Co w kursie?
W tym kursie poznasz narzędzia, które pomogą Ci zautomatyzować prowadzone działania, bez względu na to czy potrzebujesz automatyzacji przy pracy w social media, umawianiu spotkań, korzystaniu z maila czy tworzeniu treści. Głównym motywem będzie tutaj świetne narzędzie Zapier, które wykorzystasz do automatyzacji procesów biznesowych i przepływów pracy. Nauczysz się tworzyć proste automatyzacje łączące ze sobą dwie aplikacje oraz skomplikowane procesy, które zintegrują ze sobą cztery aplikacje jednocześnie.
Poznasz również narzędzia zwiększające wydajność pracy jak:
- Calendly, które zwiększy wydajność umawiania spotkań
- Typeform, dzięki któremu utworzysz ankiety oraz formularze
- Campaign Monitor pomoże Ci stworzyć email marketing
Czego się nauczysz?
- jak automatyzować ze sobą narzędzia w Zapier
- nauczysz się definiować triggery
- wykorzystasz punkty wspólne Zapier
- zautomatyzujesz więcej niż 2 aplikację ze sobą
- utworzysz spotkania i przypomnienia w Calendly
- zintegrujesz Calendly z innymi aplikacjami
- stworzysz ankiety i formularze w Typeform
- wdrożysz Typeform do WordPressa
- wykorzystasz różne przepływy pracy Typeform
- zbudujesz email marketing w Campaign Monitor
Dla kogo jest ten kurs?
- właściciele firm, konsultanci, menedżerowie i wszyscy, którzy chcą zautomatyzować powtarzalne zadania oraz zwiększyć codzienną wydajność
Po co mi automatyzacja?
Pracując w biznesie online, co jakiś czas zwiększasz liczbę aplikacji, z których korzystasz, aby Twoja firma się rozwijała. Do przyśpieszenia pracy korzystasz z różnych aplikacji, jak systemy mailowe, dyski w chmurze, serwisy społecznościowe, konta pocztowe, systemy CRM, ERP, programy graficzne itd. Nim się obejrzysz, a odnalezienie się w tym wszystkim będzie bardzo trudne.
I w tym momencie potrzeba Ci automatyzacji, która zepnie ze sobą wszystkie te usługi. Dzięki temu zaoszczędzić czas i zobaczysz, że połowa procesów może odbywać się bez Twojego udziału.
Zwiększ wydajność z Calendly
Pierwszą aplikacją jaką wykorzystasz przy zwiększaniu wydajności pracy, będzie Calendly. To zaawansowany kalendarz, który pozwoli Ci zarządzać spotkaniami. Pokażę Ci, jak dodać do Calendly automatyzację w postaci przypomnienia o spotkaniu w aplikacjach typu Zoom. Ponadto umożliwisz zadawanie pytań gościom, skonfigurujesz powiadomienia, wdrożysz formularze oraz opcję zbierania płatności.
Twórz ankiety z Typeform
Kolejnym narzędziem, które warto poznać myśląc o zwiększaniu wydajności oraz automatyzacji jest Typeform. Nauczysz się tworzyć formularze i ankiety, na które ludzie będę chętniej odpowiadać. Pokażę Ci jak osadzić utworzone ankiety na stronie opartej o WordPressa bez znajomości programowania. Użyjesz skomplikowanego przepływu pracy, który pozwoli Ci wyświetlać różne pytania, w zależności do tego jakich odpowiedzi udzieliła ankietowana osoba.
Campaign Monitor czyli email marketing
Następne narzędzie omówione w kursie, które pozwoli Ci tworzyć świetne automatyzacje w email marketingu. Zobaczysz jak wdrożyć tagi, tworzyć automatyczne kampanie, jak zarządzać subskrybentami, jak tworzyć maile pod względem graficznym korzystając z metody przeciągnij i upuść. Zobaczysz jak stworzyć taki workfollow, który wyświetli różne treści, biorąc pod uwagę to, czy subskrybent otworzy maila, kliknie w link, a może nie wykona żadnego działania.
Poznaj Zapier
W tym szkoleni poznasz prawdziwe i praktyczne przykłady automatyzacji Zapier, dzięki temu zyskasz dawkę inspiracji, jak można wykorzystać to narzędzie. Na początek podam Ci jedną z najprostszych automatyzacji czyli połączenie Gmail z dyskiem Goola, co pozwoli Ci automatycznie zapisywać załączniki, odebrane z Twojej poczty.
A może chciałbyś automatycznie udostępniać posty, gdy na dysku Google pojawi się nowa prezentacja? Nauczę Cię również integrować Evernote z
Google Calendar, co pozwoli Ci zautomatyzować proces udostępniania notatek oraz umawiania spotkań. Ponadto dowiesz się, jak korzystać ze skomplikowanej, wieloetapowej automatyzacji, aby zautomatyzować więcej niż 2 aplikacje ze sobą. Zobaczysz również jak stworzyć automatyczne udostępnienie wpisów w WordPressie korzystając z Linkedin oraz Evernote.
Oprócz tego zintegrujesz Zapier z takimi usługami jak:
- Twitter + Gmail
- Twitter + Arkusze Google
- Twitter + Google Slides
- Evernote + Google Calendar
- WordPress + Linkedin + Evernote
- Buffer + Typeform + Mail + Social
Mariusz Mańka –
To był świetny kurs wprowadzający. Czułem, że poprowadził mnie przez wiele różnych narzędzi których wcześniej nie znałem. Nieoceniony zasób. Dobra robota!