Czego się nauczysz?
Kurs, który masz przed sobą, to idealne wprowadzenie do marketingu gier, zaprojektowany z myślą o osobach, które stworzyły własną grę i chcą ją wypromować. Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, jakie działania marketingowe sprawdzają się w tej branży, to ten kurs będzie idealnym wyborem. Pokażę Ci w nim ścieżki dotarcia do potencjalnych odbiorców Twojej gry oraz strategie, które sprawdzają się w promowaniu gry.
- Jak stworzyć strategię marketingową dla gry
- Jak wykorzystać platformy społecznościowe
- Poznaj popularne wśród graczy platformy do promocji
- Ułóż plan marketingowy
- Wypromuj grę na Kickstarter
- Poznaj sposoby monetyzacji i modele biznesowe
- Naucz się korzystać z Google Play Console
Dla kogo jest ten kurs?
- Twórcy gier wideo, którzy chcą samodzielnie wypromować własny produkt.
- Jest to podstawowy kurs przeznaczony dla twórców gier, którzy chcą rozwinąć swoją wiedze marketingową.
Jak zbudować społeczność wokół gier wideo?
W tym szkoleniu pokażę Ci jak rozpocząć promowanie gry, dzięki budowaniu społeczności. Dzięki temu możesz zacząć zdobywać osoby zainteresowane Twoim produktem, nawet jeśli Twoja gra jest jeszcze w fazie rozwoju. Poznasz kluczowe portale, na których znajduje się Twoja grupa docelowa oraz strategie, dzięki którym stworzysz zaufaną społeczność.
Jak promować gry wideo?
Razem z kursem o wiele łatwiej odniesiesz sukces jako projektant gier, niezależnie czy Twoim produktem będzie gra mobilna czy gra wideo na komputery. Pokażę Ci, że za pomocą paru kroków, każdy samodzielnie jest w stanie wypromować grę komputerową, bez względu na to, czy wcześniej miał do czynienia z marketingiem sieciowym.
Poznaj różne sposoby reklamy gier
Przy tak dużej liczbie gier na rynku i silnej konkurencji, by dotrzeć do graczy i zbudować popularność, potrzeba odpowiednich strategii marketingowych. Gracze to zaangażowana, zróżnicowana i stale rosnąca grupa. Ale jakie reklamy sprawdza się najlepiej? Gdzie ich szukać oraz jakie modele biznesowe warto wybrać?
Poznaj metody budowania społeczności, zobacz gdzie szukać graczy, poznaj modele biznesowe oraz jak zarządzać grą z poziomu Google Play Console.