Czego się nauczysz?
Pod koniec tego kursu będziesz posiadać wiedzę i umiejętności, które pozwolą skutecznie zarządzać komunikacją w social media. Ten kurs jest dla każdego, kto chce rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i budować silniejsze relacje zarówno firmowe jak i osobiste, wykorzystując najpopularniejsze portale społecznościowe.
- Zwiększysz świadomość marki
- Dowiesz się co to jest storytelling
- Poznasz niecodzienne miejsca, gdzie mogą przebywać Twoi klienci
- Zobaczysz czym charakteryzuje się kontrowersyjny marketing
- Opowiem Ci jak zarządzać kryzysem w social media
- Pokażę Ci jak promować markę osobistą
- Dowiesz się czym jest recykling treści
- Zobaczysz sposoby aktywowania społeczności
Dla kogo jest ten kurs?
- Ten kurs jest przeznaczony dla właścicieli firm, menedżerów i specjalistów PR , którzy są odpowiedzialni za reputację firmy.
- Będzie to dobry wybór dla osób, które samodzielnie chcą budować wizerunek kanałami social media.
Techniki wyszukiwania
Wyszukiwarka Google, to jedno z głównych narzędzi z jakiego korzystasz, chcąc odnaleźć interesujące dane. Dlatego pierwszy rozdział kursu został poświęcony pracy z wyszukiwarką Google. Poznasz operatory, dzięki którym sprecyzujesz zapytanie. Pokażę Ci również jak uruchomić zaawansowane funkcje wyszukiwarki Google oraz jak bezpiecznie wyszukiwać dane.
- Jak działają operatory Google?
- Jak działają alerty?
- Jak korzystać z zaawansowanych funkcji wyszukiwarki?
- Jak wyszukiwać obrazem?
- Jak korzystać z Google Trends?
- Jak zabezpieczyć swoje konto Google?
Wielokanałowość działań
W kursie poznasz wiele przykładów, dobrze prowadzonych kanałów social media, zarówno dużych firm jak marek osobistych. Pokażę Ci ciekawe profile, z których warto brać przykład oraz w jakie sposoby komunikacji warto zainwestować swój czas. Zdobędziesz fundament, którego potrzebujesz, aby odnieść sukces w mediach społecznościowych.
- Poznaj ciekawe profile na Facebooku
- Zainspiruj się kontami z Instagrama
- Zobacz jak wykorzystać TikToka
Jak odnaleźć się w gąszczu informacji?
Dzięki metodom poznanym w tym kursie, wzrośnie Twoja świadomość prowadzenia profili społecznościowych, co pozwoli Ci poprawić relacje ze stałymi klientami lub przyciągnąć nowych. Dobre zrozumienie zasad jakimi kierują się kanały social media, pozwoli Ci czuć się pewniej i komfortowo we wszelkich interakcjach na tych portalach.