Kurs Adobe Character Animator

79

Dowiedz się jak tworzyć animowane postacie, dodawać synchronizację ust i mimikę twarzy oraz  manipulować ruchem kości.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 6 godzin

Czego się nauczysz?

Ten kurs przedstawia kompletny proces krok po kroku, od początkującego do profesjonalnego zaprojektowania ruchomej animowanej postaci. Pod koniec tego kursu będziesz posiadał wiedzę, jak pracować z programem Adobe Character Animator, tworząc własne niestandardowe postacie. Dowiesz się jak dodawać ruch do takich detali twarzy jak oczy, usta, nos oraz jak tworzyć naturalny ruch kości i stawów. Ponadto zobaczysz jak pracować nad fizyką dodając np. podmuch wiatru czy grawitację.

  • Poznasz interfejs oraz narzędzia programu
  • Dowiesz się na czym polega przepływ pracy
  • Utworzysz dwa kompletne projekty animacji
  • Nauczysz się riggowania
  • Dowiesz się co to są kontrolery i triggery
  • Zaprojektujesz postać od podstaw w Photoshopie
  • Usuniesz najczęstsze błędy animacji
  • Stworzysz zachowania fizyczne
  • Wykorzystasz obiekty niezależne oraz draggable
  • Dopracujesz ekspresję i mimikę twarzy
  • Ustawisz ruchy kamery
  • Popracujesz nad ruchem kości
  • Nagrasz animację
  • Stworzysz animowane tło w After Effects

Dla kogo jest ten kurs?

  • Początkujący animator, który chce nauczyć się nowych umiejętności
  • Animatorzy średnio zaawansowani, którzy chcą poprawić swoją efektywność

Zaczynamy od Photoshopa

Kurs rozpoczniesz od zaprojektowania postaci w Photoshopie, gdzie ułożysz warstwy oraz grupy, które mają ogromny wpływ na późniejsze tworzenie animacji. Odpowiednia struktura zapewni Ci idealny i płynny ruch w programie Character Animator. Następnie zaimportujesz projekt do Character Animator i rozwiążesz
typowe błędy podczas procesu montażu.

Zachowania fizyczne

W kolejnym kroku utworzysz scenę i dowiesz się jak korzystać z obiektów i wdrażać zachowania fizyczne, dzięki czemu Twoja postać zacznie ruszać poszczególnymi częściami ciała. Dopracujesz mimikę twarzy oraz płynność animacji, by całość była jak najbardziej naturalna.

Riggowanie

Praca nad postacią, to również etap riggowania, któremu została poświęcona kolejna lekcja. Nauczysz się przypisywać akcje do triggera, stosować wyzwalacze, nagrywać animację oraz tworzyć przejścia między klatkami. Nie zabraknie również informacji na temat takich narzędzi jak puppet track behavior. W kursie omówione zostaną różne istotne informacje, takie jak niezależne właściwości siatki, zachowania związane z połączeniami czy przypisywanie kluczy.

Kończymy w After Effect

Ostatnia lekcja przeniesie Cię do programu After Effects, gdzie wygenerujesz tło pod utworzoną postać. Utworzysz kształty i wykonasz animację całej sceny.

Lekcja1
Wstęp
Interfejs
Podstawowe narzędzia
Wstęp do nagrywania
Camera input
Kontrolery
Triggers
Puppet

Lekcja2
Projektowanie postaci w Photoshopie
Praca z warstwami
Kształty
Ścieżki

Lekcja3
Export do Character Animator
Poprawa błędów animacji
Praca z warstwami animacji
Obiekty niezależne
Obiekty draggable
Zachowania fizyczne

Lekcja4
Ekspresja twarzy
Punkty zaczepienia
Dangle
Cycle layers
Triggery
Praca kamery
Płynność ruchu
Zachowania twarzy

Lekcja5
Tworzenie elementów ciała
rysowanie w Photoshopie
Ułożenie struktury warstw i grup pod animację

Lekcja6
Praca ze stawami i kośćmi
Transformacje
Tagowanie

Lekcja7
Odseparowanie dłoni
Riggowanie postaci
Przypisywanie akcji do triggera
Tworzenie akcji replays
Nagrywanie animacji
Przejścia między klatkami
Zapisywanie sceny

Lekcja8
Postać nr2
Projektowanie w Photoshopie
Proszty sposób na animację
Grawitacja
Prosty sposób na separację

Lekcja9
Puppet track Behavior
Przypisywanie kluczy
Zachowania fizyczne
Return Strength

Lekcja10
Export do Aftera
Generowanie tła pod animację
Tworzenie kształtów
Animacja końcowa After

Dodaj ocenę