Wyprzedaż

Kurs Blender fotorealistyczny motor

Original price was: 99zł.Current price is: 89zł.

15 godzinny kurs modelowania i teksturowania fotorealistycznej sceny w Blenderze. Stwórz od podstaw motocykl oraz samochodzik z najdrobniejszymi detalami.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: zaawansowany
Data wydania: 2019
Czas trwania: 16 godzin

Czego się nauczysz?

Przed Tobą praktyczny kurs, który poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie etapy modelowania fotorealistycznej sceny, w której w skład wchodzi motocykl oraz samochód. Rozpoczniesz od początkowej bryły i małymi kroczkami dojdziesz do finalnego renderu. Po drodze poznasz wszystkie etapy związane z modelowaniem i teksturowaniem oraz renderowaniem.

W pierwszej części kursu skupimy się na modelowaniu. Na Twoich oczach od zera powstanie motocykl oraz samochodzik. Jednak nie będą to proste projekty składające się z jednej bryły. W tym kursie zadbasz o każdy szczegół, nawet ten najdrobniejszy, jak kompletny układ wydechowy, kabelki od akumulatora czy odblaski w lampie.

W drugiej części kursu na swoje modele nałożysz teksturę. Tutaj również nie będzie to proste teksturowanie lecz bardzo szczegółowe. Dodatkowo opowiemy o technikach na tworzenie trawy czy systemów cząsteczkowych jak particle.

  • Modelowania najróżniejszych, skomplikowanych kształtów
  • Modelowania najdrobniejszych detali obiektu
  • Zaawansowanej pracy z teksturowaniem
  • Posługiwania się kamerą, manipulacji głębią ostrości
  • Doświetlenia sceny
  • Optymalnych ustawień renderowania
  • Końcowego szlifu w Photoshopie

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób, które znają już podstawy
    Kurs to kolejny poziom nauki Blendera. Do jego przerobienia wymagana jest znajomość podstaw i sprawne poruszanie się po interfejsie.
  • Dla grafików
    Każdy, kto chce przejść poziom wyżej w Blenderze i lubi uczyć się widząc pracę na żywo.

Scena w klimacie postapo

Umiejętność tworzenia wizualizacji jest przydatna praktycznie na każdym etapie pracy z grafiką trójwymiarową niezależnie czy będzie to architektura, elementy gier wideo czy animacja. To od modelowania i teksturowania rozpoczyna się proces powstawania grafiki 3d.

Dwa ujęcia kamery

Grafika trójwymiarowa ma to do siebie, że tworzymy każdą jej stronę. Dlatego też w kursie ustawisz kamery i wyrenderujesz projekt uzyskując dwa różne od siebie ujęcia. Dzięki temu możesz pokazać scenę z róznej perspektywy i wybrać tą najciekawszą. Dodatkowo ustawisz obiektyw kamery w taki sposób, by zasymulować małą głębię ostrości.

Kamera, światło, render

Ustawienia końcowe renderowania mają ogromny wpływ na to jak finalnie będzie wyglądać scena. Zadbasz o detale tekstury, dodasz trawę, zmarszczki oraz inne efekty w stylu particle. Zapanujesz nad światłem.

Szlify w Photoshopie

W ostatniej lekcji wyrenderowaną scenę przeniesiesz do Photoshopa gdzie dopracujesz jej walory kolorystyczne za pomocą warstw korekcyjnych. Dzięki temu zabiegowi Twój projekt nabierze jeszcze lepszej jakości.

1. Felgi
2. Rama
3. Amortyzatory
4. Hamulce
5. Kierownica
6. Bak
7. Siodło
8. Silnik
9. Wydech
10. Układ napędu
11. Akumulator
12. Korbka
13. Licznik, lampa
14. Kluczyk
15. Manetki
16. Detale
17. Przewody, kabelki
18. Elementy gumowe
19. Odbłyśnik
20. Łańcuch
21. Podwozie
22. Karoseria
23. Opony, kokpit, szyby
24. Fotel
25. Wydech, amortyzatory
26. Kierownica
27. Garaż ujęcie 1
28. Garaż ujęcie 2
29. Tekst, doszlifowanie sceny
30. Teksturowanie
31. Teksturowanie zaawansowane
32. Teksturowanie trawa
33. Teksturowanie motor
34. Teksturowanie auto
35. Teksturowanie otoczenia
36. Oświetlenie sceny, kamery
37. Render, detale

Dodaj ocenę