Kurs Linkedin – jak prowadzić profil osobisty i biznesowy

49

Stwórz i zoptymalizuj profil osobisty i firmowy na Linkedin

Poziom: podstawy
Data wydania: 2020
Czas trwania: 3 godziny

Czego się nauczysz?

Jesteś na etapie poszukiwania pracy? Zależy Ci na wypromowaniu swojego nazwiska i zbudowaniu marki osobistej? Czy może chcesz nawiązać nowe kontakty biznesowe i dotrzeć do decyzyjnych osób w dużych firmach? Jeśli tak, to koniecznie zapoznaj się z tym kursem wideo, rekomendowanym dla początkujących osób, które dopiero poznają zalety Linkedin. Jeśli jesteś gotowy, aby przenieść swoją osobistą markę lub firmę na wyższy poziom to obejrzysz to szkolenie.

  • Zobaczysz jak działa mechanizm Linkedin
  • Jak stworzyć i skonfigurować profil osobisty oraz biznesowy
  • Jak zoptymalizować profil LinkedIn, aby uzyskać większą widoczność
  • Poznasz sztuczki marketingowe LinkedIn, aby przyciągnąć uwagę odbiorców
  • Dowiesz się jak zbudować sieć kontaktów
  • Zobaczysz casestudy marki Codewise
  • Przejrzysz płatne możliwości platformy
  • Znajdziesz nowe oferty pracy
  • Jak stworzyć animację całej sceny w Afterze
  • Zwiększysz sprzedaż swojej firmy

Dla kogo jest ten kurs?

  • Idealny dla firm, które chcą pozyskiwać nowe kontakty i relacje biznesowe
  • Dla osób, które chcą zbudować swoją osobistą markę na LinkedIn i zoptymalizować ją pod kątem znalezienia pracy
  • Ten kurs jest przeznaczony dla sprzedawców B2B, freelancerów, przedsiębiorców, marketerów, którzy chcą sprzedać swój produkt, umiejętności lub usługę

Linkedin od podstaw

Ten 3 godzinny kurs wideo nauczy Cię WSZYSTKIEGO, co musisz wiedzieć, aby Twój profil zainteresował potencjalnych klientów biznesowych lub w przypadku profilu osobistego – rekruterów. Przekonasz się jak proste strategie marketingowe pomogą Ci poszerzyć siatkę kontaktów. Zaczniesz od podstaw czyli poznania elementów platformy oraz utworzenia swojego profilu osobistego. Następnie przejdziesz do pozyskiwania nowych kontaktów i wyszukiwania znajomych. W kolejnych rozdziałach zobaczysz jak wykorzystać Linkedin w skutecznym budowaniu relacji B2B.

Wykorzystaj szansę

Wiele osób, niezależnie od tego, czy są to sprzedawcy, rekruterzy, freelancerzy, konsultanci czy przedsiębiorcy, zakładają profil na tej Linkedin i na tym ich działania się kończą. Nie dbają o jego prawidłową konfigurację oraz utrzymywanie relacji. Wykorzystaj tą szansę i razem z naszym kursem stwórz profil, który będzie generował leady. Przygotuj bogate w słowa kluczowe, ukierunkowane CV, które uzyska doskonałe wyniki w poszukiwaniu pracy. Zbuduj rozbudowaną sieć kontaktów zawodowych oraz buduj relacje biznesowe, które przełożą się na sprzedaż B2B.

Dlaczego warto poznać platformę Linkedin?

Platforma Linkedin jest jedną z popularniejszych witryn społecznościowych. Co różni ją od konkurentów, to fakt, że w głównej mierze stworzona została z myślą o rozwoju kariery oraz biznesu. Dlatego jeśli szukasz pracy lub prowadzisz firmę, to obecność Twojej osoby lub marki na Linkedin może pomóc dotrzeć do celu.

Być może oferujesz wspaniały i dopracowany produkt lub usługę. Jednak dobrze wiesz, że dotarcie do decyzyjnych osób w dużych firmach jest bardzo trudne. Osobiste wizyty oraz zimne telefony w takich sytuacjach często są nieskuteczne. A może od dłuższego czasu szukasz zatrudnienia? Męczy Cię już rozsyłanie CV, które owocuje brakiem odzewu? Na szczęście istnieje o wiele lepsza metoda na dotarcie do klientów biznesowych, rekruterów, przedsiębiorców. Większość z nich obecna jest na platformie Linekdin.

Niezastąpiony dla branży informatycznej

Linkedin szczególnie upodobała sobie branża oraz rekruterzy związani z informatyką, zwłaszcza z programowaniem. Większość dobrych ofert pracy związanych z rynkiem IT zostaje pozyskane właśnie przy pomocy tego portalu. Istnieje duża szansa, że ​​Twój przyszły pracodawca przeszuka Google i znajdzie Twój profil Linkedin. Dlatego tak ważne jest umiejętne zarządzanie swoją obecnością na Linkedin i utworzenie profilu, który będzie atrakcyjny dla rekruterów. W kursie stworzymy silny profil Linkedin, abyś mógł wyróżnić się wśród konkurencji.

Wstęp

1. Wstęp
1.1 Dlaczego LinkedIn
1.2 LinkedIn vs CV

Stworzenie i konfiguracja konta

2. Stworzenie I Konfiguracja Konta
2.1 Zdjęcie Profilowe oraz Personalizacja Tła
2.2 Nagłówek
2.3 Podsumowanie
2.4 Doświadczenie Zawodowe i Wolontariat
2.5 Edukacja
2.6 Umiejętności i Rekomendacje
2.7 Dodawanie Sekcji
2.8 Profil Publiczny

Sposoby budowania sieci kontaktów w LinkedIn Network

3.0 – Fundamenty budowania profesjonalnej sieci znajomości
3.1 Sposoby zdobywania kontaktów
3.2 Umiejętność Wyszukiwania
3.3 Grupy

Używanie LinkedIN w codziennych czynnościach

4.1 Kanal Aktywnosci
4.2 Podazaj za firmami i influencerami
4.3 Digital Footprint
4.4 Artykuły cz1
4.5 Artykuły cz2
4.6 Komunikator
4.7 LinkedIn Learning

Badanie rynku pracy

5.1 Rynek Pracy I Firm
5.2 Ustawienia Prywatności
5.3 LinkedIn Premium
5.4 Kopie Danych i Zamknięcie Konta

Optymalizacja profilu pod kątem biznesowym

6.0 Optymalizacja Profilu Pod Katem Biznesowym
6.1 Użytkownicy
6.2 Organiczne Wyniki Oraz Płatna Obecność
6.3 Budowanie Marki + Campaign Manager
6.4 Campaign Manager
6.5 Case Study Codewise

Podsumowanie

7.0 Podsumowanie

Dodaj ocenę