1 Ocena

Kurs Linkedin Ads podstawy reklamy

59

Rozwiń swoje umiejętności marketingu cyfrowego za pomocą reklam LinkedIn. Opanuj LinkedIn Ads od podstaw i dotrzyj do klienta biznesowego.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2020
Czas trwania: 2 godziny

Czego się nauczysz?

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz korzystać z LinkedIn, czy jesteś już na LinkedIn od kilku lat, w tym kursie nauczysz się nowych strategii zdobywania większej liczby potencjalnych klientów. Poznasz zasady działania i techniki tworzenia płatnych reklam na Linkedin, które już po paru dniach mogą wygenerować Ci pierwszych klientów.

Naukę rozpoczniesz od zapoznania się ze strukturą profilu i połączenia go z menadżerem reklam. Od razu zainstalujesz tag śledzący konwersję, dzięki czemu utworzysz remarketing w swoich reklamach. Przejdziesz przez cały proces tworzenia pierwszej kampanii reklamowej, od określenia celu, wybranie grupy odbiorców, po wizualne ustawienia reklamy.

  • Założysz konto reklamowe
  • Poznasz interfejs menadżera reklam
  • Zainstalujesz insight Tag na stronie
  • Poznasz sztuczki marketingowe LinkedIn, aby przyciągnąć uwagę odbiorców
  • Poznasz typy reklam
  • Wybierzesz cel kampanii
  • Ustawisz wszystkie opcje kampanii
  • Stworzysz własne grupy odbiorców
  • Ustawisz kampanie na szukanie pracowników
  • Utworzysz kampanie wideo

Dla kogo jest ten kurs?

  • Kurs będzie świetnym wyborem dla firm, które chcą dotrzeć z ofertą do klienta biznesowego
  • Dla marketingowców, którzy chcą poznać potencjał jaki drzemie w Linkedin Ads
  • Dla rekruterów szukających nowych pracowników

Stargetuj swoje reklamy

Linkedin Ads podobnie jak Facebook pozwala konkretnie targetować grupę odbiorców, do której będzie kierowana Twoja reklama. W tym szkoleniu pokażemy Ci jak określić odpowiednią grupę odbiorców, wybrać ich wiek, wykształcenie, stanowisko firmowe, dane demograficzne. Zobaczysz również jak tworzyć i zapisywać własne grupy odbiorców, dodawać wykluczenia lub dotrzeć do osób, które znają już Twoją markę.

Szukasz klienta biznesowego?

Wiele firm myśląc o płatnej reklamie swoje działania kieruje w stronę Facebooka lub Google Ads. Tymczasem często reklama utworzona na tych portalach rozczarowuje, skutkując przepaleniem budżetu oraz niską jakością leadów. Dzieje się tak często gdy promowane są produkty profesjonalne, skierowane głównie do firm i przedsiębiorstw.

Jako właściciel firmy lub marketer szukający klienta biznesowego nie jesteś skazany tylko na Facebooka, który przede wszystkim kojarzy się z rozrywką niż z biznesem. Osoby aktywnie myślące o biznesie spędzają czas na Linkedin, dzięki temu możesz wykorzystać potencjał reklamowy i dotrzeć wprost do przedsiębiorców. Twoja przewaga będzie o tyle skuteczniejsza, ponieważ reklamują się tam tylko nieliczni marketerzy.

Dlaczego warto poznać platformę Linkedin?

Jeśli chcesz promować swoją ofertę wśród profesjonalistów, lub dotrzeć do innych firm, LinkedIn jest miejscem, z którego warto skorzystać. Platforma posiada prawie 400 milionów użytkowników, co sprawia, że staje się najważniejszym medium społecznościowym, dedykowanym firmom oraz profesjonalistom. Każdy kto sprzedaje swoje produkty w modelu b2b, powinien być obecny na tym portalu.

  • idealny dla usług B2b
  • idealny do znalezienia pracownika
  • mniejsza konkurencja niż na Facebooku
  • mało kto wykorzystuje potencjał Linkedin Ads
  • dotrzesz do majętnego klienta

Wstęp

1.0 Wstęp
1.1 Kanały Marketingu
1.2 Niezbędne Elementy do Startu
1.3 Dostęp Do Strony
1.4 Typy Reklam

Praktyczne tworzenie reklamy

2.0 Linked Campaign Manager
2.1 Linked Insight Manager oraz WordPress
2.2 Cel Kampanii
2.3 Stworzenie Własnej Kampanii Cz. 1
2.4 Stworzenie Własnej Kampanii Cz. 2
2.5 Kampania Oferty Pracy
2.6 Kampania Multimedialna
2.7 Aktywa LinkedIn Campaign Manager
2.8 Podsumowanie

  1. Rafał

    Polecam, bardzo sprawne wprowadzenie do reklam. dzięki kursowi mam już za sobą pierwsza kampanię.

Dodaj ocenę