fbpx

Wtyczki Woocommerce zwiększające sprzedaż

[ 11 grudnia 2017 ]

Woocommerce posiada bardzo silną pozycję na rynku platform ecommerce. Nic dziwnego ponieważ praktycznie przy minimalnym nakładzie możemy mieć sklep z mnóstwem dodatkowych funkcjonalności. Wszystko za sprawą wtyczek, których Woocommerce posiada ogromną ilość. Wielkim plusem jest fakt, że część z nich otrzymamy zupełnie za darmo, za inne natomiast będziemy musieli zapłacić niezbyt wysoką cenę w stosunku do funkcji jakie oferują. Minusem natomiast jest to, że obecnie do Woocommerce mamy ponad 50.000 wtyczek i liczba ta stale rośnie. Dlatego też poszukiwania ciekawych wtyczek są bardzo żmudne i czasochłonne. My zrobiliśmy dla Was przegląd i wybraliśmy naszym zdaniem wtyczki, które pozwolą zwiększyć sprzedaż w Waszym sklepie.

 

 

Booster

Ta wtyczka to takie wszystko w jednym. Posiada mnóstwo dodatkowych funkcji, które mają jeden cel. Usprawnić nasz sklep. Dla przykładu dostajemy możliwość wprowadzenie globalnej zniżki dla wszystkich produktów jednym kliknięciem. Mamy tu ciekawą funkcję zaproponowania przez klienta ceny, którą chce dać za produkt, wyświetlanie różnych cen w zależności od roli użytkownika czy ustawienie hurtowych cen czyli im więcej klient kupi tym będzie niższa cena.  Dostajemy również możliwość zmiany strony z zamówieniem, zmianę domyślnych tekstów typu “dodaj do koszyka” czy też ustawienie czasowej dostępności produktu. Cena – darmowa.

 

 

Beeketing

Tutaj główną rolą wtyczki jest przede wszystkim nakłonienie klienta do powiększenia koszyka. Jak ? Na przykład poprzez oferowanie zniżki na zakup podobnych produktów, czy też tworzenie wyskakujących okienek popup oferujących kody rabatowe w momencie zamknięcia strony sklepu. Inna ciekawą funkcją jest oferowanie czasowe produktu czyli licznik, który odlicza czas do końca promocji lub limitowanej oferty. Inną ciekawa opcją jest oferowanie rabatu lub darmowej wysyłki jeśli wartość koszyka przekroczy ustawioną sumę. Wtyczka oferuje również mnóśtwo tzw. dowodów społecznych mówiących klientowi, że sklep żyje. Jedną z nich jest pasek z informacją w stylu “5 minut temu Bartek dokonał zakupu”

 

 

Woocommerce live sales

Około 85% odwiedzających opuszcza sklep bez dokonania zakupu. Wśród wielu powodów takiego stanu rzeczy jest brak zaufania do sklepu. Jednym z trików na podniesie autentyczności naszego sklepu są dowody społeczne czyli  pokazanie klientom, ze nasz sklep żyje i sprzedaje. Pomoże nam w tym kolejna wtyczka, której zadaniem jest wyświetlanie na żywo małego powiadomienia o tym, kto ostatnio coś zakupił w naszym sklepie. Gdy klient widzi, że ostatni zakup był 2 godziny temu jest o wiele spokojniejszy, że nie tylko on robi tutaj zakupy.

 

 

Woocomerce wishlist

Lista życzeń w naszym sklepie. Tutaj chyba nie trzeba się zbytnio rozpisywać ponieważ co raz więcej sklepów posiada taką opcję. Co ona nam daje ? Pozwala klientowi zapisać produkt do zakupienia na później. Czasem zdarza się, że klient nie może w danej chwili dokończyć zakupów np. nie ma środków na koncie lub łącze internetowe w pociągu jest niestabilne. Wtedy wystarczy dodać produkt do listy życzeń i dokończyć zakup w późniejszym czasie. Do tego klienci mogą takie listy życzeń udostępniać w serwisach społecznościowych sugerując co by chcieli dostać na prezent.

