Zdjęcia produktowe
Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub sprzedajesz na aukcjach to wiesz jak dobrze zrobione zdjęcie przyczynia się do zwiększenia sprzedaży produktu. Nic w tym dziwnego ponieważ z pewnością sam wybrałbyś sklep gdzie zdjęcia stoją na wysokim poziomie, w porównaniu ze sklepem gdzie fotografie pozostawiają wiele do życzenia. Dobrze wykonana fotografia potrafi zwiększyć statystyki sprzedaży.
Produkt, który jest dobrze sfotografowany wzbudza u klienta pożądanie oraz chęć posiadania. W przeciwieństwie do tradycyjnych zakupów, gdzie każdy może wziąć interesujący go przedmiot do ręki, tak przy zakupach online zdjęcie jest jedynym wizualnym przedstawieniem produktu, który być może za chwile ma trafić do koszyka klienta.
Dlatego należy zadbać o każdy detal na tego typu fotografiach. Pomoże Ci w tym Photoshop oraz wiedza na temat prawidłowego retuszu. Obróbka zdjęć tego typu wymaga od Ciebie pewnych umiejętności ponieważ zdjęcie musi przedstawiać faktyczne cechy, barwy, odcienie sprzedawanego towaru. Jednocześnie retusz zdjęć produktowych ma jeszcze bardziej uwydatnić charakterystyczne detale, zniwelować mankamenty i niedociągnięcia powstałe podczas etapu fotografowania.
Staram się kupować większość kursów z tej strony jeśli chodzi o Photoshopa ponieważ odpowiada mi takie przekazywanie wiedzy. Ten kurs mnie zaskoczył. Wszak porusza ona dosyć trudny temat i omawia go szczegółowo. Na rynku polskim, a nawet zagranicznym ciężko znaleźć info na podobny temat, a tutaj wszystko zebrane na tacy. Jeśli kochasz fotografie nie zastanawiaj się.