Kurs Zapier, Calendly, Typeform, Campaign Monitor – jak zautomatyzować biznes

75

Przestań marnować czas na powtarzające się zadania, zautomatyzuj swoje procesy oraz zwiększ wydajność i spójność procesów.

Poziom: podstawy
Data wydania: 2021
Czas trwania: 3 godziny 40 minut

Co w kursie?

W tym kursie poznasz narzędzia, które pomogą Ci zautomatyzować prowadzone działania, bez względu na to czy potrzebujesz automatyzacji przy pracy w social media, umawianiu spotkań, korzystaniu z maila czy tworzeniu treści. Głównym motywem będzie tutaj świetne narzędzie Zapier, które wykorzystasz do automatyzacji procesów biznesowych i przepływów pracy. Nauczysz się tworzyć proste automatyzacje łączące ze sobą dwie aplikacje oraz skomplikowane procesy, które zintegrują ze sobą cztery aplikacje jednocześnie.

Poznasz również narzędzia zwiększające wydajność pracy jak:

  • Calendly, które zwiększy wydajność umawiania spotkań
  • Typeform, dzięki któremu utworzysz ankiety oraz formularze
  • Campaign Monitor pomoże Ci stworzyć email marketing

Czego się nauczysz?

  • jak automatyzować ze sobą narzędzia w Zapier
  • nauczysz się definiować triggery
  • wykorzystasz punkty wspólne Zapier
  • zautomatyzujesz więcej niż 2 aplikację ze sobą
  • utworzysz spotkania i przypomnienia w Calendly
  • zintegrujesz Calendly z innymi aplikacjami
  • stworzysz ankiety i formularze w Typeform
  • wdrożysz Typeform do WordPressa
  • wykorzystasz różne przepływy pracy Typeform
  • zbudujesz email marketing w Campaign Monitor

Dla kogo jest ten kurs?

  • właściciele firm, konsultanci, menedżerowie i wszyscy, którzy chcą zautomatyzować powtarzalne zadania oraz zwiększyć codzienną wydajność

Po co mi automatyzacja?

Pracując w biznesie online, co jakiś czas zwiększasz liczbę aplikacji, z których korzystasz, aby Twoja firma się rozwijała. Do przyśpieszenia pracy korzystasz z różnych aplikacji, jak systemy mailowe, dyski w chmurze, serwisy społecznościowe, konta pocztowe, systemy CRM, ERP, programy graficzne itd. Nim się obejrzysz, a odnalezienie się w tym wszystkim będzie bardzo trudne.

I w tym momencie potrzeba Ci automatyzacji, która zepnie ze sobą wszystkie te usługi. Dzięki temu zaoszczędzić czas i zobaczysz, że połowa procesów może odbywać się bez Twojego udziału.

Zwiększ wydajność z Calendly

Pierwszą aplikacją jaką wykorzystasz przy zwiększaniu wydajności pracy, będzie Calendly. To zaawansowany kalendarz, który pozwoli Ci zarządzać spotkaniami. Pokażę Ci, jak dodać do Calendly automatyzację w postaci przypomnienia o spotkaniu w aplikacjach typu Zoom. Ponadto umożliwisz zadawanie pytań gościom, skonfigurujesz powiadomienia, wdrożysz formularze oraz opcję zbierania płatności.

Twórz ankiety z Typeform

Kolejnym narzędziem, które warto poznać myśląc o zwiększaniu wydajności oraz automatyzacji jest Typeform. Nauczysz się tworzyć formularze i ankiety, na które ludzie będę chętniej odpowiadać. Pokażę Ci jak osadzić utworzone ankiety na stronie opartej o WordPressa bez znajomości programowania. Użyjesz skomplikowanego przepływu pracy, który pozwoli Ci wyświetlać różne pytania, w zależności do tego jakich odpowiedzi udzieliła ankietowana osoba.

Campaign Monitor czyli email marketing

Następne narzędzie omówione w kursie, które pozwoli Ci tworzyć świetne automatyzacje w email marketingu. Zobaczysz jak wdrożyć tagi, tworzyć automatyczne kampanie, jak zarządzać subskrybentami, jak tworzyć maile pod względem graficznym korzystając z metody przeciągnij i upuść. Zobaczysz jak stworzyć taki workfollow, który wyświetli różne treści, biorąc pod uwagę to, czy subskrybent otworzy maila, kliknie w link, a może nie wykona żadnego działania.

Poznaj Zapier

W tym szkoleni poznasz prawdziwe i praktyczne przykłady automatyzacji Zapier, dzięki temu zyskasz dawkę inspiracji, jak można wykorzystać to narzędzie. Na początek podam Ci jedną z najprostszych automatyzacji czyli połączenie Gmail z dyskiem Goola, co pozwoli Ci automatycznie zapisywać załączniki, odebrane z Twojej poczty.

A może chciałbyś automatycznie udostępniać posty, gdy na dysku Google pojawi się nowa prezentacja? Nauczę Cię również integrować Evernote z
Google Calendar, co pozwoli Ci zautomatyzować proces udostępniania notatek oraz umawiania spotkań. Ponadto dowiesz się, jak korzystać ze skomplikowanej, wieloetapowej automatyzacji, aby zautomatyzować więcej niż 2 aplikacje ze sobą. Zobaczysz również jak stworzyć automatyczne udostępnienie wpisów w WordPressie korzystając z Linkedin oraz Evernote.

Oprócz tego zintegrujesz Zapier z takimi usługami jak:

  • Twitter + Gmail
  • Twitter + Arkusze Google
  • Twitter + Google Slides
  • Evernote + Google Calendar
  • WordPress + Linkedin + Evernote
  • Buffer + Typeform + Mail + Social

Calendly
Calendly wstęp
Panel Calendly

Typeform
Typeform – wstęp
Typeform – projekt oraz przegląd funkcji
Dodawanie do witryny oraz integracja
Typeform automatyzacja

Campaign Monitor
Campaign Monitor – przegląd
Campaign Monitor – automatyzacja

Buffer
Podstawy Buffer

Zapier
Zapier – wstęp
Google Slides oraz inne integracje
Evernote + Calendar + Gmail
Zapier WordPress, LinkedIn, Evernote
Pełna automatyzacja Buffer, Typeform, Mail oraz Social

Dodaj ocenę