Kurs C# – obiektowe programowanie

39

Z kursem C# Sharp poznasz sposoby na obiektowe programowanie aplikacji. Zaczniesz od podstaw, by następnie przejść do zaawansowanych zagadnień

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: podstawy
Data wydania: 2017
Czas trwania: 4 godziny

Czego się nauczysz?

  • tworzyć proste aplikacji
  • operować na tablicach
  • korzystać z klas, pętli, obiektów, modyfikatorów
  • pojęcia polimorfizmu oraz dziedziczenia
  • dodawania zewnętrznych bibliotek
  • trików programowania

Dla kogo jest ten kurs?

Dla początkujących. Ten kurs wideo to obowiązkowa lektura dla początkującego programisty, stanowi on doskonałe wprowadzenie do języka C Sharp. Będzie to również bardzo dobry wybór dla chcących odświeżyć podwaliny programowania obiektowego w C#.

Programista – opłacalny zawód

W dzisiejszych czasach nauka programowania stała się obecnie tak popularna jak nauka języków obcych. Już od najmłodszych lat dzieci poznają różnego rodzaju języki programowania. Nic dziwnego ponieważ deficyt na dobrych programistów stale rośnie.

Rozwój technologi i cyfryzacji sprawia, że dobry programista jest dziś rozchwytywany przez pracodawców. Szacuje się, że za kilka lat popyt na programistów jeszcze bardziej wzrośnie i będzie to jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów. Jeśli chcesz zdobyć zawód z godnymi warunkami pracy i dobrą pensją zacznij naukę programowania.

Podstawy pisania aplikacji

Swoją przygodę możesz rozpocząć od popularnego języka jakim jest C# wchodzącego w skład platformy .NET. Język ten stanowi mieszankę najlepszych wartości Javy oraz C++. Jest to jedna z podstawowych technologi pomocnych przy tworzeniu aplikacji desktopowych, mobilnych oraz internetowych. Język ten cechują bogate biblioteki co umożliwia dynamiczne tworzenie kodu.

Razem z naszym kursem poznasz sposoby na obiektowe programowanie aplikacji. Zaczniesz od podstaw, by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień.

Hello World

Przygotujesz sobie środowisko pracy jakim jest Visual Community 2015, zapoznasz się ze strukturą języka C# oraz najważniejszymi cechami. Opanowanie tych wiadomości da Ci przepustkę i pozwoli przejść do nieco bardziej zaawansowanej aplikacji.

Obiektowe programowanie

Kalkualtor twoja pierwsza mała aplikacja. W tej części kursu zobaczysz jak wygląda tworzenie aplikacji w praktyce. Opanujesz takie zagadnienia jak instrukcje warunkowe, metody statystyczne oraz obsługę błędów. Dowiesz się co to jest zasada DRY (Don’t Repeat Yourself) oraz KISS (Keep It Simple Stupid).

W kursie postawiliśmy na programowanie obiektowe dlatego też w kolejnej części zostaniesz wprowadzony do obiektowego programowania gdzie nauczysz posługiwać się zmiennymi, pętlami. Zobaczysz jak tworzyć obiekty oraz interfejsy.

Nauczysz się korzystania z instrukcji warunkowych, tablic, funkcji oraz dziedziczenia. Podczas programowania odkryjesz również nieco bardziej zaawansowane zagadnienia jakimi jest przeciążanie metod, użycie klas z innych projektów, dodawanie zewnętrznych bibliotek do projektu czy też przeciążanie konstruktorów.

1) Wprowadzenie
– instalacja środowiska programistycznego
– przeprowadzenie po strukturze stworzonego programu / solucji
– opis właściwości projektowych, referencji
– tworzenie nowego projektu
– jak debugować napisany kod
– pierwszy program „hello world”

2) Pierwsza aplikacja użytkowa – kalkulator
– Zczytywanie inputu użytkownika
– Napisanie kodu dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia
– Wprowadzenie do typów
– Wprowadzenie do metod, poznawanie metod statycznych
– Instrukcje warunkowe
– Wypisywanie wyników na ekran
– Obsługa błędów
– Zasada DRY (Don’t Repeat Yourself) oraz KISS (Keep It Simple Stupid)

3) Programowanie obiektowe – I część
– Klasy
– Modyfikatory dostępu
– Metody
– Tworzenie obiektów
– Tworzenie zmiennych

4) Programowanie obiektowe – II część
– Interfejsy
– Klasy abstrakcyjne
– Dziedziczenie
– Polimorfizm (virtual, override)
– Tworzenie zmiennych ustalonych (stałych)

5) Pętle
– Kolekcje
– pętle: for, while, do while, foreach
– zmienne boolowskie i zależne od nich operacje
– parametry domyślne w metodach

6) Rozszerzenie
– Przeciążanie metod (overload)
– Użycie klas z innych projektów
– Dodawanie zewnętrznych bibliotek do projektu
– Dodawanie paczek NuGetowych
– Przeciążanie konstruktorów

Dodaj ocenę