Kurs zarządzania służbową skrzynką email

69

Dowiedz się, jak budować swój profesjonalny wizerunek i zwiększać produktywność w codziennej pracy ze skrzynką email.

Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 2 godziny 20 minut

Czego się nauczysz?

W tym kursie skonfigurujesz swoją skrzynkę odbiorczą oraz nauczysz się optymalnego zarządzania wiadomościami przychodzącymi. Dzięki temu zapomnisz o bałaganie i zwiększysz swoją produktywność oraz szybkość odpowiadania na służbowe wiadomości. Wykorzystasz sprawdzone strategie utrzymywania porządku i kontrolowania skrzynki odbiorczej.

Ponadto zobaczysz jak prowadzić korespondencję służbową, jak napisać dobre i zwięzłe wiadomości oraz czego unikać, by Twój kontrahent uznał Cię za profesjonalistę. Dowiesz się również jak redagować  tzw. zimne maile, czyli wiadomości ofertowe dla osób, które jeszcze nie znają Twojej firmy. Dodatkowo nauczysz radzić sobie z negatywnymi odpowiedziami od pracowników, szefa czy klienta.

  • Nauczysz się lepiej zarządzać swoją skrzynką email i osiągniesz inbox zero.
  • Wykorzystasz praktyki, zoptymalizujesz proces czytania, organizowania i odpowiadania na wiadomości e-mail
  • Wykorzystasz wbudowane funkcje skrzynek e-mail, które pozwalają „zautomatyzować” niektóre typowe czynności
  • Zbudujesz system etykietowania, który pozwoli Ci sortować e-maile według czasu odpowiedzi oraz statusu
  • Nauczysz się odpowiednio wykorzystywać skróty: DO, DW, UDW
  • Zobaczysz jak przekierować skrzynkę na inne konto?
  • Dowiesz się jak prawidłowo redagować służbową korespondencję
  • Poznasz techniki na tworzenie czytelnych wiadomości, na które uzyskasz więcej odpowiedzi
  • Wykorzystasz techniki reagowania na negatywne wiadomości
  • Czy zwrot „Witam” jest odpowiedni w komunikacji biznesowej?
  • Jak napisać Cold Maile do inwestorów?
  • Jak zweryfikować kontrahenta mając tylko jego adres email?
  • Jak wysłać anonim korzystając z tymczasowego emaila?

Dla kogo jest ten kurs?

  • Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich profesjonalistów biznesowych, którzy chcą bardziej efektywnie pracować ze skrzynką email oraz chcą ulepszyć umiejętności pisania wiadomości.

Optymalizacja korzystania z emaila

Czy wiesz, że przeciętny profesjonalista spędza co najmniej dwie godziny dziennie na zajmowaniu się pocztą e-mail, przy czym ponad 25% użytkowników sprawdza swoją skrzynkę odbiorczą co najmniej 20 razy dziennie. To pokazuje jak ważna jest optymalizacja pracy ze skrzynką służbową.

W tej części kursu nauczę Cię jak radzić sobie z przeciążeniem skrzynki, czyli sytuacją, gdy w Twojej skrzynce piętrzą się wiadomości oczekujące na odpowiedź. Nauczysz się skutecznie wdrażać popularny system inbox zero. Wykorzystasz również wbudowane funkcje w Microsoft Outlook oraz Gmail, które również pomogą Ci lepiej zarządzać pocztą służbową.

Etykieta komunikacji służbowej

Drugim ważnym aspektem korzystania ze skrzynki służbowej jest umiejętność korespondencji z przełożonym, klientami, współpracownikami. W tej części kursu poznasz techniki, dzięki którym poprawisz swoje umiejętności pisania e-maili. Nauczysz się umiejętności, których potrzebujesz, aby tworzyć profesjonalnie wyglądające wiadomości. Dowiesz się:

  • Jak prawidłowo przygotować wiadomość e-mail
  • Jak napisać skuteczniejszy e-mail
  • Jak wyróżnić się z tłumu poprzez proste, jasne i zwięzłe pisanie
  • Jak wybrać właściwy ton, aby Twój e-mail nie został błędnie zinterpretowany?

Redagowanie maili biznesowych

Jeśli pracujesz w biurze, prawdopodobnie piszesz e-maile. Czy piszesz je skutecznie, czy zdobywasz nowych klientów? W większości firm dobra komunikacja jest jedną z najważniejszych umiejętności, jakie możesz posiadać. Aby jasno przekazywać swoje oferty, potrzebujesz doskonałych umiejętności pisania.

W kursie zobaczysz jak pisać Cold Maile, które już na starcie nie zostaną odrzucone przez Twoich kontrahentów. Dowiesz się również jak poprowadzić korespondencję, gdy Twój odbiorca zastosuje negatywny ton.

Optymalizacja korzystania z emaila
Zarządzanie w Gmailu
Inne funkcje poczty
Zarządzanie mailami
Przykładowe maile

Etykieta komunikacji służbowej
Mozilla Thunderbird
Microsoft Outlook
Wskazówki mailowe
DW oraz UDW
Generator stopek mailowych
Negatywne maile
Wdrażanie inbox zero
Zastosowanie inbox zero
Przekierowywanie maila

Redagowanie maili biznesowych
Pisanie Cold Mailów do inwestorów
Zwrot 'Witam’

Bezpieczeństwo
Serwisy listy mailingowych
Serwisy identyfikacyjne nadawców
Serwisy tymczasowe mailów

 

 

 

Dodaj ocenę