcą sobie "odświeżyć" Blendera
Dla wszystkich, którzy
chcą szybko nauczyć się programu
Dlaczego warto poznać Blendera ?

Blender jest jednym z czołowych programów wykorzystywanych do tworzenia obiektów 3d, fotorealistycznych scen, grafiki filmowej lub na potrzeby gier. Co warte napisania to fakt, że program jest zupełnie darmowy przy czym swoimi funkcjami nie ustępuje swoim płatnym konkurentom. Stanowi doskonałą alternatywę dla 3ds Maxa. Jego silnik pozwala na wydajną pracę nawet na słabszych komputerach. Jeśli chcesz wejść w świat grafiki 3D, a przy tym nie masz pieniędzy na oprogramowanie, sprawdź darmowego Blendera.

Naucz się technik pracy z Blenderem

Nasz kurs wideo poprowadzi Cię krok po kroku przez naukę narzędzi, interfejsu, techniki modelowania, teksturowania, nakładania oświetlenia oraz operowania kamerami za pomocą dostępnych funkcji w Blenderze. Z prostej bryły wymodelujesz ciekawe obiekty i urozmaicisz je w najdrobniejsze detale. Nawet jeśli nigdy nie pracowałeś z tym programem to nic straconego ponieważ kurs omawia podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem fotorealistycznych, trójwymiarowych scen.

Podstawy interfejsu

Razem z poradnikiem przebrniesz przez cały proces konfigurowania i poznania interfejsu oraz dostępnych narzędzi. Zobaczysz jak modelować za pomocą siatki, dowiesz się jakie są rodzaje krzywych, jak skalować, edytować obiekty oraz tworzyć scenę wokół głównego obiektu. Dodatkowo nauczysz się używać pomocniczych obiektów jak kursor czy manipulator 3D. Dowiesz się co to są modyfikatory oraz extrudowanie.

Tekstury i kamery

Następny etap nauki to praca z materiałami oraz nakładanie tekstur i kolorów. Zobaczysz jak stosować różnego rodzaju tekstury w zależności od ich właściwości. Oczywiście czym byłby fotorealistyczny model bez odpowiedniej manipulacji oświetleniem gdzie poznasz rodzaje światła dostępne w Blenderze. Kolejny krok to odpowiednie ustawienie kamer gdzie pobawisz się głębią ostrości. Na sam koniec zobaczysz jak poprawnie wyrenderować całość utworzonej sceny.

Spis lekcji

1. Interfejs oraz narzędzia
2. Modyfikacja obiektu, skróty, organizacja, widok
3. Typ obiektu, extrudowanie
4. Cube, pivot, punkt osiowy, wygładzanie, punkty podziału, siatka
5. Podstawy modelowania, skalowanie
6. Modyfikatory, podział
7. Modelowanie, krzywe, kształty, obiekty
8. Działania na modyfikatorach
9. Modyfikator Subdivision
10. Modelowanie 3d
11. Deformacja elementów, kopiowanie obiektów
12. Przygotowanie sceny
13. Łączenie elementów sceny
14. Modelowanie detali, powielanie obiektów
15. Wygładzanie, skalowanie, odbicie, transformacja
16. Organizacja
17. Modelowanie detali
18. Tryb rzeźbienia
19. Detale modelu cz1
20. Detale modelu cz2
21. Skala
22. Grupowanie
23. Krzywe i powierzchnie
24. Modelowanie detali
25. Tekst
26. Szyba
27. Parentowanie, proporcje
28. Materiały
29. Teksturowanie, kolory, oddziaływanie tekstur
30. Światło, rodzaje oświetlenia
31. Kamera, rodzaje kamery
32. Rendering
33. Dodatek: poszerzenie umiejętności podstawowych

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “Kurs Blender podstawy”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *