Kurs Autodesk Inventor 2019 – podstawy

99

Naucz się Autodesk Inventor od zera. Poznaj program aby tworzyć własne projekty.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2019
Czas trwania: 7 godzin

Czego się nauczysz?

W tym kursie omówimy najpopularniejsze narzędzia używane w programie Autodesk Inventor. Pod koniec tego kursu zdobędziesz fundamentalną wiedzę, która pozwoli Ci stworzyć dowolny projekt. Wiadomości z kursu to również pierwszy etap do rozwijania swoich umiejętności jako projektant CAD.

W kursie zaczniesz od zrozumienia interfejsu oraz zasad posługiwania się narzędziami. Dowiesz się jak tworzyć oraz modyfikować szkice przy użyciu wszystkich narzędzi jakie oferuje program. Zobaczysz jak modyfikować i opisywać modele. Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie w pełni korzystać z narzędzi i technik, aby tworzyć własne rysunki, dokumentacje techniczną czy projekty 3d.

  • Poznasz interfejs programu
  • Nauczysz się korzystać z linii konstrukcyjnych
  • Poznasz specjalne techniki szkicowania
  • Stworzysz szkice i wiązania
  • Poznasz narzędzia konstrukcyjne
  • Zastosujesz wyciąganie proste oraz obrót profilem
  • Nauczysz się stosować fazy i zaokrąglenia
  • Stworzysz otwory i szyki
  • Dokonasz kopiowania i odbicia lustrzanego
  • Połączysz elementy w zespoły
  • Stworzysz kompletny rzut rysunkowy
  • Stworzysz przekrój oraz bryły 3d

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla początkujących
    Ten kurs stanowi idealny wybór dla początkujących i nowych użytkowników programu Autodesk Inventor, a także tych, którzy mają niewielkie doświadczenie w korzystaniu z tego oprogramowania. Do kursu nie jest wymagana wcześniejsza znajomość programu Autodesk Inventor
  • Dla wszystkich osób związanych z branżą CAD
    Kurs będzie idealny dla wszystkich osób pracujących z oprogramowaniem CAD: studentów, projektantów, inżynierów, budowlańców

Opanuj środowisko programu

W kursie nauczysz się podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem i tworzeniem modeli w programie. Dzięki temu będziesz mógł wykorzystać to świetne narzędzie w swojej pracy. Kurs omawia kolejno okno programu oraz podstawową konfigurację. W kolejnych krokach zobaczysz praktyczne wykonywanie projektów. Przebrniesz przez narzędzia modelowania oraz edycji. Zapoznasz się ze środowiskiem rysunkowym, środowiskiem zespołów, środowiskiem modelowania i prezentacji.

Twórz zrozumiałe projekty

Zrozumienie właściwego procesu projektowania jest kluczem do budowania kariery zawodowej jako projektanta. Naucz się programu Inventor, aby szybciej projektować, wprowadzać innowacje, symulować, ulepszać i wytwarzać lepsze produkty. Dowiedz się od eksperta z branży, jak najlepiej wykorzystać to potężne narzędzie, aby zrealizować swoje pomysły.

Dlaczego Autodesk Inventor?

Autodesk Inventor to jedno z najlepiej sprzedających się na świecie narzędzi do modelowania 3d i cyfrowego prototypowania, tworzenia rysunków technicznych. Z powodzeniem stosowany wszędzie tam gdzie potrzeba zaprojektować konstrukcję mechaniczną, stworzyć przekrój bryły 3d, zasymulować działanie maszyn lub stworzyć dokumentację. Odnajdzie się zarówno w rysowaniu 2d jak i modelowaniu 3d. Cechą z której słynie program to automatyzacja, pozwalająca oszczędzić mnóstwo czasu oraz zniwelować dużo błędów. Co ważne program wspiera projekty wykonane w AutoCad.

Inventor vs inne programy CAD

Wiele osób porównuje Inventora to znanego wszystkich Auto Cada. Tak naprawdę te dwa programy są podobne do siebie i wybór między nimi zależy od Twoich wymagań. Auto Cad sprawdzi się w prostszych projektach gdzie przeważa środowisko 2d. Natomiast Inventor to o wiele bardziej złożone oprogramowanie, które świetnie radzi sobie zarówno z projektami 2d jak i 3d.

Program zawiera zintegrowaną symulację ruchu i analizę naprężeń montażowych, dzięki czemu użytkownicy mają opcje wprowadzania obciążeń, aby sprawdzić, jak produkt będzie działał w scenariuszu rzeczywistym. Te narzędzia symulacyjne umożliwiają użytkownikom projektującym na przykład samochody lub części samochodowe, sprawdzić wytrzymałość auta podczas zderzenia.

1. Podstawy
2. Tworzenie szkiców na płaszczyźnie
3. Linie konstrukcyjne, specjalne techniki szkicowania
4. Nakładanie więzów geometrycznych
5. Nakładanie więzów wymiarowych i wymiarowanie szkicu
6. Płaszczyzny szkicu
7. Narzędzia konstrukcyjne
8. Wyciąganie proste
9. Obrót profilem
10. Fazy i zaokrąglenia
11. Przeciągnięcia i pochylenia
12. Tworzenie otworów
13. Tworzenie szyków
14. Odbicia lustrzane i kopiowanie obiektów
15. Wstawianie i usuwanie części do zespołów
16. Wstawianie więzów w zespole
17. Poprawność montażu zespołów
18. Środowisko pracy dokumentacji rysunkowej
19. Tworzenie rzutów rysunkowych
20. Tworzenie przekrojów

Dodaj ocenę