Projektowanie grafiki identyfikacji wizualnej

59

Naucz się projektowania grafiki na potrzeby identyfikacji wizualnej oraz na potrzeby internetu. Kurs to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat projektowania graficznego oraz elementów identyfikacji wizualnej.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2018
Czas trwania: 5 godzin

Czego się nauczysz?

Kurs to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat projektowania graficznego. Dowiesz się tutaj m.in. co to jest kerning, co to są spady, dlaczego warto stosować kontrast i wyrównania, jak manipulować fontem, jak dobierać kolory, co to są obiekty inteligentne, jak pracować z warstwami, maskami oraz kształtami.

  • projektowania spójnych grafik
  • tworzenia grafik reklamowych oraz na potrzeby internetu
  • elementów marketingu w grafice
  • tworzenia angażujących projektów
  • jak wygląda dobre logo
  • jak przeprowadzić poprawnie redesign logo
  • przedstawiania projektów klientowi
  • jak zapisać projekt do drukarni
  • jak uniknąć błędów edytorskich

Dla kogo jest ten kurs?

Dla osób, które poznały już podstawy Photoshopa. Znajomość narzędzi Photoshopa oraz poruszanie się po interfejsie jest mile widziana.

Zbuduj silny wizerunek firmy

Jeśli nie posiadasz odpowiedniej wiedzy na temat zasad projektowania grafiki lub Twoje dotychczasowe projekty nie przyciągają klientów, zapoznaj się z tym kursem. Poznasz w nim zasady budowania spójnej i skutecznej identyfikacji wizualnej. W kursie zobaczysz w praktyce jak projektować poszczególne elementy grafiki biznesowej, zaczynając od wymyślania znaku graficznego czyli sygnetu dla Twojej firmy. Następnie wybierzesz krój fontu oraz kolory, które będą reprezentować Twoją markę.

Praktyka oraz teoria projektowania grafiki użytkowej

W kursie znajdziesz również podstawowe zasady kreowania wizerunku firmy. To właśnie dzięki nim dowiesz się jaki układ powinna mieć ulotka, by zachęcała do skorzystania z oferty, co to jest call to action, jakich barw używać oraz jakie fonty zastosować by oferta była skuteczna. Poznasz również podstawowe zasady dotyczące psychologii kolorów. W kursie dowiesz się dlaczego niektóre marki odnoszą sukces, a inne są skazane na niepowodzenie. Zobaczysz dobre i złe praktyki kreowania wizerunku firmy opierając się na przykładach największych marek. W części teoretycznej nauczysz się również jakie powinno być dobre i ponadczasowe logo.

Dowiesz się co to jest rebranding, redesign i jakie korzyści oraz niebezpieczeństwa niesie za sobą. Tutaj pokażemy Ci przykłady udanego oraz nieudanego redesignu znanych marek. Zobaczysz jakie elementy powinny znaleźć się na ulotce, wizytówce oraz papierze firmowym, a jakich lepiej się wystrzegać.

Grafika na potrzeby social media

Szkolenie porusza nie tylko elementy projektowania grafiki reklamowej lecz również obejmuje zagadnienia projektowania grafiki na potrzeby internetu. Porady te pozwolą Ci tworzyć angażujące i sprzedające grafiki w social media. Dodatkowo poznasz jedne z najlepiej prowadzonych profili social media w Polsce.

Narzędzia oraz przygotowanie do druku

Poznasz również kilkanaście stron i narzędzi przydatnych w pracy grafika. Pomogą Ci one dobrać kolory, znaleźć odpowiedni font, pobrać mockupy oraz ikony. Pamiętaj, że etap zaprojektowania grafiki nie kończy Twojej pracy. Dlatego warto byś zapoznał się z kolejną lekcją gdzie nauczysz się przygotowywać swoje projekty do druku. Zobaczysz jak wystrzegać się błędów edytorskich.

1. Czym jest identyfikacja wizualna
2. Psychologia barw
3. Jakie powinno być logo
4. Znak graficzny w logo, sygnet
5. Dobór kolorów logo
6. Typografia logo
7. Redesign logo – teoria
8. Redesign logo – casestudy
9. Projekt ulotki
10. Wizytówka – marketing
11. Wizytówka – projektowanie
12. Papier firmowy
13. Media społecznościowe – marketing
14. Projektowanie grafiki media społecznościowe
15. Tworzenie mockupów
16. Jak przygotować plik do druku
17. Błędy edytorskie

Dodaj ocenę