1 Ocena

Kurs Zapier, Calendly, Typeform, Campaign Monitor – jak zautomatyzować biznes

75

Przestań marnować czas na powtarzające się zadania, zautomatyzuj swoje procesy oraz zwiększ wydajność i spójność procesów.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 3 godziny 40 minut

Co w kursie?

W tym kursie poznasz narzędzia, które pomogą Ci zautomatyzować prowadzone działania, bez względu na to czy potrzebujesz automatyzacji przy pracy w social media, umawianiu spotkań, korzystaniu z maila czy tworzeniu treści. Głównym motywem będzie tutaj świetne narzędzie Zapier, które wykorzystasz do automatyzacji procesów biznesowych i przepływów pracy. Nauczysz się tworzyć proste automatyzacje łączące ze sobą dwie aplikacje oraz skomplikowane procesy, które zintegrują ze sobą cztery aplikacje jednocześnie.

Poznasz również narzędzia zwiększające wydajność pracy jak:

  • Calendly, które zwiększy wydajność umawiania spotkań
  • Typeform, dzięki któremu utworzysz ankiety oraz formularze
  • Campaign Monitor pomoże Ci stworzyć email marketing

Czego się nauczysz?

  • jak automatyzować ze sobą narzędzia w Zapier
  • nauczysz się definiować triggery
  • wykorzystasz punkty wspólne Zapier
  • zautomatyzujesz więcej niż 2 aplikację ze sobą
  • utworzysz spotkania i przypomnienia w Calendly
  • zintegrujesz Calendly z innymi aplikacjami
  • stworzysz ankiety i formularze w Typeform
  • wdrożysz Typeform do WordPressa
  • wykorzystasz różne przepływy pracy Typeform
  • zbudujesz email marketing w Campaign Monitor

Dla kogo jest ten kurs?

  • właściciele firm, konsultanci, menedżerowie i wszyscy, którzy chcą zautomatyzować powtarzalne zadania oraz zwiększyć codzienną wydajność

Po co mi automatyzacja?

Pracując w biznesie online, co jakiś czas zwiększasz liczbę aplikacji, z których korzystasz, aby Twoja firma się rozwijała. Do przyśpieszenia pracy korzystasz z różnych aplikacji, jak systemy mailowe, dyski w chmurze, serwisy społecznościowe, konta pocztowe, systemy CRM, ERP, programy graficzne itd. Nim się obejrzysz, a odnalezienie się w tym wszystkim będzie bardzo trudne.

I w tym momencie potrzeba Ci automatyzacji, która zepnie ze sobą wszystkie te usługi. Dzięki temu zaoszczędzić czas i zobaczysz, że połowa procesów może odbywać się bez Twojego udziału.

Zwiększ wydajność z Calendly

Pierwszą aplikacją jaką wykorzystasz przy zwiększaniu wydajności pracy, będzie Calendly. To zaawansowany kalendarz, który pozwoli Ci zarządzać spotkaniami. Pokażę Ci, jak dodać do Calendly automatyzację w postaci przypomnienia o spotkaniu w aplikacjach typu Zoom. Ponadto umożliwisz zadawanie pytań gościom, skonfigurujesz powiadomienia, wdrożysz formularze oraz opcję zbierania płatności.

Twórz ankiety z Typeform

Kolejnym narzędziem, które warto poznać myśląc o zwiększaniu wydajności oraz automatyzacji jest Typeform. Nauczysz się tworzyć formularze i ankiety, na które ludzie będę chętniej odpowiadać. Pokażę Ci jak osadzić utworzone ankiety na stronie opartej o WordPressa bez znajomości programowania. Użyjesz skomplikowanego przepływu pracy, który pozwoli Ci wyświetlać różne pytania, w zależności do tego jakich odpowiedzi udzieliła ankietowana osoba.

Campaign Monitor czyli email marketing

Następne narzędzie omówione w kursie, które pozwoli Ci tworzyć świetne automatyzacje w email marketingu. Zobaczysz jak wdrożyć tagi, tworzyć automatyczne kampanie, jak zarządzać subskrybentami, jak tworzyć maile pod względem graficznym korzystając z metody przeciągnij i upuść. Zobaczysz jak stworzyć taki workfollow, który wyświetli różne treści, biorąc pod uwagę to, czy subskrybent otworzy maila, kliknie w link, a może nie wykona żadnego działania.

Poznaj Zapier

W tym szkoleni poznasz prawdziwe i praktyczne przykłady automatyzacji Zapier, dzięki temu zyskasz dawkę inspiracji, jak można wykorzystać to narzędzie. Na początek podam Ci jedną z najprostszych automatyzacji czyli połączenie Gmail z dyskiem Goola, co pozwoli Ci automatycznie zapisywać załączniki, odebrane z Twojej poczty.

A może chciałbyś automatycznie udostępniać posty, gdy na dysku Google pojawi się nowa prezentacja? Nauczę Cię również integrować Evernote z
Google Calendar, co pozwoli Ci zautomatyzować proces udostępniania notatek oraz umawiania spotkań. Ponadto dowiesz się, jak korzystać ze skomplikowanej, wieloetapowej automatyzacji, aby zautomatyzować więcej niż 2 aplikacje ze sobą. Zobaczysz również jak stworzyć automatyczne udostępnienie wpisów w WordPressie korzystając z Linkedin oraz Evernote.

Oprócz tego zintegrujesz Zapier z takimi usługami jak:

  • Twitter + Gmail
  • Twitter + Arkusze Google
  • Twitter + Google Slides
  • Evernote + Google Calendar
  • WordPress + Linkedin + Evernote
  • Buffer + Typeform + Mail + Social

Calendly
Calendly wstęp
Panel Calendly

Typeform
Typeform – wstęp
Typeform – projekt oraz przegląd funkcji
Dodawanie do witryny oraz integracja
Typeform automatyzacja

Campaign Monitor
Campaign Monitor – przegląd
Campaign Monitor – automatyzacja

Buffer
Podstawy Buffer

Zapier
Zapier – wstęp
Google Slides oraz inne integracje
Evernote + Calendar + Gmail
Zapier WordPress, LinkedIn, Evernote
Pełna automatyzacja Buffer, Typeform, Mail oraz Social

  1. Mariusz Mańka

    To był świetny kurs wprowadzający. Czułem, że poprowadził mnie przez wiele różnych narzędzi których wcześniej nie znałem. Nieoceniony zasób. Dobra robota!

Dodaj ocenę