Czego się nauczysz?
- tworzyć proste aplikacji
- operować na tablicach
- korzystać z klas, pętli, obiektów, modyfikatorów
- pojęcia polimorfizmu oraz dziedziczenia
- dodawania zewnętrznych bibliotek
- trików programowania
Dla kogo jest ten kurs?
Dla początkujących. Ten kurs wideo to obowiązkowa lektura dla początkującego programisty, stanowi on doskonałe wprowadzenie do języka C Sharp. Będzie to również bardzo dobry wybór dla chcących odświeżyć podwaliny programowania obiektowego w C#.
Programista – opłacalny zawód
W dzisiejszych czasach nauka programowania stała się obecnie tak popularna jak nauka języków obcych. Już od najmłodszych lat dzieci poznają różnego rodzaju języki programowania. Nic dziwnego ponieważ deficyt na dobrych programistów stale rośnie.
Rozwój technologi i cyfryzacji sprawia, że dobry programista jest dziś rozchwytywany przez pracodawców. Szacuje się, że za kilka lat popyt na programistów jeszcze bardziej wzrośnie i będzie to jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów. Jeśli chcesz zdobyć zawód z godnymi warunkami pracy i dobrą pensją zacznij naukę programowania.
Podstawy pisania aplikacji
Swoją przygodę możesz rozpocząć od popularnego języka jakim jest C# wchodzącego w skład platformy .NET. Język ten stanowi mieszankę najlepszych wartości Javy oraz C++. Jest to jedna z podstawowych technologi pomocnych przy tworzeniu aplikacji desktopowych, mobilnych oraz internetowych. Język ten cechują bogate biblioteki co umożliwia dynamiczne tworzenie kodu.
Razem z naszym kursem poznasz sposoby na obiektowe programowanie aplikacji. Zaczniesz od podstaw, by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień.
Hello World
Przygotujesz sobie środowisko pracy jakim jest Visual Community 2015, zapoznasz się ze strukturą języka C# oraz najważniejszymi cechami. Opanowanie tych wiadomości da Ci przepustkę i pozwoli przejść do nieco bardziej zaawansowanej aplikacji.
Obiektowe programowanie
Kalkualtor twoja pierwsza mała aplikacja. W tej części kursu zobaczysz jak wygląda tworzenie aplikacji w praktyce. Opanujesz takie zagadnienia jak instrukcje warunkowe, metody statystyczne oraz obsługę błędów. Dowiesz się co to jest zasada DRY (Don’t Repeat Yourself) oraz KISS (Keep It Simple Stupid).
W kursie postawiliśmy na programowanie obiektowe dlatego też w kolejnej części zostaniesz wprowadzony do obiektowego programowania gdzie nauczysz posługiwać się zmiennymi, pętlami. Zobaczysz jak tworzyć obiekty oraz interfejsy.
Nauczysz się korzystania z instrukcji warunkowych, tablic, funkcji oraz dziedziczenia. Podczas programowania odkryjesz również nieco bardziej zaawansowane zagadnienia jakimi jest przeciążanie metod, użycie klas z innych projektów, dodawanie zewnętrznych bibliotek do projektu czy też przeciążanie konstruktorów.