Kurs Cinema 4d + Redshift

79

Naucz się tworzenia profesjonalnej wizualizacji sceny w bardzo szybkim tempie za pomocą Redshift.

Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2021
Czas trwania: 4 godziny 50 minut

Co w kursie?

Tematem tego kursu jest przejście przez proces modelowania, po renderowanie sceny w silniku Redshift. Podczas kursu dowiesz się wielu nowych informacji na temat modelowania obiektów, poznasz różne metody na tworzenie skomplikowanych kształtów i zobaczysz jak modyfikatory mogą przyśpieszyć etap modelowania.

Następnie zapoznasz się z możliwościami bardzo szybkiego silnika renderowania, jakim jest Redshift. Zobaczysz jak w ekspresowym tempie Twoje modele przemienią się w realistyczną scenę. Poznasz najważniejsze opcje tego silnika oraz zobaczysz czym wyróżnia się od konkurencji.

Czego się nauczysz?

  • szybkiego modelowania na siatce
  • stosowania modyfikatorów
  • posługiwania się narzędziami typu transfer, bezier
  • modelowania złożonych kształtów oraz detali
  • ustawienia świateł i refleksów świetlnych w Redshift
  • korzystania z możliwości teksturowania w Redshift

Dla kogo jest ten kurs?

Użytkownicy średnio zaawansowani w Cinema 4D, chcący poznać nowy silnik renderowania.

Naucz się modelować szczegółowe obiekty

W pierwszym etapie tego kursu chcę Ci pokazać w prostych krokach, jak można modelować złożone kształty, w bardzo szybki sposób. Dowiesz się jak za pomocą modyfikatorów przyśpieszyć proces modelowania oraz poznasz wiele sposobów na wymodelowanie wgłębień i wypukłości.

Poznaj silnik Redshift i przyśpiesz swoją pracę

Jeśli proces renderowanie kojarzy Ci się z czymś mozolnym i powolnym, to znak, że nie znasz jeszcze silnika Redshift. To pierwszy na świecie, w pełni akcelerowany przez GPU, stronniczy silnik renderowania.

Jest to niesamowicie szybki silnik, który znacznie przyśpieszy proces renderingu, poprzez „oszukiwanie” przepływu pracy w przypadku niefotorealistycznych prac. Redshift nazywa swoje okno IPR „RenderView” czyli użytkownicy mogą oglądać renderowaną scenę niemal w czasie rzeczywistym, ponieważ Redshift wykorzystuje do renderowania procesory graficzne.

Ekspresowe renderowanie

W kursie pokażę Ci zestaw zaawansowanych funkcji w Redshift. Zapoznasz się z jego możliwościami cieniowania, teksturowania, ustawienia kamer, manipulacją światłem oraz korzystania z korekcji kolorów, magic bullets looks, post effects.  Pokażę Ci proste opcje ustawień w Redshift, a także ustawienia profesjonalne, aby uzyskać optymalny wynik.

Modelowanie scena 1
1. Modelowanie na siatce, kształty
2. Detale, przeszycia
3. Kąty – nogi krzesła

 

Redshift scena 1 rendering
4. Ustawienie świateł – Redshift
5. Redshift – teksturowanie
6. Refleksy świetlne, kolor korekcja

 

Szybkie modelowanie scena 2
7. Modelowanie
8. Sposoby na modyfikowanie powierchni
9. Sposoby na płynne zagięcia obiektów
10.Sposoby na dzielenie
11.Sposoby na wcięcia, wgłebienia, wypukłości
12. Praca z narzędziem Bezier

 

Redshift – scena 2 rendering
13. Teksturowanie
14. Materiały w shader graph
15. Kolory i kamera
16. Ustawienia kamery

Dodaj ocenę