 

 

Woocommerce Sales Countdown

 

Alternatywy:

Finał – woocommerce Sales
YITH WOOCOMMERCE PRODUCT COUNTDOWN

Jak już wcześniej pisałem odliczanie wzmaga poczucie pilności i niedostępności produktu. Sprawia, że klient boi się, że produkt za chwile może być niedostępny więc lepiej nie czekać z jego zakupem. To bardzo częsty trik stosowany w sklepach. Motywuje klientów do podjęcia szybkich, spontanicznych działań zakupowych. Tym razem mamy dla Was parę wtyczek, które pozwalają na ustawienie odliczania przy danym produkcie gdzie możemy odliczać czas do końca promocji lub po prostu odliczać ile zostało dostępnych sztuk

 

 

Exit Coupon Pro

Ta wtyczka to ostatnia deska ratunku dla klientów, którzy postanowili opuścić nasz sklep nie robiąc w nim zakupów. Działanie jest bardzo proste. Gdy klient kursor myszki kieruje na krzyżyk zamknij w przeglądarce to wtyczka w tym momencie wyświetla okienko popup. W okienku możemy zaoferować kupon rabatowy co skutecznie może zachęcić klienta do tego, by jednak zrobił u nas zakupy. Oczywiście otrzymujemy możliwość pełnej konfiguracji wyglądu okienka.

 

 

Direct checkout

Dzięki tej wtyczce zakupy będą o wiele szybsze. Wtyczka ta po prostu pomija koszyk w procesie zamówienie i od razu kieruje klienta do strony zamówienia. Jak wiadomo im krótszy proces realizacji zakupu tym większa szansa, że klient nie opuści naszego sklepu.

 

 

Woocommerce Multiple Free Gift

Ta wtyczka pozwala obdarowywać klientów prezentami. To od Ciebie będzie zależeć w jaki sposób nagrodzisz klientów czy będzie to kupon rabatowy czy może darmowy produkt. Oczywiście masz możliwość ustawienia od jakiej ceny klientowi należy się darmowy prezent. Ciekawe pomysły do wykorzystania to kup jeden produkt, drugi dostaniesz gratis lub kup produkt X, a produkt Y dostaniesz za darmo.

 

 

Abandoned Cart Lite

Walka z opuszczonymi koszykami to jedno z większych zadań z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć prowadząc sklep. Okazuje się bowiem, że klienci z różnych powodów dodają produkt do koszyka, jednak nie dokończają zamówienia i opuszczają koszyk. Powodów może być wiele na przykład brak informacji o kosztach wysyłki czy formie płatności. Istnieje jednak wtyczka, która pozwoli Ci namierzyć takich klientów i zachęcić ich do powrotu do sklepu i dokończeniu zamówienia. Wtyczka po prostu wysyła maila do klientów, którzy nie dokończyli zamówienia. W rezultacie możesz odzyska średnio 30% porzuconych koszyków.

 

 

WooCommerce Extended Coupon Features

Jak sama nazwa wskazuje wtyczka poszerza funkcje kuponów rabatowych co pozwala na o wiele lepsze zarządzanie promocjami w sklepie. Możesz dla przykładu ustawić kupon gdy suma w koszyku przekroczy daną kwotę. Możesz obdarować klienta kuponem gdy ten wybierze określony typ wysyłki, formę płatności lub zakupi określone produkty.

 

 

Advanced Product Labels

Zaawansowane tworzenie etykiet przy nazwie produktów również może przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Wystarczy przy produkcie dać etykietę w stylu promocja, oferta ograniczona czy wyprzedaż, darmowa wysyłka, by zwiększyć jego sprzedaż. Oczywiście wszystko zależy od naszej wyobraźni. Dzięki tej wtyczce możemy stworzyć dla każdego produktu zupełnie różne etykiety ustawiając ich tekst, kolor, font.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *