Kurs landing page fundamenty konwertującej strony

69

Kompletny przewodnik na temat projektowania udanej, konwertującej i użytecznej strony docelowej.

Poziom: podstawy
Data wydania: 2022
Czas trwania: 2 godziny

Czego się nauczysz?

Ten kurs poprowadzi Cię przez podstawy projektowania elementów na potrzeby stron docelowych. W tym szkoleniu pokażę Ci najczęstsze błędy popełniane przez projektantów, copywriterów oraz marketerów, podczas planowania strony landing page. Poznasz wiele projektowych taktyk kryjących się za najskuteczniejszymi stronami docelowymi.

Nauczę Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć o tworzeniu zoptymalizowanych stron docelowych, które pomogą Ci zdobyć nowych klientów. Pokażę sekrety i taktyki, które stanowią fundament stron typu landing page. Podczas trwania kursu poznasz wiele ciekawych przykładów różnych witryn znanych firm – tych udanych i tych z błędami.

  • jakie są zasady skutecznej strony docelowej?
  • jak budować poszczególne sekcje?
  • jak powinna wyglądać sekcja okładki?
  • jak tworzyć przekonywujący dowód społeczny?
  • jak stosować ikony oraz wyróżniki?
  • jakich błędów projektowych unikać?
  • jak zwrócić uwagę na nagłówki?
  • jak zaprojektować dobry formularz?
  • jak przyciągnąć klienta na różnych etapach lejka?

Dla kogo jest ten kurs?

  • Początkujący projektanci, marketerzy, właściciele firm, którzy chcą ulepszyć swoje strony docelowe.
  • Dla osób, które chcą zwiększyć konwersję za pomocą strony docelowej.

Zadbaj o najważniejsze elementy strony

Wiele osób wydaje pieniądze na reklamy, kierując ruch na strony docelowe, które nie są zoptymalizowane pod kątem konwersji oraz są nieodpowiednio zaprojektowane, nie zapewniając dobrego ux.

Dlatego w tym kursie chcę Ci pokazać na jakie elementy zwrócić uwagę, myśląc o dobrych wrażeniach użytkownika. Zaczynając od góry strony, opowiem Ci o sekcji okładki czyli tzw. hero section. Zobaczysz jak powinna wyglądać taka sekcja, jaki powinna posiadać nagłówek.

Idąc dalej zapoznasz się z kolejnymi sekcjami, gdzie pokażę Ci jak przekazać wartość. Opowiem Ci również o elementach typograficznych, które razem z copywritingiem potrafią zdziałać cuda.

Ponadto przekonasz się jak tworzyć angażujące przyciski akcji czy konwertujące formularze. Nie zabraknie również lekcji o typowych błędach na stronach docelowych. A wszystko to poparte prawdziwymi przykładami.

Kurs nie tylko dla projektantów

Nie musisz być zawodowym projektantem, by wdrożyć wiedzę, którą wyniesiesz z tego kursu. Nie potrzebujesz umiejętności kodowania, by zastosować poznane techniki. Musisz wiedzieć, że nie jest to kurs programowania stron. Celem jest przekazanie dobrych praktyk projektowania, które wpływają na konwersję.

  • Jak korzystać z różnych zasad psychologicznych jak dowód społeczny, by zbudować zaufanie?
  • Jak za pomocą nagłówka przekonać klienta do konwersji?
  • Jak stworzyć wyjątkową propozycję wartości?

1. Cechy dobrego landing page
2. Minimalizm
3. Nagłówki
4. Przyciski CTA
5. Case study landing page
6. Częste błędy projektowe
7. Dowody społeczne
8. Sekcja FAQ
9. Formularze
10. Etapy lejka

Dodaj ocenę