Kurs Photoshop zaawansowany grafika

99

W kursie zostały poruszone zaawansowane kwestie oraz narzędzia Photoshopa, dzięki którym Twoje umiejętności wejdą na poziom wyżej.

Poziom: zaawansowany
Data wydania: 2019
Czas trwania: 9 godzin 40 minut

Czego się nauczysz?

Jeśli szukasz szkolenia, które nie będzie tylko o podstawach, a do tego chcesz zostać grafikiem, to trafiłeś idealnie. W lekcjach wyjaśniamy często niezrozumiałe dla amatorów funkcje oraz narzędzia Photoshopa w łatwy i przystępny sposób.

Dowiesz się między innymi jak posługiwać się piórem, pracować na ścieżkach, tworzyć zaawansowane maskowania. Nauczysz się korzystać z obiektów inteligentnych, odkryjesz nowe możliwości pędzla, opcji mieszania. Poznasz zaawansowane techniki zaznaczeń oraz wycinania. W kursie uczysz się tworząc graficzne projekty. Dzięki temu zaprojektujesz nowoczesny interface aplikacji, elementy webdesignu. Zobaczysz jak prawidłowo wykonać powtarzający się wzorek, ruchomą animację. Stworzysz od podstaw ikony oraz wektorową postać.

Nauczymy Cię projektować w stylu flat design. Jest to jeden z popularniejszych trendów w projektowaniu stron oraz grafiki, który utrzymuje swoją pozycję lidera już długi czas. Zobacz czym cechuje się ten styl, poznaj sztuczki oraz metody uzyskania projektów zgodnych z płaską ideologią. Oczywiście nie zabraknie również szczegółowej wiedzy z zakresu typografi oraz efektów trójwymiarowych.

  • Zaawansowane metody selekcji
    Poznaj różnego rodzaju technik selekcji
  • Praca z kolorem
    Zobacz jak działają próbki kolorów, jak tworzyć własne oraz jak prawidłowo zmieniać kolor na obiektach
  • Pióro i ścieżki
    Naucz się posługiwać piórem
  • Obiekty inteligentne
    Dzięki nim w szybki sposób możesz utworzyć mockupy
  • Zaawansowana praca z warstwami
    Jak pracować z maskami przycinającymi oraz warstwami dopasowania
  • Opcje mieszania
    Jak kreatywnie korzystać z opcji oraz trybów mieszania. Co to jest opcja “mieszania gdy” oraz czym różni się krycie od wypełnienia
  • Przydatne skróty
    Podczas trwania kursu cały czas stosujemy skróty klawiaturowe oraz techniki przyśpieszające pracę
  • Zaawansowanie maskowanie
    Poznaj właściwości maskowania oraz wykorzystywania masek w przeróżny sposób
  • Wyrównywanie obiektów
    Praktyczne wykorzystanie miarek, siatki oraz linii pomocniczych pomoże Ci osiągnąć harmonię i ład w Twoim projekcie
  • Poznasz mało znane narzędzia
    próbki kolorów, akcje, biblioteka, style akapitów, pędzel mieszający

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób, które poznały podstawy narzędzi Photoshopa oraz poruszanie się po interfejsie
  • Dla każdego kto chce nauczyć się nowych umiejętności w Photoshopie
  • W kursie omawiamy przede wszystkim narzędzia i funkcje przydatne podczas pracy z grafiką

Elementy designu

Zobacz jak pracować z grafiką wektorową w Photoshopie, jak korzystać z próbek kolorów, biblioteki, obszarów kompozycji, obiektów inteligentnych. Poznaj najlepsze praktyki pracy, znane zawodowcom. Naucz się stosowania linii pomocniczych, siatek, miarek oraz wyrównywania w taki sposób, żeby w Twoim projekcie wszystkie proporcje zawsze były idealne. Poznasz mało znane zastosowanie pędzla mieszającego.

Wycinanie, zaznaczenia

Każdy szanujący się grafik powinien znać metody na wycięcie skomplikowanych obiektów. Przekonaj się, jak za pomocą funkcji obliczenia można wyciąć drzewo. Zobacz jak wyciąć włosy i usunąć kolorowe przebarwienia pozostałe po poprzednim tle. W innym projekcie zobaczysz jak zdefiniowanego własnego pędzla pomoże Ci wyciąć skomplikowaną sierść od zwierzaka.

Typografia / animacja / 3d

Poznaj etapy tworzenia graficznej animacji w programie Photoshop korzystając z osi czasu. Nauczysz się symulować technikę 3d, dzięki czemu Twoje projekty nabiorą przestrzeni. Nauczysz się technik związanych z typografią, dzięki czemu utworzysz ciekawe efekty tekstowe.

Zwiększ swoją produktywność

W kursie poznasz triki oraz skróty przyśpieszające pracę. Dowiesz się jak w Photoshopie korzystać z gotowych mockupów. Poznasz różne techniki nakładania grafiki na obiekt. Zobaczysz jak pracować z filtrem o nazwie punkt zbiegu. Nauczysz się korzystać z kształtów własnych i wykorzystasz je do utworzenia gotowego mockupu. Przekonaj się jak obiekty inteligentne mogą uprościć projektowanie.

