3ds Max wizualizacja wnętrza

59

Podczas trwania kursu 3ds Max stworzysz wizualizację wnętrza kuchni. Nauczysz się tworzenia brył, nakładania tekstur, ustawień świateł oraz kamer.

💰 Dodaj do koszyka 5 dowolnych kursów, a zapłacisz 99 zł za wszystko! 💰
Poziom: średnio zaawansowany
Data wydania: 2017
Czas trwania: 5 godzin

Czego się nauczysz?

  • Modelowanie
    Pierwszy etap, to stworzenie bryły wnętrza. W tej części poznasz większość narzędzi oraz funkcji
  • Teksturowanie
    Drugi etap, to dobranie tekstur oraz kolorów do ścian, mebli oraz innych elementów
  • Rendering
    Ostatni etap, to nadanie świateł i ustawienie kamer. Teraz możesz już wyrenderować pomieszczenie

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób, które chcą poznać 3ds Maxa
    kurs wizualizacja wnętrza przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników 3ds Maxa. Stanowi on doskonałe wprowadzenie dla osób raczkujących w tym programie.
  • Dla każdego kto poznał już podstawy
    Będzie on również dobrym odświeżeniem wiedzy dla osób nieco bardziej wprawionych.

Odkryj potęgę 3ds Maxa

3ds Max to najbardziej znany program w kategorii programów do tworzenia grafiki 3d. Pozycje lidera zawdzięcza przede wszystkim dzięki ogromnemu wachlarzowi narzędzi oraz funkcji Jego możliwości są praktyczne nieograniczone, a jedyną granicą zdaje się być Twoja wyobraźnia oraz umiejętności.

W programie możesz stworzyć wizualizację, elementy 3d, realistyczne animacje, efekty specjalne do filmów oraz gier. Kolejnym plusem przemawiającym na korzyść 3ds Maxa jest ogromna ilość dodatków oraz wtyczek, przy pomocy których dodasz nowe funkcje.

Należy również wspomnieć o sporej liczbie silników renderujących, z którymi współpracuje 3ds Max. To wszystko sprawia, że po program sięgają zarówno amatorzy trójwymiarowego świata jak również profesjonalni graficy, animatorzy, filmowcy, twórcy gier.

Modeluj, nakładaj tekstury, renderuj

Podczas trwania kursu zostaniesz wprowadzony do świata tworzenia grafiki w programie 3ds Max. W pierwszej kolejności poznasz interfejs, dokonasz wszelkich ustawień, dowiesz się jakie narzędzia oraz skróty klawiaturowe oferuje program.

W kolejnym kroku przystąpisz do ustawień siatki, by wreszcie zacząć modelować pierwszy element wnętrza. W międzyczasie zobaczysz jakie są sposoby na modelowanie brył takich jak prostokąty oraz koła.

Poznaj funkcje programu

Przejdziesz przez niemal wszystkie funkcje dostępne w programie: funkcja bevel, extrude, inset, outline, flip, chamfer, connect, lattice, turbosmooth. Następnie zaczniesz tworzyć ściany, szafki, zlew, kuchenkę, okap oraz półki, gdzie dowiesz się czym jest konwertowanie, dzielenie, wycinanie i łączenie obiektów. Etap ten skupia się na kształtowaniu powierzchni, tworzeniu wypukłości, wytłaczaniu elementów.

Fotorealistyczna kuchnia

Po wymodelowaniu najważniejszych elementów wnętrza kuchni, zaczniesz tworzyć dodatki i wykończenia, tak by nadać wnętrzu fotorealistyczny charakter. Podczas tych prac nauczysz się tworzenia odbić, dopasowywania perspektywy, klonowania obiektów, snapowania.

Gdy wnętrze Twojej kuchni zostanie wymodelowane pora przystąpić do nakładania tekstur i kolorów. Przypiszesz materiały do obiektów oraz zobaczysz czym jest fizyka obiektów i jak ją zastosować w praktyce. W tej części kursu nie zabraknie również jednej z ważniejszych rzeczy przy tworzeniu wizualizacji, czyli ustawień kamer oraz nakładania świateł i odbić. Końcowy etap to renderowanie sceny.

1. Ustawienia
– widok
– skróty klawiszowe
– ustawienia siatki
– konwertowanie,dzielenie obiektu
– modyfikatory
– edycja polygonów
– funkcja bevel, extrude, inset, outline, flip, chamfer, connect
– modelowanie brył, koła

2. Modelowanie ścian szafek, drzwiczek, szuflad, zlew, kuchenka, okap, półki
– skalowanie
– łączenie i wycinanie obiektów
– tworzenie wypukłości
– kształtowanie powierzchni
– soft selection

3. Tworzenie wykończeń
– klonowanie obiektów
– snapowanie

4. Modelowanie naczyń
– funkcja lattice
– funkcja turbosmooth
– tworzenie grup

5. Elementy wykończenia – gniazdka, kable, sprzęty kuchenne
– odbicia
– dopasowywanie perspektywy
– kolorowanie
– nadawanie tekstur
– światła
– fizyka obiektów – mastefix
– obiekty kolizyjne i dynamiczne
– dobieranie materiałów na tekstury
– renderowanie

Dodaj ocenę