fbpx
Kurs Photoshop projektowanie grafiki biznesowej

Kurs to prawdziwa skarbnica wiedzy i sztuczek projektowania graficznego. Dowiesz się tutaj m.in. co to jest kerning, co to są spady, dlaczego warto stosować kontrast i wyrównania, jak manipulować fontem, jak dobierać kolory, co to są obiekty inteligentne, jak pracować z warstwami, maskami oraz kształtami. Jednak szkolenie nie skupia się jedynie na praktycznym posługiwaniu się programem – w naszym przypadku jest to Photoshop.

    Poziom: zaawansowany

    Data wydania: 2016

    Czas trwania: 5 h

    Program: Photoshop CC

Co to jest identyfikacja wizualna ?

Identyfikacja wizualna to nic innego jak szereg elementów, które składają się na rozpoznawalność firmy. Elementy te tworzą charakterystyczną dla firmy całość ,dzięki której marka zostaje na długo w świadomości klientów. By identyfikacja wizualna była skuteczna musi zostać zaprojektowana świadomie i profesjonalnie, posiadać niepowtarzalny charakter, który zostanie zapamiętany i oczywiście musi być spójna tworząc jedną całość.

Identyfikacja wizualna pomaga Twojej firmie przebić się wśród gąszczu konkurencji. Wizytówki, papiery firmowe, ulotki oraz grafika internetowa, której używasz ma ogromny wpływ na to jak klienci postrzegają Twoją markę.

Czego się nauczysz ?

projektowania spójnych grafik

tworzenia grafik reklamowych oraz na potrzeby internetu

elementów marketingu w grafice

tworzenia angażujących projektów

jak wygląda dobre logo

jak przeprowadzić poprawnie redesign logo

przedstawiania projektów klientowi

jak zapisać projekt do drukarni

jak uniknąć błędów edytorskich
Dla kogo jest ten kurs ?
Dla osób, które poznały już podstawy Photoshopa
znajomość narzędzi Photoshopa oraz poruszanie się po interfejsie jest mile widziana.
Dla każdego kto zajmuje się grafika
Natomiast jeśli zawodowo zajmujesz się grafiką i sprzedajesz swoje projekty to z pewnością zainteresuje Cię temat prezentacji swoich projektów klientowi. Właśnie dla tego przygotowaliśmy lekcje,w której omówimy jak najlepiej przekazać projekt klientowi, jak stworzyć makietę czyli mockup.
Zbuduj silny wizerunek firmy

Jeśli nie posiadasz odpowiedniej wiedzy na temat zasad projektowania grafiki lub Twoje dotychczasowe projekty nie przyciągają klientów, zapoznaj się z tym kursem. Razem z nim poznasz zasady na zbudowanie spójnej i skutecznej identyfikacji wizualnej. W kursie zobaczysz w praktyce jak projektować poszczególne elementy grafiki biznesowej zaczynając od wymyślania znaku graficznego czyli sygnetu dla Twojej firmy, dobraniu czcionki oraz wybraniu odpowiednich kolorów, które będą reprezentować markę.

Praktyka oraz teoria projektowania grafiki użytkowej

W kursie znajdziemy również podstawowe zasady marketingu kreowania wizerunku firmy. To właśnie dzięki nim dowiesz się jaki układ powinna mieć ulotka, by zachęcała do skorzystania z oferty, co to jest call to action, jakich barw używać oraz czcionek używać by oferta była skuteczna. Poznasz również podstawowe zasady dotyczące psychologii kolorów. W kursie opowiadamy dlaczego niektóre marki odnoszą sukces, a inne są skazane na niepowodzenie. Porównujemy dobre i złe praktyki kreowania wizerunku firmy opierając się na przykładach największych marek. W części teoretycznej nauczysz się również jakie powinno być dobre i ponadczasowe logo.

Dowiesz się co to jest rebranding, redesign i jakie korzyści oraz niebezpieczeństwa niesie za sobą. Tutaj pokażemy Ci przykłady udanego oraz nieudanego redesignu znanych marek. Zobaczysz jakie elementy powinny znaleźć się na ulotce, wizytówce oraz papierze firmowym, a jakich lepiej się wystrzegać.

Grafika na potrzeby social media

Szkolenie porusza się nie tylko elementy grafiki reklamowej lecz również obejmuje zagadnienie projektowania i marketingu grafiki na potrzeby social media. Porady te pozwolą Ci tworzyć angażujące i sprzedające grafiki. Poznasz jedne z najlepiej prowadzonych profili w Polsce.

Narzędzia oraz przygotowanie do druku

Poznasz również kilkanaście stron i narzędzi przydatnych w pracy grafika. Pomogą one Ci dobrać kolory, znaleźć odpowiedni font, pobrać mockupy oraz ikonki. Pamiętaj, że etap zaprojektowania grafiki nie kończy Twojej pracy. Dlatego warto być zapoznał się z kolejną lekcja gdzie nauczysz się przygotowywać swoje projekty do druku, zobaczysz na co zwrócić uwagę, tak by drukarnia była zadowolona oraz jak wystrzegać się błędów edytorskich.

Spis lekcji

1. Czym jest identyfikacja wizualna
2. Psychologia barw
3. Jakie powinno być logo
4. Znak graficzny w logo, sygnet
5. Dobór kolorów logo
6. Typografia logo
7. Redesign logo – teoria
8. Redesign logo – casestudy
9. Projekt ulotki
10. Wizytówka – marketing
11. Wizytówka – projektowanie
12. Papier firmowy
13. Media społecznościowe – marketing
14. Projektowanie grafiki media społecznościowe
15. Tworzenie mockupów
16. Jak przygotować plik do druku
17. Błędy edytorskie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Bądź pierwszym recenzentem “Projektowanie grafiki biznesowej”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *