Kurs E-commerce – jak prowadzić sklep w praktyce

69

Jak stworzyć sklep, który pokochają Twoi klienci? Zobacz kurs, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2018
Czas trwania: 6 godzin

Czego się nauczysz?

Dzięki temu kursowi zobaczysz jak zbudować swoją markę w internecie i zwiększyć widoczność firmy w kanale e-commerce. Porady, które Ci przekażę poprawią Twoje wyniki finansowe. Pokażę Ci jak tanio i skutecznie prowadzić marketing sklepu, jak efektywnie prowadzić działania sprzedażowe.

  • Unikaj błędów
    Pokażę Ci na przykładach istniejących sklepów jakich błędów możesz uniknąć
  • Jak budować pozytywne doświadczenie w sklepie
    Zobaczysz jak poprawić elementy, by klient był zadowolony podczas całej ścieżki zakupowej w Twoim sklepie
  • Optymalizacja SEO
    Dowiesz się jak powinna wyglądać nawigacja w Twoim sklepie, podział kategorii oraz opisy produktowe
  • Jak poprawić UX w Twoim sklepie
    Przekonaj się jak tworzyć pozytywne relacje podczas zamówienia oraz po dokonaniu zakupów
  • Jak zwiększyć sprzedaż
    Jak zminimalizować liczbę porzuconych koszyków oraz co zrobić, żeby klienci rzadziej zwracali towar
  • Triki sprzedażowe
    Poznaj sztuczki marketingowe zwieszające sprzedaż oraz psychologiczne triki, które stosują na nas sprzedawcy. Zobacz jak manipulować ceną, żeby była atrakcyjna
  • Case study czyli studium przypadku
    Przekażę Ci wiele cennych rad i pomysłów na marketing Twojego sklepu

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób bez doświadczenia w sprzedaży online
  • Dla osób, które chcą założyć własny sklep online i szukają konkretnych porad
  • Dla osób, które niedawno założyły własny sklep
  • Dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w internecie i wykorzystać potencjał swojego sklepu
  • Dla osób, które szukają ciekawych przykładów z życia, a nie tylko suchej teoretycznej wiedzy

Ten kurs to samo "mięso" na konkretnych przykładach

W kursie opowiem Ci jak unikać częstych błędów, które popełniają sklepy, jak wspomagać działania marketingowe poprzez prowadzenie bloga oraz skuteczne profile w mediach społecznościowych. Zobaczysz jak ważną rolę odgrywają opisy produktu, gdzie nauczysz się pisać językiem korzyści.

Dowiesz się co zrobić, żeby klienci chcieli wracać, jak tworzyć dobre relacje po zakupowe oraz budować pozytywne doświadczenia podczas procesu zamówienia. Poznasz wiele aspektów z zakresu psychologi czyli jak kolory wpływają na sprzedaż, jakie triki stosować żeby zwiększyć sprzedaż oraz jak ustalać cenę, by była ona atrakcyjna dla klienta. Przez cały kurs będziesz zdobywał wiedzę na przykładach działających już sklepów, dzięki czemu poznasz wiele rozwiązań dobrze wykonanych sklepów jak i tych gdzie popełniono jakieś błędy.

Zobacz jak prowadzić e-sklep

Konkurencja w branży e-commerce jest dzisiaj ogromna i miejsca na nowych graczy zaczyna powoli brakować. Dziennie powstaje kilkadziesiąt nowych sklepów. Taka sama liczba jednocześnie upada. Powody niepowodzenia są różne. Niewłaściwie zarządzanie, brak podstawowej wiedzy z zakresu ecommerce, brak reklamy czy brak budowania wizerunku marki to główne przyczyny porażki.

