Kurs Sketchfab

49

Kurs pokaże Ci jak zaprezentować swoje modele 3d, korzystając z platformy Sketchfab.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2018
Czas trwania: 3 godziny

Czego się nauczysz?

Dowiesz się między innymi jak posługiwać się piórem, pracować na ścieżkach, tworzyć zaawansowane maskowania. Nauczysz się korzystać z obiektów inteligentnych, odkryjesz nowe możliwości pędzla, opcji mieszania. Poznasz zaawansowane techniki zaznaczeń oraz wycinania. W kursie uczysz się tworząc graficzne projekty. Dzięki temu zaprojektujesz nowoczesny interface aplikacji, elementy webdesignu. Zobaczysz jak prawidłowo wykonać powtarzający się wzorek, ruchomą animację. Stworzysz od podstaw ikony oraz wektorową postać.

Nauczymy Cię projektować w stylu flat design. Jest to jeden z popularniejszych trendów w projektowaniu stron oraz grafiki, który utrzymuje swoją pozycję lidera już długi czas. Zobacz czym cechuje się ten styl, poznaj sztuczki oraz metody uzyskania projektów zgodnych z płaską ideologią. Oczywiście nie zabraknie również szczegółowej wiedzy z zakresu typografi oraz efektów trójwymiarowych.

  • Tworzenie portfolio
    Odkryjesz tajemnice platformy Sketchfab
  • Post processing w Sketchfabie
    Czyli efekty halo, szumy, glow, ekspozycja, kontrast, saturacja, balans kolorów
  • Środowisko
    Wybierzesz środowisko, tło oraz tekstury dla swojego modelu
  • Anotacje
    Opiszesz swój model i jego poszczególne element
  • Praca w Blenderze
    Poznasz podstawy modelowania oraz teksturowania

Dla kogo jest ten kurs?

Dla wszystkich grafików pracujących z trójwymiarową grafiką, chcących rozwijać swoje umiejętności oraz wiedzę.

Dla osób szukających inspiracji. Platforma Sketchfab to niezliczone źródło ciekawych projektów oraz możliwość nawiązania kontaktu z osobami z branży

Pochwal się swoim portfolio

Jeśli aplikujesz na stanowisko grafika lub po prostu chciałbyś pokazać klientowi swoje umiejętności to wiesz jak trudno jest opublikować trójwymiarowy model. W naszym kursie chcemy Ci pokazać, że jest to bardzo proste i od dziś projektami w trójwymiarze możesz dzielić się tak samo jak zdjęciami czy plikami wideo. Do tego portal zbudowany jest wokół społeczności grafików co umożliwia śledzenie innych, komentowanie prac, wymianę doświadczeń. Należy również wspomnieć, że strona obsługuje dźwięki co jeszcze bardziej potęguje efekt przeglądania projektów.

Wgrywaj, edytuj i prezentuj swoje modele

Platforma oprócz opcji wgrywania plików posiada jeszcze jedną ogromną zaletę. Oferuje ona możliwość edycji i poprawy Twoich obiektów. W kursie pokażemy Ci jak wykorzystać możliwości edycyjne platformy Sketchfab, dzięki temu doszlifujesz swój model za pomocą dostępnych narzędzi. Nauczysz się posługiwać filtrami, poprawiać ekspozycję oraz kolory. Pomanipulujesz światłem oraz stworzysz wirtualne środowisko dla Twojego modelu.Dowiesz się również jak posługiwać się głębią ostrości oraz przystosujesz wielkość obiektu dzięki funkcji virutal reality.

Praktyczna praca w Blenderze

Oprócz obsługi platformy Sketchfab w naszym kursie pokażemy Ci również trochę praktycznej pracy w programie Blender. Stworzysz w nim 4 projekty na potrzeby publikacji w internecie. Na tym etapie zdobędziesz podstawową wiedzę z modelowania oraz teksturowania elementów. Następnie wymodelowane obiekty wgrasz na platformę Sketchfab gdzie dokonasz dalszej edycji, w taki sposób, żeby oczarować Twoich widzów.

Dlaczego warto poznać platformę Sketchfab?

Jeśli jesteś grafikiem, który wykonuje trójwymiarowe modele i chcesz pochwalić się nimi szerszej publiczności to koniecznie zapoznaj się z możliwościami jakie daje Ci Sketchfab. Jest to platforma służąca do umieszczania projektów w trójwymiarze z funkcją oglądania ich z każdej strony. Wgranie modelu do platformy nie wymaga od Ciebie żadnych dodatkowych czynności, po prostu uploadujesz plik. Można powiedzieć, że jest to taki odpowiednik Youtuba ale dla modeli 3d. Dodatkowym autem jest możliwość współpracy z wirtualną rzeczywistością czyli goglami VR.

PROJEKT 1 – PISTOLET

Tworzenie i konfiguracja konta
Blender – przygotowanie modelu
Blender – modelowanie
Blender – teksturowanie
Sketchfab – wgrywanie modelu
Sketchfab – poznanie możliwości platformy
Photoshop – tworzenie tekstury
Blender – nałożenie tekstury
Sketchfab – zabawa światłem, animacja

 

PROJEKT 2 – skrzynka drewniana

Blender – modelowanie
Photoshop – tekstura
Sketchfab Upload modelu
Sketchfab – edycja prezentacji

 

PROJEKT 3 – KUBEK

Blender – modelowanie
Sketchfab Tworzenie szkła
Odbicia oraz odblaski

 

PROJEKT 1 – PISTOLET

Tworzenie i konfiguracja konta
Blender – przygotowanie modelu
Blender – modelowanie
Blender – teksturowanie
Sketchfab – wgrywanie modelu
Sketchfab – poznanie możliwości platformy
Photoshop – tworzenie tekstury
Blender – nałożenie tekstury
Sketchfab – zabawa światłem, animacja

 

PROJEKT 2 – skrzynka drewniana

Blender – modelowanie
Photoshop – tekstura
Sketchfab Upload modelu
Sketchfab – edycja prezentacji

 

PROJEKT 3 – KUBEK

Blender – modelowanie
Sketchfab Tworzenie szkła
Odbicia oraz odblaski

 

PROJEKT 4 – DOMEK

Blender – modelowanie, teksturowanie

Dodaj ocenę