Kurs Google Moja Firma – marketing lokalny

49

Czy Twoja firma jest widoczna w mapach i czy Twoi klienci potrafią ją znaleźć? Naucz się w pełni wykorzystywać potencjał jaki daje Ci Google Maps.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2018
Czas trwania: 2 godziny

Czego się nauczysz?

Czy Twoja firma jest widoczna w mapach i czy Twoi klienci potrafią ją znaleźć ? Naucz się w pełni wykorzystywać potencjał jaki daje Ci Google Maps. Dzięki naszemu kursowi poznasz tajniki marketingu lokalnego. Pokażemy Ci również sposoby na utrzymanie dobrego wizerunku firmy oraz przykłady jak tego nie robić.

  • Stwórz zoptymalizowaną wizytówkę w Google Maps
    Od zera przebrniesz przez proces zaprojektowania Twojego miejsca na mapach.
  • Uzyskaj wysokie wyniki
    Pokażemy Ci czynniki, które sprawią, że będziesz ponad konkurencją w wynikach wyszukiwania. Pod koniec kursu zobaczysz, że rezultatem naszych działań jest 2 pozycja zajmowana w mapach.
  • Sposoby reklamy internetowej
    Pokażemy Ci miejsca w których oprócz Google Maps Twoja firma powinna zaistnieć.
  • Zadbaj o wizerunek firmy
    Nauczymy Cię na konkretnych przykładach jak kreować wizerunek firmy i jak tego nie robić. Pokażemy przykłady z życia wzięte.
  • Darmowa reklama
    Sposoby reklamy, które poznasz w naszym kursie są darmowe więc możesz tylko zyskać.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla małych i średnich firm. Jeśli prowadzisz własną działalność i chcesz pozyskać nowych klientów, a masz ograniczone środki finansowe.

Dla osób, które chcą mieć szybkie efekty. Szkolenie będzie odpowiednie dla osób, które dopiero budują własną stronę internetową oraz zaczynają przygodę z pozycjonowaniem organicznym.

Bądź widoczny w Mapach Googla

Czy Twoja firma jest widoczna w mapach i czy Twoi klienci potrafią ją znaleźć? Wiele firm na to pytanie odpowie negatywnie ponieważ zaniedbują jedno z lepszych miejsc marketingu internetowego. Tymczasem jest to narzędzie, które potrafi wygenerować o wiele większy ruch oraz zapytania klientów niż niejeden płatny kanał reklamowy.

W kursie, który otrzymasz, zawarliśmy szereg cennych informacji, dzięki którym rozpoczniesz promocję Twojego biznesu w internecie. Opowiemy o tym jak założyć wizytówkę oraz ustawić jej wszystkie elementy. Zobaczysz jak wgrać zdjęcia, uzupełnić dane, zainstalować statystki, stworzyć mini stronę oraz zarządzać wszystkimi ustawieniami. Razem poprosimy o kod autoryzacyjny i poczekamy, aż przyjdzie do naszej skrzynki pocztowej. Dowiesz się czego nie lubi Google i jakich błędów nie popełniać.

Pozycjonowanie lokalne

Kurs da Ci pełen obraz na czym polega marketing lokalny. Przekonasz się, że przy odrobinie zdobytej wiedzy będziesz w stanie samodzielnie oraz minimalnym nakładem czasu stworzyć jedno z najskuteczniejszych działań marketingowych. Oddajemy w Twoje ręce szereg ciekawych wskazówek i trików, które sprawią, że Twoja wizytówka będzie wyświetlała się wysoko wśród konkurencji. Podczas całego kursu nie pokazujemy teorii ponieważ specjalnie na jego potrzeby założyliśmy prawdziwą wizytówkę. Krok po kroku zobaczysz jak to robimy. Zobaczysz techniki, które sprawią, że wyprzedzisz konkurencję.

Zastosowanie się do tych wskazówek znacznie podniesie jakość Twojej wizytówki w mapach Googla. Na dowód tego w podsumowaniu kursu pokażemy Ci, że nasza wizytówka znalazła się na 2 pozycji w wynikach i generuje nam prawdziwych klientów. Kurs to swoiste case study z tego jak udało się uzyskać taki rezultat w zaledwie parę dni.

Marketing oraz wizerunek Twojego biznesu

Oprócz tematu przewodniego w kursie czyli zakładania wizytówki w Google Maps nauczymy Cię również podstaw marketingu dla małych i średnich firm. Zobaczysz jak prowadzić działania marketingowe wykorzystując dostępne możliwości w internecie. Przekonasz się również o skuteczności wizytówek NAP i zobaczysz jak i dlaczego warto z nich korzystać.

Zobaczysz jak reagować na negatywne opinie i recenzje, które są nieodłącznym elementem, wynikającym z obecności firmy w internecie. Pokażemy Ci również sposoby na utrzymanie dobrego wizerunku firmy oraz przykłady jak tego nie robić i jak zaniedbanie tego tematu może doprowadzić do upadku biznesu.

1. Zakładanie konta moja firma
2. Uzupełnienie wizytówki
3. Zdjęcia
4. Strona firmy w Google moja firma
5. Ustawienie wizytówki Google maps
6. Instalacja Google Analytics w Google maps
7. Czynniki wpływające na pozycje
8. Inne metody marketingu lokalnego online
9. Jak nie zrazić do siebie klientów
10.Jak reagować na negatywne opinie
11.NAP czyli pozycjonowanie lokalne
12.Pytania i odpowiedzi w Google Maps
13.Podsumowanie

Dodaj ocenę