Niestety prowadzenie biznesu online nie jest tak łatwe jak mogło by się wydawać. Dlatego jeśli przymierzasz się do zbudowania sklepu online i chcesz prowadzić go na własną rękę to uświadom sobie z jakimi problemami przyjdzie Ci się zmierzyć w wirtualnym świecie. Musisz wiedzieć, że internetowy handel rządzi się trochę innymi prawami niż ten stacjonarny. By skutecznie wykorzystać potencjał jaki za sobą niesie internet, przygotowaliśmy dla Ciebie kurs wideo na temat efektywnego prowadzenia e-sklepu.

Dowiedz się co poprawić w sklepie internetowym

Ta wiedza to fundament, który powinien znać każdy właściciel zaczynający przygodę z e-commerce. Kwota zainwestowana w ten kurs zwróci Ci się już po kilku pierwszych zamówieniach, które spłyną do Twojego sklepu. To skondensowany przewodnik zebranych rad na bazie moich własnych doświadczeń związanych ze sprzedażą online. Od kilku dobrych lat prowadzę Wydawnictwo Edugrafia, a wcześniej kilka innych sklepów. Dziś chcę podzielić się moimi spostrzeżeniami z Tobą za pomocą tego kursu wideo.

Zbuduj silną markę

Sprzedaż internetowa to jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin handlu. Ma nieograniczony zasięg, sprzedaje przez 24h nawet podczas naszej nieobecności i można ją prowadzić praktycznie z każdego miejsca. Zauważają to firmy, które do tej pory działały stacjonarnie, a dziś przenoszą swoją sprzedaż do sieci.

Internauci pokochali zakupy przez sieć i handel internetowy wypiera powoli ten stacjonarny. Szacuje się, że w roku 2020 wartość branży e-commerce będzie wynosić 90 mld złotych ! Jak widzisz ogromna dynamika rozwoju daje szanse na dobry zarobek, jednak tym samym stawia wiele wyzwań, którym muszą sprostać osoby wchodzące do świata e-commerce.

Zwiększ sprzedaż w Twoim sklepie

Prowadzenie sklepu internetowego to nieustanna praca, która będzie wymagać od Ciebie wiedzy z zakresu wielu dziedzin. Od optymalizacji, pozycjonowania, technicznych rozwiązań zwiększających pozytywne doświadczenie, po budowanie dobrych relacji z klientami oraz wiedzy z zakresu marketingu czy psychologii sprzedażowej.

Wielu właścicieli po założeniu sklepu czeka na pierwsze zamówienia z założonymi rekami, czasem inwestując w płatną reklamę. Jednak jeśli już na starcie będziesz mieć takie podejście to sprzedaż w Twoim sklepie będzie znikoma. Opowiemy Ci jak aktywnie zacząć sprzedawać i na zwrócić uwagę, żeby w Twoim sklepie pojawiały się nowe zamówienia, a klienci chcieli do niego wracać.

1. Częste błędy popełniane przez sklepy
2. Jak budować pozytywne doświadczenie w sklepie
3. Metody reklamowania sklepu
4. Jak pisać teksty do opisu produktu
5. Język korzyści przykłady
6. Jak pisać klikalne nagłówki
7. Jak pisać maile
8. Pozycjonowanie sklepu, a teksty
9. Blog dlaczego warto
10. Ux w sklepie jak poprawić
11. Budowanie zaufania w sklepie
12. Co zrobić żeby klienci chcieli wracać
13. Jak zminimalizować liczbę porzuconych koszyków
14. Jak zminimalizować liczbę zwrotu towaru
15. Jak tworzyć pozytywne relacje pozakupowe
16. Poznaj sztuczki marketingowe zwieszające sprzedaż
17. Rola opakowania w sklepie
18. Case study jak prowadzić profil na Facebooku
19. Triki i pomysły na posty Facebookowe
20. Zdjęcia produktowe
21. Przykłady świetnie rozwiązanych sklepów
22. Triki psychologiczne sprzedaży
23. Pomysły na promocje
24. Psychologia kolorów
25. Ważne daty w E-commerce
26. Jak podawać ceny

Dodatki:

Jak reklamować sklep internetowy w Facebook Ads
Checklista kontrolna dla nowych sklepów online

Dodaj ocenę