1. Dobre praktyki pracy w Photoshopie dla grafika
– przydatne triki
– ustawienia
– inteligentne linie pomocnicze
– próbki kolorów, tworzenie własnych
– biblioteka
– style akapitów
– oznaczanie warstw
– sortowanie fontów
– dobre praktyki projektowania

2. 11 zasad savoir vivre w Photoshopie
– poprawa wydajności pracy
– niemodne efekty projektowania

3. Wektorowy bohater
– korzystania z kształtów własnych
– praca z Adobe color

4. Tworzenie ikon
– korzystania z kształtów własnych
– jak stworzyć cień w stylu flat design
– warstwy przycinające

5. Photoshop jak posługiwać się piórem?
– podstawy
– obrys piórek obiektu
– praca ze ścieżkami
– zaznaczenie na podstawie ścieżki

6. Radio
– tworzenie ścieżek piórem
– tworzenie ścieżek kształtami
– edytowanie kształtów własnych
– praktyczna praca ze ścieżkami
– krycie vs wypełnienie
– transformacja kształtów
– uzyskiwanie przeźroczystości
– opcje mieszania
– wykorzystanie funkcji mieszaj gdy
– manipulacja trybami mieszania
– tworzenie świetlistych efektów
– zastosowanie pędzla pobranego
– stworzenie własnego pędzla

7. Okręgi
– jak korzystać z pędzla mieszającego
– jak obrysować ścieżkę za pomocą pędzla
– jak obrysować pędzlem literę
– tworzenie kształtów na potrzeby pędzla mieszającego
– jak ustawiać warstwy i maskować tworząc efekt przestrzenny

8. Photoshop jak zrobić animację wybuch
– praca na osi czasu
– stworzenie wektorowej animacji
– renderowanie

9. Tekstura pofałdowana
– jak nakładać teksturę na obiekt
– inne powielenie warstw
– filtry
– wypaczenie marionetkowe
– opcja mieszaj gdy

10. Narożnik, wstęga
– właściwości kształtów
– układ linii pomocniczych
– praca z duplikatami
– zaawansowana transformacja kształtów
– naturalny cień

11. Photoshop wzorek
– jak tworzyć powtarzające się wzorki
– jak zdefiniować wzorek

12. Interface UI
– korzystanie z siatki
– zaokrąglony prostokąt
– jak stworzyć idealny obrys
– tekst akapitowy
– warstwy przycinające
– próbki kolorów
– palety gradientów
– jak tworzyć równe odstępy między elementami
– tworzenie równych linii oraz kształtów
– dobre praktyki UX

13. Jak utworzyć projekt opakowania, okładki, mockup
– korzystanie z opcji punkt zbiegu
– korzystanie z mockupów
– obiekty inteligentne

14. Poprawa jakości pliku rastrowego

15. Projektowanie w stylu flat design
– dobór kolorów flat
– korzystanie z gotowych wzorków
– wycinanie, nakładanie kształtów na siebie
– warstwy dopasowania
– maska przycinająca
– grupowanie
– gradienty
– edycja tekstu bez rasteryzacji
– przerywana linia

16. Próbki kolorów
– praktyczne stosowanie próbek kolorów
– tworzenie własnych palet
– paleta na podstawie zdjęcia lub grafiki

17. Typografia
– praca z fontami
– stosowanie opcji mieszania
– duplikowanie projektu
– maskowanie

18. Typografia
– kreatywne korzystanie z opcji mieszania
– wykorzystanie gradientów jako światło i cień

19. Zakrzywiona typografia
– obiekt inteligenty
– transformacja
– częściowe rozmycie pola
– odbicie
– winieta pędzlem
– właściwości maski warstwy

20. Zmiana kolorów
– korzystanie z funkcji zakres kolorów
– maskowanie
– kreatywne korzystanie z wastwy dopasowania barwa nasycenie
– zmiana koloru za pomocą funkcji informacje
– kroplomierz / próbkowanie barw – idealne powórzenie koloru

21. Wektorowa sowa
– kształty

22. Photoshop jak nałożyć na obiekt szklany blask
– edytowanie gradientów
– tryby mieszania

23. Memphis design
– zaansowana praca z kształtami
– wypośrodkowanie
– równe odstępy

24. Hurtowa zmiana rozmiaru
– procesor obrazów

25. Pseudo 3d
– wektory vs raster
– perspektywa
– efekt przestrzenny
– posługiwanie się liniami oraz miarkami w projektowaniu
– symulacja 3d

26. Wycinanie
– zaznacz i maskuj
– posługiwanie się maskami w celu wycięcia

27. Wycinanie 2
– zakres kolorów
– usuwanie przebarwień między włosami
– pędzel vs stempel

28. Wycinanie 3
– funkcja obliczenia
– kanały

29. Korekta wycinania pędzlem zdefiniowanym
– jak stworzyć własny pędzel przypominający sierść

30. Low poly
– korzystanie z siatki
– tworzenie własnych akcji

31. Herb
– edytowanie kształtów
– dodawanie punktów kontrolnych
– posługiwanie się liniami pomocniczymi
– transformacja

32. Logo
– ścieżki
– hierarchia kształtów oraz ścieżek

33. Menu DVD
– obiekty inteligentne
– równe odstępy co do piksela
– wypośrodkowanie, wyrównanie
– linie oraz miarki
– duplikowanie efektów warstwy

Dodaj ocenę