Kurs narzędzia w email marketingu

39

Poznaj najważniejsze narzędzia pomocne przy prowadzeniu kampanii email marketingowych

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 2 godziny 30 minut

Czego się nauczysz?

W kursie nauczysz się tworzyć kampanie email marketingowe wykorzystując najważniejsze narzędzia jakimi są Mailchimp oraz HubSpot. Będziesz mógł tworzyć posegmentowane listy oraz zautomatyzowane kampanie. Dowiesz się jak zbudować strategię marketingową z wykorzystaniem maila.

Ten kurs to praktyka, która przeprowadzi Cię przez każdy krok, od utworzenia konta, stworzenia list oraz formularzy, aż po wysłanie wiadomości mailowej. Ten kurs jest przewodnikiem po podstawach narzędzi przydatnych przy rozpoczęciu marketingu e-mailowego z jedną z najlepszych platform – MailChimp oraz HubSpot.

  • Skonfigurujesz konto na Mailchimp
  • Utworzysz listy subskrybentów
  • Dokonasz segmentacji kontaktów
  • Zintegrujesz Mailchimp z social media
  • Utworzysz kampanie w Mailchimp
  • Utworzysz formularz na stronę
  • Stworzysz landing page w Mailchimp
  • Zintegrujesz Mailchimp z WordPressem
  • Dodasz statystyki Analytics do kampanii
  • Zadbasz o RODO
  • Nauczysz się tworzyć automatyzację kampanii
  • Wykorzystasz Hubspot do stworzenia kampanii
  • Dowiesz się co to jest analiza predykcyjna
  • Poznasz ciekawe narzędzia pomocne w email marketingu

Dla kogo jest ten kurs?

  • Docelowym kursantem jest każdy, kto chce nauczyć się rozwijać własną listę e-mailową i jest zainteresowany zrobieniem tego za pośrednictwem Mailchimp.

Mailchimp

Głównym narzędziem z jakim przyjdzie Ci pracować w tym kursie, będzie Mailchimp czyli jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia kampanii email marketingowych. Pokażę Ci jak założyć konto, ustawić listy odbiorców i posegmentować zebrane adresy. Utworzysz formularz do zbierania maili, który następnie możesz wstawić na swoją stroną. Pomoże Ci w tym lekcja o tym jak połączyć WordPressa z Mailchimpem.

Ponadto zbudujesz stronę docelową typu landing page z poziomu Mailchimpa, co może być przydatne w sytuacji, gdy nie posiadasz jeszcze własnej witryny.

Nauczysz się wykorzystywać potencjał jaki niesie za sobą automatyzacja kampanii. Jest to bardzo ważny aspekt pracy z email marketingiem, który pozwoli zaoszczędzić czas i przyniesie dobre efekty.

Hubspot

Kolejnym narzędziem jakie może okazać się pomocne przy tworzeniu kampanii mailowej będzie Hubspot. Utworzysz konto, zapoznasz się z interfejsem i zaprojektujesz pierwszą kampanie email marketingową. Tutaj, podobnie jak w przypadku Mailchimp, dokonasz też segmentacji odbiorców.

Przegląd innych narzędzi

W kursie pokażę Ci dodatkowo inne pomocne narzędzia i usługi jakie mogą przydać się każdemu, kto myśli o prowadzeniu samodzielnych kampanii emailowych. Ponadto dowiesz się, co to jest lead sprzedażowy, analiza predykcyjna czy wskaźniki zaangażowania.

Podstawy
1.0 Wstęp
1.1 Zalety marketingu mailowego
1.2 Określenie marketingu mailowego
1.3 Strategia marketingu mailowego

MailChimp
2.0 Rejestracja i interfejs Mailchimp
2.1 Ustawienie i dodanie użytkownika
2.2 Dodawanie subskrybentów i listy
2.3 Uzyskanie list mailingowych
2.4 Segmentacja
2.5 Integracja social media
2.6 Tworzenie kampanii Mailchimp
2.7 Edycja (Replicate)
2.8 Formularz rejestracji
2.9 Odsubskrybowani
2.10 Funkcje Mailchimp
2.11 Integracja Mailchimp z WordPress
2.12 Mailchimp i Google Analytics
2.13 Mailchimp i RODO
2.14 Automatyzacja kampanii

HubSpot
3.0 Wstęp HubSpot
3.1 Rejestracja oraz interfejs HubSpot
3.2 Email marketing Hubspot
3.3 Segmentacja w HubSpot

Inne narzędzia
4.0 Wybór narzędzi przy segmencie
4.2 Przeglą Eloqua od Oracle
4.3 Przegląd Marketo od Adobe
4.4 Mierzalność sukcesu
4.5 Analiza predykcyjna
4.6 Lead sprzedażowy
4.7 Śledzenie użytkownika
4.8 Wskaźniki zaangażowania
4.9 Przykłady relacji marketingowych
4.10 Alternatywy CRM
5.0 Podsumowanie

Dodaj ocenę